Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jak čtu postupně názory, tak většina je o tom, že je to drahý a tudíž to nepotřebuju + jen málo z lidí co si o tom dělají názor to má nebo to vyzkoušelo (je to to samý jako u motorek BMW GS - kdyby to nestálo tolik, měli by to skoro všichni). Já i moje žena ty polštářky máme a nelituju jediné koruny co jsem za ně dal. Kdo jezdí trochu větší dálky tak mi po vyzkoušení dá za pravdu. Názoru, že k motorce tak trochu bolavý zadek patří vůbec nerozumím. Za mě si chci jízdu užívat i v momentě, kdy na zastávku není moc času ať už z jakéhokoliv důvodu + nechci slyšet zezadu po každých xy km že je třeba stavět kvůli bolavý zadnici....
Mám to a letos jsem s tim ujel během 50 hodin 2350 km a kdyby na mě nedolehl spánek, tak jsem mohl jet furt. Fakt to nemá chybu! Jediné, co si upravím, je stabilnější přichycení k sedlu, jelikož na velkém enduru jedu občas ve stoje a polštářek si pak musím na několikrát rovnat pod pozadím, než je tzo dokonalé!
Nápad dobrej... Na druhou stranu jsem na panelce dojel k moři a přes Alpy několikrát, na péráku podnikám taky nějaký delší cesty, o předválečných motorkách ani nemluvě... A taky žiju. Takže tohle beru jako zbytečný rozmazlování. Ale pravda je, že po 350 km na péráku v kuse by se mi tahle věc hodila.
Tohle mně nějak zvlášť nenadchlo : Sedlo na mašině se kterou se človek chystá někam dál má mít upravený tak, aby na něm vydržel od tankování až po suchou nádrž. Pak si dal u pumpy kafe a protáhnul kosti. Do pohodlí spolujezdce mi neni nic - Baba na mašinu nepatří. A když tak jedině na vlastní
Tak letos sem jel na Fzs 1000 do Chorvatska a za den jsme najeli při zpáteční cestě cca 1200km za den ( Primošten - F-M). Měl sem vzadu textilní brašny Lojzo, u kterých byly popruhy přes sedadlo ( pod něj sem to nemohl narvat ani jako ) Takže robka seděla na takovém malém polštářku, narvaném mezi ty dva popruhy.Tohle by pro ní bylo asi lepší,ale za tu cenu...?
Napad mozna dobrej, ale letosni cesta GB-CZ a zpet potvrdila, ze to zadek uplne nezachrani.Segra a jeji pritel jeli na Hornetu 900, ja na Suzuki SV650S a myslim, ze je zadek bolel jeste vic nez me.To spsi me pak zacalo bolet zapesti nez zadek.Kdyz se udela sem tam prestavka, tak to to lepsi, uz jen pro to si protahnout cely telo a zadek proste cvicit.Tot muj nazor pri cestovani.Mesic zpet jsme dali za 3 tydny cca 4tis. km v Maroku ( ja na XR650R a to je tvrdy prkno ) a taky jsem tady s zadkem celym Cvicit cvict cvicit
Spíš bych doporučil nepoužívat na dlouhý cestování mašiny na okruh nebo do terénu když majitel není dostatečnej "tvrďák" A každá motorka o částečným nepohodlí je (kromě GoldWingu). Teď jsem viděl i na jinak neupraveným supersportu vysoký turistický řidítka a přešitý sedlo, hroznej pohled
ZA ty prachy bych se na to vykašlal. Jediná věc proti bolení zadku je: jezdit a jezdit a jezdit, dokud si prostě člověk nezvykne a zadek si neotlačí, je to jak na kole a oproti tomu maj mašiny pěkný gauče.
Urcite skvela vec na dovolenou - neni nic otravnejsiho nez mit pred sebou treba 1000km a v pulce se zacit potykat z osedelym zadkem. Predevsim u spolujezdce, ktery ma vetsinou mnohem horsi sedlo, bych AirHawk anebo neco podobneho oznacil za nutnost a taky slusnost ze strany jezdce. Sedet v zadu je tak 2x horsi nez vpredu - hodne lidi si to neuvedomuje - jezdcu i spolujezdcu.
Nemam nepohodlnou motorku, ale kdykoliv ujedu za den vic nez 500km, prdel uz trochu boli. Na cestu na Bajkal si to koupim, na cesty nekam za roh do Rumunska nebo podobnych temer sousednich zemi to nepotrebuju.
K motorce mám dvě sedla. To původní velké jsem sundal a nechám ho předělat na gelovku pro dlouhé cesty. To druhé sedlo co jsem si tam dal je naopak menší a tenčí a mám ho pro ježdění kolem komína. Tohle vzduchový řešení se mi jeví jako dobrý nápad, když jedete daleko a nemáte pohodlné sedlo. Když bych měl ještě svojí původní motorku, kde to bylo utrpení, tak bych si to asi na cestování pořídil, ale kolem komína bych to tam neměl. Něco ta pr..del vydržet musí
Jak čtu postupně názory, tak většina je o tom, že je to drahý a tudíž to nepotřebuju + jen málo z lidí co si o tom dělají názor to má nebo to vyzkoušelo (je to to samý jako u motorek BMW GS - kdyby to nestálo tolik, měli by to skoro všichni). Já i moje žena ty polštářky máme a nelituju jediné koruny co jsem za ně dal. Kdo jezdí trochu větší dálky tak mi po vyzkoušení dá za pravdu. Názoru, že k motorce tak trochu bolavý zadek patří vůbec nerozumím. Za mě si chci jízdu užívat i v momentě, kdy na zastávku není moc času ať už z jakéhokoliv důvodu + nechci slyšet zezadu po každých xy km že je třeba stavět kvůli bolavý zadnici....
Mám to a letos jsem s tim ujel během 50 hodin 2350 km a kdyby na mě nedolehl spánek, tak jsem mohl jet furt. Fakt to nemá chybu! Jediné, co si upravím, je stabilnější přichycení k sedlu, jelikož na velkém enduru jedu občas ve stoje a polštářek si pak musím na několikrát rovnat pod pozadím, než je tzo dokonalé!
Mam to a jsem maximalne spokojenej!
Je to penez jak za kozu, ale jak si na to clovek zvykne, uz nechce jinak...
Nápad dobrej... Na druhou stranu jsem na panelce dojel k moři a přes Alpy několikrát, na péráku podnikám taky nějaký delší cesty, o předválečných motorkách ani nemluvě... A taky žiju. Takže tohle beru jako zbytečný rozmazlování. Ale pravda je, že po 350 km na péráku v kuse by se mi tahle věc hodila.
Tohle mně nějak zvlášť nenadchlo : Sedlo na mašině se kterou se človek chystá někam dál má mít upravený tak, aby na něm vydržel od tankování až po suchou nádrž. Pak si dal u pumpy kafe a protáhnul kosti. Do pohodlí spolujezdce mi neni nic - Baba na mašinu nepatří.
A když tak jedině na vlastní
Manželka ten "podprdelník" má a je spokojená, ... ...
Ale je to samozřejmě šíleně předražené.
... OM
Tak letos sem jel na Fzs 1000 do Chorvatska a za den jsme najeli při zpáteční cestě cca 1200km za den ( Primošten - F-M). Měl sem vzadu textilní brašny Lojzo, u kterých byly popruhy přes sedadlo ( pod něj sem to nemohl narvat ani jako ) Takže robka seděla na takovém malém polštářku, narvaném mezi ty dva popruhy.Tohle by pro ní bylo asi lepší,ale za tu cenu...?
Nahodou je to dobra vec.
Kravina, stejně jako gelový sedla. Jediný, co funguje, je tvrdý KOŽENÝ sedlo - třeba Corbin
Napad mozna dobrej, ale letosni cesta GB-CZ a zpet potvrdila, ze to zadek uplne nezachrani.Segra a jeji pritel jeli na Hornetu 900, ja na Suzuki SV650S a myslim, ze je zadek bolel jeste vic nez me.To spsi me pak zacalo bolet zapesti nez zadek.Kdyz se udela sem tam prestavka, tak to to lepsi, uz jen pro to si protahnout cely telo a zadek proste cvicit.Tot muj nazor pri cestovani.Mesic zpet jsme dali za 3 tydny cca 4tis. km v Maroku ( ja na XR650R a to je tvrdy prkno ) a taky jsem tady s zadkem celym
Cvicit cvict cvicit
Vzpomeňte si na toho holandskýho bezmozka, co objel zeměkouli na R1
a žádný prdící polštářek pod zadkem neměl
.
Spíš bych doporučil nepoužívat na dlouhý cestování mašiny na okruh nebo do terénu když majitel není dostatečnej "tvrďák"
A každá motorka o částečným nepohodlí je (kromě GoldWingu). Teď jsem viděl i na jinak neupraveným supersportu vysoký turistický řidítka a přešitý sedlo, hroznej pohled
ZA ty prachy bych se na to vykašlal. Jediná věc proti bolení zadku je: jezdit a jezdit a jezdit, dokud si prostě člověk nezvykne a zadek si neotlačí, je to jak na kole a oproti tomu maj mašiny pěkný gauče.
V CR to stoji 3000?? Na to bych se vyprdl a poridil radsi polstarek anebo gelovou podlozku.
Urcite skvela vec na dovolenou - neni nic otravnejsiho nez mit pred sebou treba 1000km a v pulce se zacit potykat z osedelym zadkem. Predevsim u spolujezdce, ktery ma vetsinou mnohem horsi sedlo, bych AirHawk anebo neco podobneho oznacil za nutnost a taky slusnost ze strany jezdce. Sedet v zadu je tak 2x horsi nez vpredu - hodne lidi si to neuvedomuje - jezdcu i spolujezdcu.
acALIEN> nesmysl, sorry
Kdyz vas boli z motorky prdel,tak s ni jezdete kratsi trasy,motorka neni dopravni prostredek trans europe..na to jsou auta,letadla atd..
moc praktický to podle mně není,,, nemáte s motorkou ten správnej kontakt,, tož to můžu jezdit rovnou s peřinou pod zadkem
Nemam nepohodlnou motorku, ale kdykoliv ujedu za den vic nez 500km, prdel uz trochu boli. Na cestu na Bajkal si to koupim, na cesty nekam za roh do Rumunska nebo podobnych temer sousednich zemi to nepotrebuju.
Ostře mi to připomína takový ty pletený čepice co maj starý babky natažený na sedlech ukrajiny...
Ono je jedna věc ujet na motorce jeden dva dny, ale po 14ti dnech třeba na enduru by jeden dal za tuhle věc cokoliv.
jestli se do toho nedá vyměšovat tak je to o ničem ...
no za cenu 3tis a jeste to hyzdi motorku
..nebrat
vypada to zajimave, pockam na jaro jestli to nahodou nebude v praze na vystavě, aby clovk mohl vyzkouset
prdel fakt nekdy trpi
Předražená blbost . . . ostatně jako vše od sensormetu . . .
pro batuzek dobrej vynalez
no to je ale blbost ...sedte doma na gauci fakt
s jeste test jak na desmosedici :
K motorce mám dvě sedla. To původní velké jsem sundal a nechám ho předělat na gelovku pro dlouhé cesty. To druhé sedlo co jsem si tam dal je naopak menší a tenčí a mám ho pro ježdění kolem komína. Tohle vzduchový řešení se mi jeví jako dobrý nápad, když jedete daleko a nemáte pohodlné sedlo. Když bych měl ještě svojí původní motorku, kde to bylo utrpení, tak bych si to asi na cestování pořídil, ale kolem komína bych to tam neměl. Něco ta pr..del vydržet musí
Super vec pro batoh
. Sedlo spolujezdce je na XT skutecne velmi nepohodlne a boli z toho zadek po par kilometrech. Tenhle vynalez by to mohl vyresit..