Silná přitom krátká a malá, tudíž perfektně ovladatelná a v neposlední řadě má perfektně naladěný motor, který jede krásně odspoda.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Jelikož jsem přešel z Hondy CB 600F, tak se nic dramatického neodehrávalo jen malinko narostla váha.
Motorku bych doporučil pro - Myslím, že můžu doporučit zkušenému motorkáři, co má rád zakroucené okresky a nepotřebuje jezdit 300 po rovině. Mám 185 cm, 85 kg a sedí mi perfektně.
Doplňky na motorce - Výfuková koncovka Akrapovič, páčky Rutan, padáky a různý zlatý kraviny z ebaye
Recenze
Scháněl jsem litrového naháče a v daném rozpočtu nic moc lepšího nebylo, navíc jsem měl Hondu i předtím a největší radost mi dělala spolehlivost.
Nyní mám najeto asi 1000km a největší pochvalu zaslouží motor. Opravdu perfektně naladěná pohonná jednotka. Krásně jede v nízkých otáčkách na jakýkoliv kvalt a když člověk podřadí dostane to fakt koule, tím pádem motorka určená jak na kochačku tak na blbnutí na okruhu. Převodovku bych čekal o trochu delší a určitě to není na škodu. Spojka je hydraulická a je perfektní.
Podvozek též zaslouží kladné hodnocení. Plně nastavitelnej předek i zadek. Já osobně (85kg) mám nastaveno tovární nastavení plus dvě cvaknutí na tvrdo - takový kompromis.
Brzdy bylo pro mě úplná novinka. Motorka je vybavená duálním ABS, takže při brždění přední brzdou automaticky přibržďuje zadní a naopak. Funguje to perfektně a zatím mi do jízdy ABS nikdy nezasáhlo (nejsem žádnej VR46).
Ovladatelnost je určitě hlavní devízou Hondy CB 1000R. Bydlím na Šumavě, kde nemáme žádné rovinky, takže motorka je tu jako doma. Dá se s ní zacházet opravdu dost hrubě a stejně zůstane vždy hodná.
Pokud uvažujete o koupi nebudete litovat. Malá, hravá a taky perfektně naladěná motorka na zakroucené okresky.
Pekna top barvy
Kráska!!!