yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
-ChoRchE- (0) napsal 29.07.2009 v 12:17

To je ta nejlepší motorka co existuje je to můj vysnenej milacek, doufam ze si ji nekdy poridim

XJ900S (16) napsal 29.05.2009 v 10:19

Já za ní jezdil pár kol v Brně než sem toho jezdce lepnul, ale na ten zvuk se nezapomíná, nádhera
PS: ale jezdila tam MT1 s Akrapovičema, a to bylo jiné maso

wario (126) napsal 23.05.2009 v 12:31

je krásná

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 06.05.2009 v 23:53

Sem na tom jezdil v Brne a ten vrsek je fakt nakej mdlej. Brzdy taky nic moc, jinak vsechno super, pohodli, ovladatelnost, zvuk. Asi prubeh vykonu bude lepsi a ta trakce diky klice.

Angel (0) napsal 06.05.2009 v 13:44

Moc pěkně napsanej článek... jen nedoporučuji číst v prac. době . na R jednicu je radost pohledět fakt se povedla

martjan_1098 (273) napsal 06.05.2009 v 11:07

Asi to bude dobra masina, ale ten jeji predek mi chte nechte pripomina Buell pred 7 lety... A uz i Yamaha konecne prisla s motorem na to, ze kroutak ve stredu je dulezitejsi, nez 500koni v 25tis otackach

ondráš. (0) napsal 06.05.2009 v 10:46

S tím véčkem souhlasím.ale prachy jsou prachy a šetří se holt, kde se dá...To je vidět i na zpracování téměř všech novejch motorek, ve srovnání s tím, co se dělalo před 10 lety. Je fakt, že Honda i Suzu V4 umí slušně, viz Moto Gp a třeba stare VFR

ZZR1200 (127) napsal 05.05.2009 v 22:47

Celkem líbí.. Jen proč sakra ten véčkovej motor jen simulují rozhozenou klikou a nedají tam opravdový???Myslím, že už je to ale na dobré cestě..Ať žije Aprilia RSV4!A co na to Honda?

davidiR1 (0) napsal 05.05.2009 v 21:52

dnes jsem ji sedlal na Brněnským okruhu a musím říct že ten motor je fantastickej takhle rychle netočí žádnej řadovej 4 válec, od 2000tis do 14 000 ot/min to letí jako střela a zvuk jako nějakej dvouvál, prostě číslo jedna mezi supersporty.

Durex (31) napsal 05.05.2009 v 19:08

Má to super design předku.Jinak nic moc.První R1 byla celkově vetší nářez-nebyjte mě!Ale jednu poznámku musím.Nechápu,proč v textu je zvýrazněna veta typu"Spočítá i kolik km ujedete na 1 litr" tohle umý i moje stará Busa

Natsu (0) napsal 05.05.2009 v 12:20

super a humorne napsano Zase sem se jednou skvele pobavil pri cteni

wario (126) napsal 05.05.2009 v 12:13

v těch racing kapotách vypadá rozhodně líp

chipp (0) napsal 05.05.2009 v 12:06

až na barvu rámu a kyvky vzhled je pěkný ..

SuperSic58 (1332) napsal 05.05.2009 v 11:14

By mě zajímalo, jak budou fungovat ty mrkačky po 5ti letech provozu Jinak krásnej superbike, ale GSX-R je GSX-R

mindžipysk (0) napsal 05.05.2009 v 11:09

klasická rejže

Simír_01 (4) napsal 05.05.2009 v 08:39

to Dingo - Na okruh, jinak vážně nevím. I na jedničku jede dobře až tak 70km/h , ideál tak "kilečko" ,to je i ta zvuková kulisa no a to tam máš pořád tu "1" Ale ta technika je super

Dingo (0) napsal 05.05.2009 v 01:07

A k čemu je ta motorka dobrá

bikerjarys (2) napsal 04.05.2009 v 22:54

já se na ní koukal na openday v Yamahy v Liťáku..od designu jsem čekal víc..detajly nic moc..ale ten zvuk je fakt hestej..máme ji zamluvenou na testing tak sem zvědavej

Frankie (752) napsal 04.05.2009 v 22:51

Vcera jsem to slysel a az ten motor daji za par let do litrovyho Fazera, vim uz ted co chci
Ten zvuk je naaadhernej, ani ctyrval ani dvouval, pripomina mi to napul veckovej ctyrval a napul stary ctyrvalcovy motorky z osmdesatych let co mely dva vyfuky

Pjercak (48) napsal 04.05.2009 v 22:47

Kuna to je maštal

Simír_01 (4) napsal 04.05.2009 v 20:12

Dnes jsem na ní dal 7 jízd na okruhu v Brně na Yamaha den.je Boží ... díky díky díky ...dealer je "Bůh" ...ještě jednou díky. Jen s pistolí se na R1 nejezdí uplně ideálně ale i tak to bylo super.

kaw750 (17) napsal 04.05.2009 v 19:54

No já nevím jak je kdo náročnej, ale osobně si myslím, že na naše cesty je to raketa nevídaná.

Interceptor (108) napsal 04.05.2009 v 19:54

Mně ten Big-bang nevoněl ač jsem měl možnost jen několik km. Raděj bych okusil RSV4, veřím, že to bude jiná zábava..

Riddick (-2) napsal 04.05.2009 v 18:47

Moc hezký test a excelentní přirovnávací talent GASe .
Jinač se moc těším na test litráků, tak trochu sázím na moje srdce a to GSXR

tom@s-#67 (40) napsal 04.05.2009 v 17:57

u klasický se vlastně v jeden moment všechny písty zastaví v úvratích a pak se zase všechny rozeběhnou a tyhle rázy se přenáší až na zadní kolo. to pak má vetší sklon k proklouznutí.
u nesymetrický se vždycky dvojice pístů pohybuje a přenost momentu nabíhá postupně, protože pracovní zdvihy na sebe navazují => v praxi se dá líp dávkovat to, co má přijít na zadní kolo

Dalinov (2) napsal 04.05.2009 v 17:26

Jaké že má výhody ta nesymetrická klika?

hluska (165) napsal 04.05.2009 v 16:24

Doufam že K9 ji natrhne pr...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 04.05.2009 v 16:23

tak na rovince moc nejede, hmhm a nema zas nejak omezeny vykon na par prvnich stupnu?

Anti (397) napsal 04.05.2009 v 16:17

Vypadá to,že se kapánek změnila politika.Koně už jsou nahoněný,a teď se vyméšlí jak s nima na asfalt...

Italofil (41) napsal 04.05.2009 v 16:13

Ty nové stroje mi vůbec nešmakují co do designu Zlatá R1 98/01

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist