Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hoši, tuhle motorku mám a je to enduroporno jako bejk. Samozřejmě je naladěná od RSWR. Kromě lehkého problému s elektrikou je to skvělá mašina. https://www.youtube.com/watch?v=JZqI4Qn2i54
Chooki:Jazdil som už asi na všetkom a všetky kubatúry a som len hobík. Ale myslím viem čo je dobré.
Pretekár, čo tieto motorky predáva,na tejto motorke v endure reprezentuje Slovensko /6dnová vlani majster Madarska/a v pohode ako bývalý motokrosár s tým trénuje na motokrosových tratiach a bez obmedzenia s tým lieta na laviciach. A to má podvozok z krabice ako rozbalil motorku ! To dá máloktorá motorka.
choki, ja sa tu nebudem hádať, za 1. to sem nepatrí, za 2. to neuznávam!
a to že sa neumiestňuje v prvých priečkach enduro závodoch asi nebude o motorke ale o jazdcovi predsa. Len tak mimochodom som sa v novembri rozprával s človekom čo bol na 6days v španielsku minulý rok a povedal: Keby si len tušil kolko ktmiek neodštartovalo práve kvôli štarteru a absencii štart páky! takže no comment! howk, už sa nebudem do tejto diskusie zapájať, ja viem svoje!
Reagujem na to, ze niekto napise, ze na endure naklika podvozok, a moze ist jazdit skoky motokros. Blbost. Moze ist jazdit akurat po dorazoch. To vie aj "hobik". Na to nepotrebujem na tej moto jazdit.
Ak je taka super, urcite sa umiestnuje na prvych prieckach v enduro zavodoch. Aha, ani nie
choki: toto nieje nastrojená crossa, veď to má tolko zmien oproti crosse. napríklad: yzf 5stupnova prevodovka, wrf 6 stupnová prevodovka, wrf má štarter, elektorinštlacia, ... No a samozrejme spojka, lanková ide lahučko, čo na oražovej nejde tak ani hydraulická, jazdil som ma novej oranžovej 2017, zelenej a modrej behom pol hodiny, tak to viem potvrdiť. Tiež jazdím hobby mx a enduro a viem potvrdiť že KYB dvojkomorove olejové tlmiče fungujú skvele a klikaním poznať hneď rozdiel, vo viacerých testoch sú uvádzané ako najlepšie tlmiče v serií. Otázka zviezol si sa na nej keď tak kritizuješ? Neberiem nikomu jeho názor, ale "zbožňujem" keď niekto kritizuje iba podla obrázkov, videii, alebo je zarytý oranžovák.
Alexa, jazdim mx aj enduro, na velmi hobby urovni, ale pochvalit tuto moto tym, ze na nej ako na enduro naklikas, tj.trochu zmenis tuhost, a ze je z toho motokros, tak to asi nie. Blbost. Potom ta moto nie je dobra ani na kros, ani enduro.
Proste toto je nastrojena kroska, aby bola homologovana, nic viac. Ostatni su inde, to je fakt.
Bolo by dobre ak by si sa zviezol na normalnej kroske aj endure, uvidis ten rozdiel.
Mám ju vyše sezony :
- palivové mapy a Akrapovič u tejto motorky urobia sakramensky vela. Ked tam mal testér len základnu mapu tak s tým homo výfukom, to mal hodne vlažné. Hlavne spodok sa velmi výrazne zlepší.V tažkom teréne s tým jazdím s nízkymi otáčkami ako s výrazne vačšou kubaturou. Ide to ako traktor a to už musí byť extrém
aby to zdochlo. Minimálne spojkovanie.
- malá nádrž ? žere to v ťažkom piesku takmer o polovicu menej ako GG3002T
2 a pol hodinový countrycross v pohode bez natankovania oproti 450ke.
- kto jazdí aj motokros tak ju jednoducho "nakliká" a skáče lavice. To u enduro konkurencie až tak nefunguje
na druhej strane niekomu bude tvrdá ale zmena oleja v tlmiči pomôže.
- oponujem testérovi - nie je vysoká a má nízko ťažisko . Ked som zdvihol na stojan GG300 obe kolesá mal na zemi. WR má obe vo vzduchu.
- aj mne chýbalo to, že sa nedala nikde vzadu chytiť. Gurtňa za 2 € nad sedadlom to napravila.
- spojka naozaj ide lahko, nie je potrebná hydraulika ale u 450ky už ide ťažšie.
- čo je komédia je tachometrové lanko napojené na takého šneka na oske predného kolesa ,
žeprečo tam nedali magnet ?
- ta "otvorená" elektronika je fakt divná ale nejak tam bordel napodiv neleze. Bllato sa mi tam nikdy nedostalo.Kamarát si tam jednoducho spravil krytku.
- možno má o pár kíl viac ale cítiť ich len ked ju zdvíham zo zeme. Vobec váhu necítiť aj oproti 2T motorke
čo som mal pred tým /vyše 10kíl/ skôr naopak na staré kolená som o moc rýchlejší
technasia>s Atlasem jsem maximálně spokojen. Je lehký a v kombinaci s chráničem trupu od Atlasu skvěle sedí. Jinak má několik možností uchycení a jde kombinovat s chrániči jiných značek. Každopádně je důležité s chrániči vyzkoušet a koupit správnou velikost. Doporučuji navštívit prodejnu v Dobřejovicích.
Tak oproti eu enduram, nepisem schvalne oranzove :) nic moc..ta elektrika jak u cinanov (a nie, to s euro4 nema nic spolocne), tlacitko starteru detto, mala nadrz, za to o 10kg viac hmotnost, co je na tuto kategoriu galakticky rozdiel. A cena rovnaka. Ehmm
Ps. Tie blastre ti kto dal tak dole?
Nechranena elektrika, spinac na stojanu, atpod, jakoz i mega svetlo, to je dan za eu. Origo japonska verze, ktera jezdi napr. v usa, je bez techto ohyzdnosti. To tak zmastili az soudruzi konstrukteri v italii.
Hoši, tuhle motorku mám a je to enduroporno jako bejk. Samozřejmě je naladěná od RSWR. Kromě lehkého problému s elektrikou je to skvělá mašina. https://www.youtube.com/watch?v=JZqI4Qn2i54
Dobrá !!!
Chooki:Jazdil som už asi na všetkom
a všetky kubatúry a som len hobík. Ale myslím viem čo je dobré.
Pretekár, čo tieto motorky predáva,na tejto motorke v endure reprezentuje Slovensko /6dnová vlani majster Madarska/a v pohode ako bývalý motokrosár s tým trénuje na motokrosových tratiach a bez obmedzenia s tým lieta na laviciach. A to má podvozok z krabice ako rozbalil motorku ! To dá máloktorá motorka.
choki, ja sa tu nebudem hádať, za 1. to sem nepatrí, za 2. to neuznávam!
a to že sa neumiestňuje v prvých priečkach enduro závodoch asi nebude o motorke ale o jazdcovi predsa. Len tak mimochodom som sa v novembri rozprával s človekom čo bol na 6days v španielsku minulý rok a povedal: Keby si len tušil kolko ktmiek neodštartovalo práve kvôli štarteru a absencii štart páky! takže no comment! howk, už sa nebudem do tejto diskusie zapájať, ja viem svoje!
Reagujem na to, ze niekto napise, ze na endure naklika podvozok, a moze ist jazdit skoky motokros. Blbost. Moze ist jazdit akurat po dorazoch. To vie aj "hobik". Na to nepotrebujem na tej moto jazdit.
Ak je taka super, urcite sa umiestnuje na prvych prieckach v enduro zavodoch. Aha, ani nie
Klíd, chooki přez ty oranžový zabedněný brejle neví co mele a musí zase za každou cenu hájit pomeranč při velmi hobby urovni užívání
choki: toto nieje nastrojená crossa, veď to má tolko zmien oproti crosse. napríklad: yzf 5stupnova prevodovka, wrf 6 stupnová prevodovka, wrf má štarter, elektorinštlacia, ... No a samozrejme spojka, lanková ide lahučko, čo na oražovej nejde tak ani hydraulická, jazdil som ma novej oranžovej 2017, zelenej a modrej behom pol hodiny, tak to viem potvrdiť. Tiež jazdím hobby mx a enduro a viem potvrdiť že KYB dvojkomorove olejové tlmiče fungujú skvele a klikaním poznať hneď rozdiel, vo viacerých testoch sú uvádzané ako najlepšie tlmiče v serií. Otázka zviezol si sa na nej keď tak kritizuješ? Neberiem nikomu jeho názor, ale "zbožňujem" keď niekto kritizuje iba podla obrázkov, videii, alebo je zarytý oranžovák.
Alexa, jazdim mx aj enduro, na velmi hobby urovni, ale pochvalit tuto moto tym, ze na nej ako na enduro naklikas, tj.trochu zmenis tuhost, a ze je z toho motokros, tak to asi nie. Blbost. Potom ta moto nie je dobra ani na kros, ani enduro.
Proste toto je nastrojena kroska, aby bola homologovana, nic viac. Ostatni su inde, to je fakt.
Bolo by dobre ak by si sa zviezol na normalnej kroske aj endure, uvidis ten rozdiel.
Mám ju vyše sezony :
- palivové mapy a Akrapovič u tejto motorky urobia sakramensky vela. Ked tam mal testér len základnu mapu tak s tým homo výfukom, to mal hodne vlažné. Hlavne spodok sa velmi výrazne zlepší.V tažkom teréne s tým jazdím s nízkymi otáčkami ako s výrazne vačšou kubaturou. Ide to ako traktor a to už musí byť extrém
aby to zdochlo. Minimálne spojkovanie.
- malá nádrž ? žere to v ťažkom piesku takmer o polovicu menej ako GG3002T
2 a pol hodinový countrycross v pohode bez natankovania oproti 450ke.
- kto jazdí aj motokros tak ju jednoducho "nakliká" a skáče lavice. To u enduro konkurencie až tak nefunguje
na druhej strane niekomu bude tvrdá ale zmena oleja v tlmiči pomôže.
- oponujem testérovi - nie je vysoká a má nízko ťažisko . Ked som zdvihol na stojan GG300 obe kolesá mal na zemi. WR má obe vo vzduchu.
- aj mne chýbalo to, že sa nedala nikde vzadu chytiť. Gurtňa za 2 € nad sedadlom to napravila.
- spojka naozaj ide lahko, nie je potrebná hydraulika ale u 450ky už ide ťažšie.
- čo je komédia je tachometrové lanko napojené na takého šneka na oske predného kolesa ,
žeprečo tam nedali magnet ?
- ta "otvorená" elektronika je fakt divná ale nejak tam bordel napodiv neleze. Bllato sa mi tam nikdy nedostalo.Kamarát si tam jednoducho spravil krytku.
- možno má o pár kíl viac ale cítiť ich len ked ju zdvíham zo zeme. Vobec váhu necítiť aj oproti 2T motorke
čo som mal pred tým /vyše 10kíl/ skôr naopak na staré kolená som o moc rýchlejší
Video nevypadlo, protože žádný kloudný není. Jen pár sekundových přešlapů bez zvuku a kvalitě tak 144p. Sorry kluci
Pěknej test Vláďo. Byl to tenkrát luxusní enduro den.
Takže asi tak.
Dovolím si ospovědět Simitom: Kameru měl na přilbě Carlos, ale žádný video z něj do dnešního dne nevypadlo...
iVlada-moc dík za tip
.ještě kolení ortézy kdyby nestáli takovej randál
technasia>s Atlasem jsem maximálně spokojen. Je lehký a v kombinaci s chráničem trupu od Atlasu skvěle sedí. Jinak má několik možností uchycení a jde kombinovat s chrániči jiných značek. Každopádně je důležité s chrániči vyzkoušet a koupit správnou velikost. Doporučuji navštívit prodejnu v Dobřejovicích.
chooki>jel jsem takl rychle, žese bástry otočily
motorka pěkná ale čtvrt míče je prostě moc.
Na jedné s fotek vidím kameru na přilbě - krátké video není?
Zlatá doba 2t. Kolik toho ten motůrek může vydržet a o kolik je nákladnější generálka oproti 2t.
Tak oproti eu enduram, nepisem schvalne oranzove :) nic moc..ta elektrika jak u cinanov (a nie, to s euro4 nema nic spolocne), tlacitko starteru detto, mala nadrz, za to o 10kg viac hmotnost, co je na tuto kategoriu galakticky rozdiel. A cena rovnaka. Ehmm
Ps. Tie blastre ti kto dal tak dole?
Vládo jak jsi spokojený s tím nákrčníkem Atlas?máš ho nějak spojený s hrudním chráničem?díky.po něčem se poohlížim a cena je příjemnější než u Leatů
Nechranena elektrika, spinac na stojanu, atpod, jakoz i mega svetlo, to je dan za eu. Origo japonska verze, ktera jezdi napr. v usa, je bez techto ohyzdnosti. To tak zmastili az soudruzi konstrukteri v italii.
Cena čtvrt miliónu je téměř totožná jako u ostatních výrobců a je mi z ní zle, stejně jako Jankoj! Hrůza...
Co to z kopce pustit přes kvalt
Zadní guma 130/90R18 homologovaná od Mitasu asi jen EF07
Cena