Kymco New Downtown 125i ABS vs. Yamaha Xmax 125 Tech Max: Má se král bát o trůn?
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček , Honza Fuka | Zveřejněno: 28.7.2020 | Zobrazeno: 15 837x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček , Honza Fuka | Zveřejněno: 28.7.2020 | Zobrazeno: 15 837x
Downtown 125 měl dlouho plných 15 koniku a mimochodem i dlouho reálnou nejvyšší maximálku mezi 125ccm (než přišla Forza). Škoda že si tentokrát Kymco s euronormami neporadilo a motor priskrtili...
Nebylo by na skodu u testu skutru udelat foto i s nekym o 20cm vyssim. To neni nic vuci autorovi, kazdy nejak vyroste a neni to podstatne. Co je ale podstatne je to, ze spousty tech radoby maxi skutru jsou ve skutecnosti prcci pro bezneho evropana nepouzitelne at uz prave mistem na nohy (na fotkach z Kymco je tam evidentne mnohem mene mista pri natazenych nohach pro cloveka s 174cm nez na PCX pro cloveka o 20cm vyssiho. Nemluve o tech ruznych schrankach okolo riditek v plastech, ktere vycnivaji prave tam kde jinak rostli lide z Evropy maji nohy.
Nerikam ze maji delat test tri lidi najednou, to stoji penize, ale udelat jen foto pri jizde kdy se ten clovek protahne jednou ulici nebo aspon na hlavni stojanu.
Clovek pak prijde do prodejny a jen se smeje tomu co je tam vystavene a rika se tomu maxiskutr.
2 reakce
Ahoj, projdi si starsi testy, kde na skutrech jezdi redaktor Franta, ten ma 193 cm.
https://www.motorkar.../39450/xmax_0015.JPG
https://www.motorkar...39450.html?kid=44500
Díky za zajímavé srovnání
.
a cenově je to také srovnatelné se skútry z článku.
I když mě by spíš zajímalo srovnání konkurence z Tchaj-wanu, tedy srovnání Kymco a SYM.
Také dělají maxiskútr třeba Cruisym nebo Joymax
Věcné a objektivní - vlastním New Downtown 350 a dříve starší model 125. Starší model měl mnohem lepší plexi, horší čalounění, novější model trochu vylepšil ergonomii nohou řidiče i spolujezdce. Měřím 180 a už jsem si na ty "kratší předkopy" nohou zvykl.
Potvrzuji super brzdy - hlavně díky pancéřovým hadičkám ... kdo je má v sérii ?
Jako byvaly majitel Kymca musim priznat spatnou ergonomii od pasu dolu. Prdeli to zacina a mistem pro chodidla konci. Dost neprijemny je siroky stredovy tunel a prilis velka vzdalenost mezi chodidly, ve chladnejsim pocasi se stazite tisknout stehna k sobe a zahrivat sve nadobicko.
Za me v tomto souboji vyhrala Forza