yamaha_brezen




První test Yamahy Ténéré 700: V jednoduchosti je síla

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Feeba (1) napsal 21.06.2019 v 03:14

Luko105: viděl jsem na YT nějaký menší slovenský testík a bylo tam řečeno 4,5l/100km

Luko105 (2) napsal 12.06.2019 v 13:28

inak ako je na tom spotreba ? nejde mi o to kolko prejazdim, ale o to ze kolko km spravim na nadrz, lebo na xt 660z sa dalo spravit aj 500km na nadrz a tuna to bude zrejme o dost menej

milanek81 (30) napsal 10.06.2019 v 11:40

taky se mi tam líbilo - ale ten kryt se mi teda ale motal desně několikrát jsem dokonce promachl brzdu - mam tlusty lejtka ,jinak ta motorka není nepovedena jen by to chtelo nechat ji ještě vyzrát , horni nosic a madla by mel byt v zakladu

Tony86 (3) napsal 10.06.2019 v 09:33

PetrAT: Jel jsem v neděli, mě osobně víko nezavazelo (183 cm), zvlášť jsem se na to zaměřil, bo jsem o tom četl ve vícero testech, dokonce bych řekl, že jsem se ho asi ani nedotýkal. Ovladatelnost výborná, šířka řidítek ideální, díry/výmoly hladila sametově, padne do ruky i naprostým nováčkům. Překvapil zvuk výfuku, v přímé porovnávačce s Akrapovičem nebyl standard vůbec špatný. Výhled ze zrcátek OK, posez příjemný. Origo AL kryt motoru mohl být o 1 mm silnější. Díky za super akci, kuci z Yamahy!

maraton (214) napsal 10.06.2019 v 09:31

Mají ji už někde na krámě? Že bych si na ni alespoň zkusil sednout, když jsem propásl ty testovací jízdy. Jak článek, tak i většina prvních ohlasů hodnotí tuhle motorku vysoko, zajímá mě a líbí se mi.

PETARDAK (179) napsal 10.06.2019 v 07:01

PetrAT: mě moc, asi tady platí, čím máš delší nohy tím hůř já mám 190cm, ve stoje ok, ale v sedě mi to podivně odtláčí/vykrucuje nohu... půl hoďky-hodinu se to dá, ale bojím se, že jet tak do RO nebo Bosny tak z té motorky už nedokážu ani slézt...

PetrAT (74) napsal 09.06.2019 v 22:10

Co říkáte na to víko spojky? Jak moc vám vadilo ?

tantito (9) napsal 09.06.2019 v 14:33

Davi diky za info, asi bude najlepsie si ju sam vyskusat

PetrAT (74) napsal 08.06.2019 v 23:03

Dnes krátké svezení v Beskydech
Pro mě příjemné překvapení

MgDave (0) napsal 08.06.2019 v 21:34

tantito
test probehl na klikatych silnicich a takrka lesnich cestach v beskydech... Maximalni dosazena rychlost byla v ramci moznosti kolem 120km/h a na tech rozbitych cestach nebylo znat... Zpatecni cesta cca 200km probehla na tracer 700 a mel jsem chut ho rovnou vymenit za tenere... Pocitove se masina bude citit nejlepe v ultralight tripech bez zbytenych veci zvysujici komfort... V dnesni moderni dobe uz rychle zapominame jake driv endura byly a je potreba nekdy vylezt z komforni zony a tyto veci si uvedomit!

tantito (9) napsal 08.06.2019 v 21:13

MgDave
Spytal by som sa ako je na tom Tenerka pri dialnicnej cca130,140km/h. Myslim ci to uz moc nevibruje a nutene presuny po dialnici budu v pohode?

MgDave (0) napsal 08.06.2019 v 18:12+1

Po vcerejsim testu a najetych 140km na tenere musim rict ze vsechny dane obavy byly smeteny ze stolu a verim ze se ted vsude budou resit jenom drobne a v podstate nedulezite detaily jelikoz motorka je fakt pecka... Posuzuji jako kompletni celek Perfektne sedne do ruky, skvele jde za plynem, jizda ve stoje je famozni (mam 184cm) na sotoline si krasne drzi stopu i kdyz se rozvlni, na silnici je to skvela hracka, brzdy jsou citlive a staci se na ne jenom podivat, zadna zbytecna otravna elektronika, abs se da snadno vypmout o rim cudlem na palubovce atd... piste ptejte se

maraton (214) napsal 08.06.2019 v 10:29

Pro KTM hovoří výkon, proti ní ceny (o 70 až stovku kolíků výš) a hlavně ten vzhled!
Světla ve tvaru frndy? Design sklepmistra Fricla!
Někomu se ten drahej, drzej, hranatej rakouskej fracek může líbit, mě víc oslovuje strohá elegance Tenére, vyzývavá retro-opulentnost V85TT nebo vyváženost Afriky, ta je taky moc pěkná.
Těším se, až si na tuhle Tenérku posadím a vyzkouším si ji.

Plameňák01 (24) napsal 08.06.2019 v 06:19

Pedl: litrové KTM, jsou od spodu hodný, žádní zabijáci a ani nějakých velkých vibrací sem si nevšiml. Jenom dost vysoko těžiště a problém zařadit neutrál na místě. Jak už sem vloni řekl, motorka pro starší klidné pány .

Pedl (249) napsal 07.06.2019 v 14:12

Ty 790tky by mohly být taky pěkně spolehlivé. Oproti litrovým KTM lépe vyvážený motor bez vibrací, lehčí, hodný i v nízkých otáčkách.

Honza-TA950 (13) napsal 07.06.2019 v 10:00

Test pěkný
za mě zajímavá motorka - ta jak jsem byl zpruzelý z nesmyslně dlouhého čekání a pak zklamaný ze slabších parametrů tak konečný výsledek mile překvapil
ač na blbnutí v terénu je 790R v podstatě ve všem lepší (podvozek, výkon, elektronika) tak ve dvou parametrech na na Tenerku nechytá - cena a předpokládaná spolehlivost - takže na emoce a blbnutí KTM (ty emoce nemusí být vždy příjemné - zvlášť při poruchách ) tak na cestování či cestu kolem světa bych bral jednoduchou a spolehlivou motorku - tady se Tenerka fakt trefila

iVlada (87) napsal 07.06.2019 v 08:50

Vinič a maraton> díky borci

iVlada (87) napsal 07.06.2019 v 08:06

Ano, jsou tam duše.

Jenik789 (14) napsal 07.06.2019 v 07:15

Duse a pro me bych potreboval sedlo vyssi

deluxa (350) napsal 07.06.2019 v 07:13

to ma na 99% dusove pneu podla tych klasickych rafkov jedine ze yamaha ma nejaku novu mimozemsku technologiu

SuperSic58 (1447) napsal 07.06.2019 v 07:01

Ju to by mě taky zajímalo, jestli musej bejt v pneu duše..

Simitom (129) napsal 07.06.2019 v 06:38

Taky mi hodně připomíná KLE 500. Úzká, relativně vysoká stavba, točivý motor. U KLE motor v terénu hodný a na silnici letěl jak střela, ale chyběl kroutící moment. Taky jsem na Yamahu hodně zvědavý a plánuju ji rozhodně vyzkoušet. A jako bonus vypadá líp než KTM 790

Jenislav (8) napsal 07.06.2019 v 00:01

...samej chytrák,není někdo z vás z Jawy ???

Pedl (249) napsal 06.06.2019 v 23:34

hmota> Já bych to spíš popsal jako KLE s vyšším objemem. Má to i podobně využitý motor ze silničky s podobnými výhodami i nevýhodami.
Akorát by mě zajímalo kolika lidem bude dnes stačit 54 kw a jak pohodlné to je pro spolujezdce.

hmota (11) napsal 06.06.2019 v 22:14-1

Vzdyt je to jenom takovej trosku vyssi v-strom

Martineleven (5) napsal 06.06.2019 v 21:46

a gumy jsou bezdusovky??? To mne zajima

Vlnič (205) napsal 06.06.2019 v 21:39

takže ... to čekání bylo fakticky, ale fakticky dlouhý! Ale po tom co jsem si tenhle test přečetl a hlavně skouknul to video, tak cítím velkou, ale opravdu velkou chuť se na tom svézt!
K testu a videu musím říct, že jak to děláte, je fakt pecka psal jsem to už i u testu KTM 790 Adv.
Vláďo pěkný, způsobilo mi to příjemný chvíle u monitoru
K motorce řeknu, že se mi neskutečně líbí (způsobeno videem).
Ze všech předchozích článku a fotek jsem byl celkem v neutrálníám rozpoložení, ale tohle to změnilo.
Rozhodně navštívím některého dealera, abych zjistil jaká chemie mezi námi bude

Zdeny1: z toho si nic nedělej, mě osobně se tak nějak celkově nelíbí NC

maraton (214) napsal 06.06.2019 v 21:29

Budu si ji muset vyzkoušet. A novou MG V85TT taky, pak se uvidí.
Pěkně napsané, i video je slušně udělané, dobrá práce!

alexa7 (100) napsal 06.06.2019 v 21:14

testovaci jazdec je troska mensieho vzrastu / pri vsetkej ucte/ aby som vsetkemu uveril.
Ani fotkam ?
Inak super test.

Brukev (988) napsal 06.06.2019 v 20:49

Přidal bych tomu cca 400ccm a 40 kg aby to poradně sedělo na silnici, vyšší plexi a nějakou tu elektroniku ... ano ironie... ale teď si půjdu sednout pod kopec do Milovic a čekat, kolik jich tam bude skákat (nebo KTMek) ... bo 2 KTM sem potkal jen na hladkých gumach za městem na silnici... po každém testu GS tu každý nadává na váhu a pak si koupi enduro a stejně lítá po silnici. Mě se líbí oboje a teď zrovna sem se rozhodl plavat proti proudu

Předchozí
1 2
Následující



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist