Verze GT, super stav, super koupě. Mám s ní obrovskou radost. Konečně ta správná pro mně. Velmi obratná, bomba vzhled, solidní užitné vlastnosti a super stav a myslím, že i dobrá spotřeba.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-01: Přítelkyně by ji nezvládla váhově, kdybych si někde dal pivo.
První dojmy - Streetový posez s rovnými řidítky mě nadchnul a moc mi vyhovuje. Jen mě zarazila přehnaná ochota padat do zatáčky, přičemž se mají tendenci zavírat řidítka-už jsem si zvykl. Motor naladěn výborně a překvapením pro mě byla jen blesková odezva vstříkování-měl jsem předtím karburátor(ten byl přívětivější)
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, co už nebaví jezdit na sportu hubou napřed, ale nechcou se jen kochat pomalou jízdou.
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti Oxford, páčky Titax-dlouhé, ukazatel zařazené rychlosti Starline-Engear, ružice na ruční seřizování předpětí přední vidlice-RD moto, padáky originál Yamaha, turistické plexi-Yamaha, GT-celokapoty, kufry a nosič Yamaha, tlumič řízeni Metris M2, ocelové brzdové hadice Hell(vepředu i vzadu), čiré blinkry Yamaha, veškeré exponované místa překryty ochrannou folií, reflexní pruhy na kolech, nosič Topcase (vlastní výroba), plotna Giwi, Topcase Yamaha, USB zásuvka s pojistkou. Namontován SpeedoDRD(kalibrátor tachometru)+16-ti zubý pastorek. Homologovaná koncovka Akrapovič Hexagonal. Powercomander. Řidítka M-style. DID řetěz, rozeta Superprox Stealth (46zubů), pastorek JT (16zubů).
Recenze
Verze GT byla pro mně ta přirozená cesta. Po R1, která měla úžasný motor a na ty koně super spotřebu, jsem chtěl něco co bude ovladatelnější, bude mít podobný motor, bude hravější s rozumným výkonem a zhruba stejnou spotřebou, ale bude se na tom dát jezdit dálka, aniž bych trpěl. A touhle motorkou se mi to splnilo. Po sundání kufrů to je slušný sportovec, jen samozřejmně ta reakce na plyn je zbytečně ostřejší-zlatý karburátor na R1.
Pokaždé když vyjedu, mám z ní obrovskou radost. To je prostě paráááda!!!
Mám ji chvilku, takže zatím maximální spokojenost. Koupena 2.7.2010 s najetýma 1040km na tachometru, se servisní knížkou od prvního majitele-můj sen o jasném původu splňen!!! Vybavena tlumičem řízení, ukazatelem zařazené rychlosti, turistickým plexi(originál jsem dostal k tomu), GT kapotama a turistickým setem (nosiče bočních kufrů a boční kufry Yamaha(ještě to bylo zabalené v krabicích). Vybaloval jsem to doma jak malé děcko pod vánočním stromkem. Na některých fotkách ještě před montáží lešení na kufry. Ještě vymyslet nějaké polepy a oživit ty boční jednotvárné GT kapoty.
Provětral jsem ji s kuframa. Jsem spokojený, protože na ovladatelnosti je to znát jen nepatrně. Je dobře vyvážená i s touto zátěží. Spotřeba s kuframa a spolujezdkyní je pořád lehce nad 6 litrů.
To teplo co jde z motoru je šílené. V horkém létě mám vejce natvrdo. Nahřívá to rám a trošku i nádrž.
Tak dnes jsem se pokusil o co nejmenší spotřebu ve dvou. Všichni si pořád stěžují jak jim to žere. Taže výsledek-5.6 litru-opravdu pohodová jízda ve dvou!!! Tak a teď mě sežerte! Tato spotřeba byla dosažena na absolutně sériové motorce(origo výfuk, origo filtr)
31.12.2010 namontovány vyhřívané rukojeti od Ježíška!!! Vypadají dobře a šlo to líp než jsem myslel. Jen ten originální držák ovládání vyhřívaní je na nic. Přitlačíš na tlačítko a on ti uhne.
15.3. 2011 namontován zadní nosič vlastní výroby.
27.4. 2011 nahozeny boční kapoty po úpravě designu, nápisy od VERA desing a přelak ala můj otec(údajně nějaký diamantový lak)-konečně se na ty boční kapoty dá dívat. Origo lak na těch příplatkových GT kapotách stál za prd.
1.6. 2011 vyroben nový držák na ovladač vyhřívání podle vlastního návrhu s 3mm. hliníku-nastříkán do černého matu-konečně to funguje a vypadá.
Jinak rukojeti jsou bomba. Člověk si je zapne i přes léto k večeru když se ochladí na min. výhřev a jede se lip.
16.7 2011 najeto zatím 4300 km-není čas! Zkoušel jsem maximálku-bylo to proti větru a mírně do kopce-víc než 258 km/h mi neukázala (ale o tom tahle motorka není)! Ještě to někdy prubnu s vytáčením všech kvaltů. Dnes jsem roztahával 6-ku z nějakých 100km/h.
Taky jsem bloudil po městě v dost velkém provozu a prostě musím konstatovat, že ty široké řidítka a vzpřímený posez-paráda-člověka to ani neštve, že jede pomalu.
29.9. 2011 najeto 7500 km-máme za sebou první velkou Moto-dovolenou s baťůžkem(Rakouské Alpy a Chorvatsko). Maximální spokojenost. Žádný problém, pohodlí a spotřeba s plně naloženou motorkou kuframa, válcem, tankvakem a spolujezkyní je od 5,6 litrů. Jen kdyby tak netopila od nádrže-v noci super, ale denní horka u moře-sakra.
15.12.2011 namontovány opletené brzdové hadice Hel Performance v desingu Carbon look+nerez banja na předek i zadek. Jsou parádní, jen byla pakárna do nich natlačit brzdovku a odvzdušnit! Originál malé plexi jsem prodal a to turistiské jsem zkrátil o 5cm.-vyzkoušíme uvidíme (kompromis mezi vzhledem a funkčností)
17.3.2012 motorka konečně vyzkoušena se zaměřením na opletené brzdové hadice. Ten rozdíl v pocitu na páčce je nebe a dudy. Daleko lépe a z citem se dají dávkovat. Za málo peněz moc muziky! Jednoznačně doporučuji!
Dále jsem zkoušel to zkrácené turistické plexi(je širší než originální a i po zkrácení o 5cm je pořád delší než origo)-jsem spokojený. Předtím mi to odvádělo proud vzduchu přímo do přilby a škubalo mi to hlavou. Teď mi sice více fouká na krk, ale i v silnějším větru mi ty poryvy větru tak nenamáhají krční svaly ze škubání hlavy ve větru. Takže taky doporučuji.
24.5. 2012 nalepeny rychlé pruhy na kola Race reflex z důvodu bezpečnosti za tmy a oživení motorky. Byla to pakárna, ale jsem spokojený s výsledkem.
16.6.2012 v Rakouských Alpách přetočeno na tachometru prvních 10 tis. km
8.9. 2012 na tacho. natočeno 11 800km a pokus o překonání maximálky se nezdařil (uprostřed cesty ležely zednické kolečka vypadlé z nějakého nákladního auta-málem jsem je trefil a pak už na maximálku nebyla chuť)!!!
Po přetočení 11 tis.km si parádně sedla převodovka a už šlape parádně!
4.10. 2012 na tacho 12 800km a maximálka 261 km/h.(tachometrových) Na víc už evidentně neměla a nechtěla!!! Navíc jsem měl možnost porovnat tacho s policejínm radarem. V rozmezí 50-120 km/h. tachometr přehání o 6-7 km/h.
23.12.2012 jsem provedl změnu barvy pružiny zadního centrálu na červenou (vyroben stahovák a pružina přelakována).
10.01. 2013 namontována spojková i brzdová páčka od Titaxu ve standartní délce jako originály. Na tacho 13 000km. Zatím jsem nevyjel-takže nevyzkoušeny za jízdy. Zpracování-nádhera. Jen mi to nedalo a vyleštil jsem ty nerezové šrouby.
30.05. 2013 v 13750km demontovány origo pneu Michelin Pilot Road-ještě by ujely 1000km. Sehnal jsem za super cenu Pirelli Angel ST(sadu).
15.6. 2013 jsem po absolvování první STK od novoty, jel testnout nové pneu na Šance a nakonec jsem dojel až na Slovensko do Čadce, abych zajel nové gumy. Nemůžu si je vynachválit. Mají oproti Michelinkám sportovnější charakter-jdou lépe do náklonu. Motorka je s nimi fantastická. Uvidíme kolik najedou?! Asi méně než Pilotroad, ale pokud dají 10 000km, tak budu maximálně spokojený. Zároveň jsem testoval svoji novou přilbu Shoei Neotec v barvě Antracitová metalická-tomu říkám Mercedes na hlavu!!!
31.3. 2014 byla motorka dovybavena držákem Topcase (vlastní výroby-viz.: http://www.motorkar...etail&ddid=46288 ) s plotnou Giwi, kufrem Yamaha (evidentně to dělá pro Yamahu Giwi). Dále zásuvkou USB a držákem Smartphonu ( http://www.motorkar...etail&ddid=46285 ) kvůli nainstalované navigace a možnosti spárování tel. s komunikátorem na přilbě.
1.6. 2014 přetočeno na tachometru 18000km a na pneu Pirelli Angel minimální úbytek vzorku-fungují jak mají a výdrž vypadá že bude nad očekávání (zatím 4500km). Jinak mě ta motorka baví čím dál víc!!!
16.6. 2014 při návratu z dovolené Rakousko, Slovinsko, Itálie, Chorvatsko, přetočeno 20 000km a motorka šlape jak hodinky a majitel si spokojeně vrní.
15.7.2015 namontován 16-ti zubý pastorek a tachometr skalibrován zařízením SpeedoDRD.
Při následném testování jsem maximálně spokojený. Motorka se nádherně zbírá v mnou používaných otáčkách, spotřeba stoupla asi o 0,5 litru(akceptovatelné). Na výjezdech ze zatáček, to je úplně jiná mašina-doporučuju(ten menší pastorek, tam měl být už z výroby)!!! Podrobnosti na: http://www.motorkar...etail&ddid=55362
8.11.2015 najeto 26400km-absolutně bez závad. Původní brzdové obložení, řetězová sada i žárovky z výroby-paráda!
18.6.2016 namontovaná koncovka Akrapovič Hexagonal-titan. Projel jsem ji s vyndanou homologační vložkou a jede to jak píchlá svině. Vložku dávám zpět-z toho randálu mě bolí hlava. Ale je prostě poznat, že ta motorka je originálním výfukem solidně udušená. Propady ve výkonu, nebo slabší zátah v nízkých a středních otáčkách-nic jsem nepozoroval-právě naopak-příjemné zjištění. Ještě tam musím hodit ten Powercomander, co mi leží pod stolem a nechat to doladit na brzdě.
2.4.2018 po provedení velkého servisu (ventily, olej, filtry, podtlaky, atd.) v 35500km konečně namontován Powercomander a motorka postavena na výkonovou brzdu. https://www.motorka...etail&ddid=69395 Krásně tahá a plynuleji reaguje i vstřikování.
Taktéž jsem konečně doladil ty kola (Japonci do v té fabrice pěkně prasí) Obroušeny, dopilovány a luxusně nalakovány+nazuty Dunlop Roadsmart III.
20.6.2018 přetočeno 40000km. Průměrnou spotřebu mám dlouhodobě po úpravách motorky (pastorek 16 zubů, origo vzduchový filtr, výfuková koncovka Akrapovič s homologační vložkou, originál výfukové svody a powercomander) kolem 6,5 litru.
6.4.2020 najeto 42900km. Naistalovaná rozeta Supersprox Stealth(46 zubů), pastorek JT-16(s pogumováním dle originálu) a řetěz DID 530 ZVM-X. Kompletní přeložiskování kyvné vidlice a přepákování zadního tlumiče+výměna čepu zadní kyvné vidlice-slušný rozdíl ve vůli.
7.5.2021 najeto 45892km. Přeložiskováno přední i zadní kolo, na doporučení gumaře. Obuta sada Pirelli Angel GT2. Namontovány nižší klemy, širší řidítka, předělán držák tlumiče řízení.
8/2022 přetočeno 50 000km.
Postraní kufry v barvě jsou top
Moc pěkná.
Plný počet.
Pekná, veľmi. A k tomu Akrap a tie vyleštené zvody ( hoci sú dosť skryté ) ... 10+
Detaily dotvárujú celok .
Hodně šťastných kilometrů
Proběhl jsem celou tvojí stájí a musím smeknout. Je vidět že máš dvě kola prostě v srdci. Ta poslední kobylka je krásná.