Na tuto motorku jsem myslel hezkých pár let, první jsem zvažoval starší model ještě FZS 1000, ale pak jsem se koukal na novější verzi a řekl jsem si, proč půjdu do starého, když si více našetřím, můžu mít novějšího, který se mi líbí víc.
Motorka koupena od Borca z Opavy - S prodejcem, spokojenost, on chtěl prodat, já chtěl koupit. No coment.
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 N: chtěl jsem polokapotu
Yamaha FZ8 N/S: Neni to litr a, uz, bych ji nechtel menit
Yamaha XT1200Z Super Tenere: cena, chtěl jsem motku do určité částky, kterou xt přesahovala a ty levnější měly docela vysoký nájezd km. a hlavně v terénu velká váha
První dojmy - super, jsem z ní unešen do 6000ot./min je to také kotě a v 8 000 ot. už letí jak zajíc po lajně koksu... První jsem měl obavy,že bude velká, těžká, a neohrabaná, ale po usednuti za řídítka mě ta obava přešla. Ale respekt tam je. A bude pořád.
Motorku bych doporučil pro - Určitě pro někoho, kdo už má něco najeto na slabších strojích a má více rozumu, určitě ne jako první moto.
Doplňky na motorce - Top Case s plotnou shad sh59x, padáky rutan, závažíčka na řídítkách od rutanu, cnc páčky s logem Fz1
Průměrná spotřeba - 5.794 l/100km
Recenze
Po předchozí motorce a celkově dobrým zkušenostem, jsem chtěl zůstat u Yamahy a najít nějakou motorku, která, by měla dobrý výkon a přitom, bych na ní nemusel ležet jak na sportu. Musím přiznat, že táto mašina splňuje mé očekávání, tak jak jsem chtěl.
Perfektní brzdy, široké zadní kolo, které v zatáčkách drží jak přibité a samozřejmě ten brutální výkon, který je nepopsatelný, zátah motoru je uzpůsobený tak, že se dá na 6 jet v pohodě 50kou po městě, a po zatáhnutí za plyn, tam je 180 jen to hvízdne.
Jinak není problém nabalit se na cestu a vyjet trochu dál, zadek začínám cítit po 300km, pak se stejně rozsvítí hladové oko, takže natankuji, protáhnu se a můžeme pokračovat dál. A zatáčky projíždí skoro sama, což je super na rozdíl od Mtčka, kdy jsem ji do zatáček občas musel tlačit, tady to jde tak krásně, že člověk neví, kdy skončit, takže v serpentýnách je jako ryba ve vodě. A, co se týče podvozku řekl, bych, že mi nastavení vyhovuje a nevrtám do toho, jak říká Pepa sršeň, jednou do toho zavrtáš a pak se v tom budeš vrtat pořád, už to nebude jako dřív.
Pneumatiky, jsem použil Pirelli Angel Gt měl jsem s nimi dobré zkušenosti na předchozí motorce, kde se osvědčily, jak slušným nájezdem, tak i dobře držely v náklonu i za chladnějších dnů, co víc si přát. Po delší době co jsme spolu, musím uznat, že je to poctivá mašina, která mě nikdy nikde nenechala a když ji nikde nerozbiju, tak u mě už vydrží, je to stroj který splňuje mé očekávání na výbornou, cestování umí na výbornou i ve dvou a v horských vracečkách se taky neztratí.
Noo tohle by bylo na mě vostrý
moc pěkná
Díky
taky fešnej stroj