Yamaha BT 1100 Bulldog
Text: Marek Hrodek | Foto: Lukáš Růžička | Zveřejněno: 15.8.2005 | Zobrazeno: 64 877x
Kapitoly článku
Po nasednutí na Bulldoga okamžitě oceníte přiléhavý název. Krátká stavba s nízko vykrojeným sedlem, velkým předním světlem, nahrbenou nádrží a efektně zalomenými trubkami rámu nad véčkem vysokozdvihového motoru, dva pořádné výfuky - to vše působí masivním dojmem odpovídajícím rase Bulldog.
BT1100 opticky vypadá jako drsná motorka a při jízdě poskytne jezdci slušnou dávku emocí. Hlavně díky nádhernému sytému bublání jedenáctistovkového dvouválce a burácivým rozjezdům s pořádným zátahem motoru. Chování a jízdní vlastnosti jsou přitom opravdu mírumilovné. Kardan o sobě téměř nedává vědět, v zatáčkách se motorka chová příkladně neutrálně a brzdám převzatým z R1 nelze nic vytknout.
Při pohledu zblízka se oči mohou pokochat luxusně zpracovanými detaily - žádné levné plasty, vše poctivý kov. Jako příklad lze vzít kryty předních kluzáků vyvedené v matném hliníku místo obvyklých černých plastových výlisků.
Při jízdě mě překvapilo výrazné ponoření předku při prudším brždění. Přední odpružení přitom na hrbolech sice zajišťuje přesné vedení motorky, ale dost přenáší nárazy do rukou. Je ovšem nutné si uvědomit, že tahle mašina rozhodně není určená na rozmlácené silnice.
Filip Tichý
BT1100 opticky vypadá jako drsná motorka a při jízdě poskytne jezdci slušnou dávku emocí. Hlavně díky nádhernému sytému bublání jedenáctistovkového dvouválce a burácivým rozjezdům s pořádným zátahem motoru. Chování a jízdní vlastnosti jsou přitom opravdu mírumilovné. Kardan o sobě téměř nedává vědět, v zatáčkách se motorka chová příkladně neutrálně a brzdám převzatým z R1 nelze nic vytknout.
Při pohledu zblízka se oči mohou pokochat luxusně zpracovanými detaily - žádné levné plasty, vše poctivý kov. Jako příklad lze vzít kryty předních kluzáků vyvedené v matném hliníku místo obvyklých černých plastových výlisků.
Při jízdě mě překvapilo výrazné ponoření předku při prudším brždění. Přední odpružení přitom na hrbolech sice zajišťuje přesné vedení motorky, ale dost přenáší nárazy do rukou. Je ovšem nutné si uvědomit, že tahle mašina rozhodně není určená na rozmlácené silnice.
Filip Tichý
|
Informace o redaktorovi
Marek Hrodek (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 180 cm
Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz
Náš tip