Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mám nový T-Max DX 2018.Motorka nebrzdí.Byl jsem s tím v servisu.Vyndali z toho jakési destičky Toyo.
Musel jsem koupit jiné desky MSC od CL Brakes.Teď to brzdí o poznání lépe.Maximálka je 160 km,nevím proč lživě uvádíte 180 km.Motoky již budu kupovat pouze a výhradně na základě zkušební jízdy.Redakční testy nejsou důvěryhodné.
Porovnávat dva stroje s třetinovým rozdílem v ceně je fakt nefér. Takže vítěz je jasnÿ. Ale v ČR jsme už zvyklí. Vadí mi, že se test prakticky nevěnuje úložným prostorům, což je jeden z hlavních důvodů proč kupovat skútra. Také nejsou uvedeny rozměry, což mi také vadí, když hledám svůj nový stroj. Např. O kymco my road 700 bylo referováno jako o obrovském parníku, ale pak jsem zjistil, že je jen o jedotky centimetrů větší než srovnávaná konkurence. Prakticky stejný s mým burgmanem 400.
Také by bylo zajímavé otevřít kapitolu servis a vysvětlit zákazníkům rozdíly mezi suchou a mokrou spojkou, a treba cvt prevodovkou u burgmanů a klasickým variátorem.ale to by byl námět na jiný článek.
Je jasné, že skútry půjdou dopředu a jejich podíl se bude zvyšovat, a v ČR mají hodně prostoru. Nyní jsem v Itálii a tady je spíše vyjímkou motorka, protože skútry jsou v drtivé převaze.
U Yamahy nejvíc vadí cena a to mam o trochu menší objem doma , ale u Kymca vadí nízko položená řídítka a trochu víc foukání větru jinak poměr výkon- cena je K vítěz.
No za ty prachy si koupím asi radši další motorku...
Sám jsem tyto dva skůtry porovnával, je fajn , že má Tmax navíc třeba tempomat a jiné, ale je o 100t dražší.. (co by mohlo mít navíc Ak za 100tis nechám na vás) Navíc vzhledově mi příjde AK hezčí, nevšiml jsem si , že by něco nedoléhalo , vše je precizní a brzdy ? Ty jsou bez komentáře vynikající. Itak mi příjde,že AK tmaxe poráží , ikdyž opomenu cenu. Když ji neopomenu, tak je to krásná třešnička. Jsem hrdým majitelem AK Díky autorovi za tento test
zzzmrzlinar...to vyprávěj třeba Francouzům, kde je T-max momentálně na 2. místě (býval i na prvním) v prodejích veškerých jednostopých motorových vozidel a to i před první motorkou MT-07.
Ta cena je samozřejmě pro našince příšerná. Nicméně když vezmeš míru luxusu a výbavy, už to začne vypadat trochu jinak, než když to porovnáš s nahatou motorkou, na které není naprosto vůbec nic ani hlavní stojan...A tohleto má opravdu jízdní vlastnosti sportovní motorky a komfort a užitnou hodnotu skútru
četl jsem to s tím, že sice hezký, ale skůtr co stojí přes dvě kila je pitomost, takže 355 tisíc mě doslova vyrazilo dech. To už není ani "stylovka" pro vataře, to už je čistá pitomost.
t max se my vzdy moc libil ale poslední generace sla v desingu o krok zpet. Je to moc ...usedlé spíš nudné. Kymco jsem sledoval již od konceptu a co dnes dokaží je važně pecka. Ve vašem testu na ktery jsem se tesil a doufal že tyto dva skutry date proti sobě ( za což redakci dekuji ) jsou oba skutry hodnoceny podobně takže bych rekl že je to otazkou ceny, vzhledu a oblibenosti značky. Každý se asi raději pochlubí s tím že ma doma yamahu a ne kymco ale ja bych radeji ušetřil 100tacu a koupil bych dle meho nazoru vetsí odvaz což je pro mne Kymcouš
Pěkný test, až teda na zvlášťni kapitolu nekapitolu P.Podusky
Zajímavé je že zahraniční testy se shodují v tom, že naopak Kymco ještě lépe brzdí...ale možná jsou rozdíly tak malé že je to o pocitech
Mám nový T-Max DX 2018.Motorka nebrzdí.Byl jsem s tím v servisu.Vyndali z toho jakési destičky Toyo.
Musel jsem koupit jiné desky MSC od CL Brakes.Teď to brzdí o poznání lépe.Maximálka je 160 km,nevím proč lživě uvádíte 180 km.Motoky již budu kupovat pouze a výhradně na základě zkušební jízdy.Redakční testy nejsou důvěryhodné.
1 reakce
Mám Tmax 530 SX a jede mi 170 km. Těch 180 by tam asi taky dal. Recenze je ok. Plus je tady další databáze lidi, kteří ho mají.
https://www.motorkar...ha/yamaha-t-max.html
Ještě pro pořádek kymco uvádí výkon 39kw...
Porovnávat dva stroje s třetinovým rozdílem v ceně je fakt nefér. Takže vítěz je jasnÿ. Ale v ČR jsme už zvyklí. Vadí mi, že se test prakticky nevěnuje úložným prostorům, což je jeden z hlavních důvodů proč kupovat skútra. Také nejsou uvedeny rozměry, což mi také vadí, když hledám svůj nový stroj. Např. O kymco my road 700 bylo referováno jako o obrovském parníku, ale pak jsem zjistil, že je jen o jedotky centimetrů větší než srovnávaná konkurence. Prakticky stejný s mým burgmanem 400.
Také by bylo zajímavé otevřít kapitolu servis a vysvětlit zákazníkům rozdíly mezi suchou a mokrou spojkou, a treba cvt prevodovkou u burgmanů a klasickým variátorem.ale to by byl námět na jiný článek.
Je jasné, že skútry půjdou dopředu a jejich podíl se bude zvyšovat, a v ČR mají hodně prostoru. Nyní jsem v Itálii a tady je spíše vyjímkou motorka, protože skútry jsou v drtivé převaze.
U Yamahy nejvíc vadí cena
a to mam o trochu menší objem doma , ale u Kymca vadí nízko položená řídítka a trochu víc foukání větru jinak poměr výkon- cena je K vítěz.
No za ty prachy si koupím asi radši další motorku...
Trinnlee> používáš do své zálivky balsamico nebo klasickej ocet? Když už si zmínil ten dresink
Koukám, články pana Podušky jsou poslední dobou velmi výživné.. Horký kandidát na Pulitzera..
Sám jsem tyto dva skůtry porovnával, je fajn , že má Tmax navíc třeba tempomat a jiné, ale je o 100t dražší.. (co by mohlo mít navíc Ak za 100tis nechám na vás) Navíc vzhledově mi příjde AK hezčí, nevšiml jsem si , že by něco nedoléhalo , vše je precizní a brzdy ? Ty jsou bez komentáře vynikající. Itak mi příjde,že AK tmaxe poráží , ikdyž opomenu cenu. Když ji neopomenu, tak je to krásná třešnička. Jsem hrdým majitelem AK
Díky autorovi za tento test
zzzmrzlinar...to vyprávěj třeba Francouzům, kde je T-max momentálně na 2. místě (býval i na prvním) v prodejích veškerých jednostopých motorových vozidel a to i před první motorkou MT-07.
Ta cena je samozřejmě pro našince příšerná. Nicméně když vezmeš míru luxusu a výbavy, už to začne vypadat trochu jinak, než když to porovnáš s nahatou motorkou, na které není naprosto vůbec nic ani hlavní stojan...A tohleto má opravdu jízdní vlastnosti sportovní motorky a komfort a užitnou hodnotu skútru
četl jsem to s tím, že sice hezký, ale skůtr co stojí přes dvě kila je pitomost, takže 355 tisíc mě doslova vyrazilo dech. To už není ani "stylovka" pro vataře, to už je čistá pitomost.
Je to asi stejný souboj jako Škodovka vs Hyundai , pes který štěká nekouše ...a kvalitu každého stroje prověří až čas .
t max se my vzdy moc libil ale poslední generace sla v desingu o krok zpet. Je to moc ...usedlé spíš nudné. Kymco jsem sledoval již od konceptu a co dnes dokaží je važně pecka. Ve vašem testu na ktery jsem se tesil a doufal že tyto dva skutry date proti sobě ( za což redakci dekuji ) jsou oba skutry hodnoceny podobně takže bych rekl že je to otazkou ceny, vzhledu a oblibenosti značky. Každý se asi raději pochlubí s tím že ma doma yamahu a ne kymco ale ja bych radeji ušetřil 100tacu a koupil bych dle meho nazoru vetsí odvaz což je pro mne Kymcouš
Pěkný test, až teda na zvlášťni kapitolu nekapitolu P.Podusky
Zajímavé je že zahraniční testy se shodují v tom, že naopak Kymco ještě lépe brzdí...ale možná jsou rozdíly tak malé že je to o pocitech