Velký test akumulátorových pumpiček: Dildo, Set-top box a Známka punku
Text: Roman Bureš | Foto: Jarda Ducháček , Roman Bureš | Video: Roman Bureš | Střih: David Jelínek | Zveřejněno: 29.3.2023 | Zobrazeno: 9 831x
Text: Roman Bureš | Foto: Jarda Ducháček , Roman Bureš | Video: Roman Bureš | Střih: David Jelínek | Zveřejněno: 29.3.2023 | Zobrazeno: 9 831x
Prave som si aj na zaklade testu kupil xiaomi 2. Prislusenstva je tam dost, aj vrecko. Hadica je kratka, ale staci. Oproti boschu za 54e bola cena 49e, co je zanedbatelne. V neprospech boscha bol jednozacne rozmer a neskladnost. Neviem, preco neurobili hadicu aspon odmontovatelnu a zasuvatelnu do toho dlheho tvaru.
Musím se snad poprvé v životě lehce ohradit proti místnímu testu. Disponují Xiaomi kompresorem a nikdy bych jej nevyměnil. Při dokoupení nejrůznějšího vybavení, kterého je oproti konkurentům obrovská řada např na AliExpressu člověk dostane co chce. Rychloupínák, několik konektorů, delší hadici, obal, či celý sak na všechno příslušenství.
Po dvou letech používání Xiaomi první generace musím výrobce pochválit. Baterka furt drží, hlučný je to taky pořád stejně
Uvidíme až teď skončí záruka
Mám tež Xiaomi. Jen jsem ji nekupoval v CZ a za českou cenu jsem koupil i pevné pouzdro a rychlonasazovací koncovku na ventilek. Zatím plná spokojenost.
Mám též Xiaomi už skoro rok a nemůžu si ho vynachválit..
Mimochodem baterie zvládne dofoukat všechny 4 podhuštěný kola na autě.. (na každém cca 0.7baru)
Nojono. Vtipe vylez.
1 reakce
Mám dva roky první verzi Xiaomi s micro usb a stále spolehlivě slouží. A to je celkem v zápřahu - motorka, auto a čtyři bicykly. A ten šlauch se u něj dá odšroubovat.
No když vidím současnou značkovou či neznačkovou předraženou bídu kříženou s mizerii u moto akumulátorů bez rozdílů značek ,tak spoléhat na ty legrační baterčičky zabudované v těch plastových zbytečnostech bych opravdu nechtěl. Když už nemůžu foukat pumpou tak aspoň kompresůrek který se píchne do do zásuvky pod nádrží či jinde při běžícím motoru. Zlatě a na jistotu kvalitní pumpička či auto pumpa a náhradní duše pěkně na dne PÁVíka.
3 reakce
no mám Xiaomi a vím že zvládne nastouchat 9atm trošku se divím že se nevyzkousel max tlak proč? někdy je potřeba na naskočení gumy
Já používám AIRMAN TYRE INFLATOR (cena cca 35€) s drátem a spokojenost. Péče o baterii by u mne byla problém :)) a na tuhle mašinku se mohu kdykoliv spolehnout.
1 reakce
Za mě nejlepší kompresor co jsem kdy měl je - Makita DMP180Z
1 reakce
"ta sponka je kovová, to je super" ... "au, no ty vole podívej, co mi to udělalo"
Vzhledem k *monstrózním* rozměrům pneumatik většiny současných
dle mojí zkušenosti : o době dobití nerozhoduje
, ale když jsem
motocyklů musím doporučit kontrolu tlaků před jízdou ať výletní, nebo
dovolenkovou s OKAMŽITÝM nabitím baterie Xaomi (který používám
delší dobu) PŘED odjezdem.
Na běžné či kontrolní doplnění tlaku o pár desetin "atmosféry" v průběhu
cestování má plně dobitá baterie Xaomi kapacitu dostatečně velkou.
Defekt je samozřejmě jiný *příběh*, vyžadující plně dobitou baterku.
Tato *Čína* mně příjemně překvapila přesností údaje na displeji, který
kontroluji digitálním měřákem Oxford AIR GAUGE, doporučeným
kamarádem - okruhářem.
A ještě jeden *špek*
ani tak výkon adaptéru, jako *tloušťka*/průměr jeho USB káblíku.
Co do "elektro a elektroniky" jsem jak vidno *chabrus*
toto nezohlednil a použil káblík "tenkej", nestačil jsem se divit, jak dlouho
dobíjení baterie na Xaomi trvalo
2 reakce
Skvěle pojatý, vtipný a poučný test.
Jelikož používám už asi 8 let malý kompresor do zásuvky zapalovače, který mi díky tomu, že neobsahuje akumulátor co časem zdegraduje, pravděpodobně vydrží ještě X dalších let, takže tento test pro mě není relevantní.
Ale rád jsem si přečetl kam vývoj směřuje a stejně si nejvíc budu pamatovat fotku č.5
2 reakce
U Xiaomi Air Compresor 1S mi již po několikáté odešlo měření, sice vždy v reklamaci dostanu nové, ale použiji tak max 5x a přestane to měřit. Je to aušus.
NEBRAT!!!
3 reakce
Tipnu si, že Xiaomi a Navitel budou mít typově stejné akumulátory. Li-ion nebo Li-pol. Ze strany Navitelu je uváděný údaj 8,4 voltů tak trochu podvod na zákazníka a marketingový trik. Protože tyhle akumulátory mají pracovní napětí 3,6 nebo 3,7 voltů. U některých se uvádí 3,6 u některých 3,7. V podstatě zanedbatelný rozdíl. Fígl je v tom, že když je akumulátor plně nabitý, má 4,2 voltu. Akumulátory jsou v kompresorech Navitel a Xiaomi dva a zapojené do série. Proto jsou výsledné hodnoty 7,4 voltů a 8,4 voltů. No a aby Navitel na oko nabídl vyšší hodnoty, použil napětí plně nabitých akumulátorů. Pokud by Xiaomi šlo stejnou cestou, vyjdou mu totožné hodnoty jako u Navitelu, protože obě zařízení mají akumulátory o kapacitě 2 ampérhodiny. Xiaomi se k zákazníkům zachovalo férověji. Stejně férově jako Bosch, který má akumulátor jeden a správně uvádí napětí 3,6 voltů a ne 4,2 voltů plně nabitého. Ve všech kompresorech budou pravděpodobně klasické Li-ionky velikosti 18650. Je to taková hra s čísly a zejména se zákazníkem. Takže ta vyšší hmotnost nebude většími akumulátory, ale třeba konstrukcí kompresoru, robustností dílů atd. Rozeberte kompresory a uvidíte.
Poznatek co se týká přesnosti: mám Xiaomi 1S a k tomu tři kusy manometrů, žádný kalibrovaný, ale dva ukazují o desetinu méně a jeden zase o desetinu víc, než je nastavená hodnota na tom minikompresorku. Takže tomu údaji z dispeje není duvod nevěřit. Kalibrovaný udaj nemám kde ověřit, ale zkuste věřit treba kompresoru na benzince, to je taky někdy sázka do loterie.
1 reakce
Mám něco jako Xiaomi. Funguje to výborně. Ale stala se mi věc v Bosně. Píchnul jsem, kolo prázdné. Použil jsem mini kompresor a on nafoukal kolo tak na cca 1 bar a já nemohl najít díru. Furt foukal a já díru nenašel. Až ten malej pomocník zdech. Ještě že měl kolega normální kompresor. Tak na to bacha. Nedá se na to 100% spolehnout.
2 reakce
Nutno ještě poznamenat, že Xiaomi opět inovovalo a je na trhu novější verze (již 3. generace). Pokud by tedy někdo objednával teď, je třeba zvolit verzi 2, nikoliv 1S, nedejbože 1. Když 1S, tak s patřičnou slevou, ať neplatíte stejně jak za novinku, což je na českých eshopech běžná praxe.
1 reakce
Zajimalo by me, jak moc presne maji ukazatele tlaku. Jestli se muzu na okruhu spolehnout - sportovni pneumatiky, co maji nizsi tlak na okruh nez na silnici.
5 reakcí
používam xiaomi na doladění tlaku a velký kompresor na přezouvání :)
4 reakce
Článek super, zábavně napsáno.
Já mám knoty a mini kompresor na 12V, který píchnu do zásuvky a nemusím nic řešit.
Problém aku kompresorů je ten, že když je nepotřebujete, rychle na ně zapomenete a když je pak jednou budete potřebovat, je baterka mrtvá. Je třeba se o ně starat a pravidelně nabíjet, což ostatně Roman v článku zmiňuje.
Knoty používám proto, že mám TPMS a Slime je sice dobrá věc, ale čidla zničí (výrobce přímo nedoporučuje použití s TPMS).
Naposledy jsem použil teď v srpnu v Bosně. Oprava zadního kola za 15 minut, foukám na 2.9 a bez problémů jsem bez dalšího najel ještě 3k km...
1 reakce
Skvěle napsáno zábavnou formou, parádní článek, díky moc
Myslím si a mne sa to tak osvedčilo, že lepšie je zobrať štartovaciu power banku a mini kompresor k tomu (viacúčelové využitie a v prípade vybitia batérie je možnosť kompresor cez redukciu pripojiť na batériu motorky).
Nevím, jestli jsem to nepřehlídl, ale ocenil bych počet nahuštěných Motopneumatik/autopneumatik na jednu plně nabitou baterku. Dá to jeden defekt nebo více?
¨Je potřeba to okamžitě dobít?
Nemáte někdo zkušenost s tímhle?
https://www.lidl.cz/p/ultimate-speed-prenosny-aku-kompresor-uskt-60-c3/p100368125
5 reakcí