Honda CB1000R Black edition vs. BMW S 1000 R: Pořád o kus jinde
21.07.2022
21.07.2022
23.03.2020
27.02.2020
01.01.2019
27.08.2018
14.11.2011
26.01.2010
10.08.2008
12.08.2021
05.05.2021
10.11.2020
19.06.2019
03.04.2019
07.09.2018
11.03.2018
13.02.2018
06.11.2017
27.10.2017
07.09.2009
01.08.2008
17.01.2008
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||||
Objem | 998 cm3 | ||||||||||||
Výkon | - | 92 kW (125.1 koní) | - | 90.1 kW (122.5 koní) | 107 kW (145.5 koní) | ||||||||
Výkon při otáčkách | - | 10000 ot/min | - | 10000 ot/min | - | 10000 ot/min | 10500 ot/min | ||||||
Točivý moment | - | 99 Nm | - | 99 Nm | 104 Nm | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 7750 ot/min | - | 7500 ot/min | 8250 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||||||||
Počet válců | 4 | ||||||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||||||||
Vrtání | 75 mm | ||||||||||||
Zdvih | 56.5 mm | ||||||||||||
Kompresní poměr | 11.2 : 1 | 11.6 : 1 | |||||||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||||||||
Startér | - | Elektrický | |||||||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | ||||||||||
Typ rámu | Páteřový | - | Páteřový | ||||||||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | ocel | ||||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 109 mm | - | ||||||||||
Zdvih zadního odpr. | 128 mm | 127 mm | - | 131 mm | |||||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||||||||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | - | 310 mm | ||||||||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | ||||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | ||||||||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||||||||||
Rozměr přední pneu | 120/70 | - | 120/70-ZR17 | 120/70 ZR17 | 120/70ZR17 | ||||||||
Rozměr zadní pneu | 180/55 | - | 180/55-ZR17 | 190/55 ZR17 | 190/55ZR17 | ||||||||
Rozvor | 1445 mm | 1455 mm | |||||||||||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | ||||||||||||
Závlek předního kola | 99 mm | - | 100 mm | ||||||||||
Výška sedla | 825 mm | 828 mm | 825 mm | 815 mm | 828 mm | 830 mm | |||||||
Suchá hmotnost | - | 217 kg | - | ||||||||||
Pohotovostní hmotnost | 217 kg | - | 220 kg | 212 kg | |||||||||
Objem nádrže | 17 l | 17.03 l | 16.2 l | ||||||||||
Rezerva | 4 l | - | |||||||||||
Množství oleje | 3.6 l | - | |||||||||||
Spotřeba | - | 6.36 l/100 km | 5.8 l/100 km | ||||||||||
Zrychlení | 3.5 0-100 km/h | - | |||||||||||
Maximální rychlost | - | 245 km/h | 230 km/h | - | 230 km/h | - | |||||||
První cena | - | 279000 Kč | - | 319900 Kč | 334900 Kč | 339900 Kč | |||||||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 364900 Kč | 369900 Kč | ||||||||||
Poznámka | - | Doporučená cena: 259 900,- Kč (trikolóra: 264 900,- Kč; ABS: 274 900,- Kč; trikolóra +ABS: 279 900,- Kč) Akční cena: 249 900,- Kč (trikolóra: 254 900,- Kč; ABS: 264 900,- Kč; trikolóra +ABS: 269 900,- Kč) |
- | Akční cena: CB1000R 299.990 Kč CB1000R+ 329.000 Kč. |
Akční cena model 2019 - 299.990 Kč | - |
Od Robert-chooper(2014)
Od Robert-chooper(2014)
Od Robert-chooper(2014)
Od DINKO2(2011)
Od LAVERDA1200(2010)
Od motojanie(2009)
Od motojanie(2009)
Od motojanie(2009)
Od motojanie(2009)
Od motojanie(2009)
Od motojanie(2009)
Od motojanie(2009)
Od motojanie(2009)
Od bulldozzer(2009)
Od MISTIGUEE(2008)
Od Kuna1(2008)
Od MISTIGUEE(2008)
Od BRUNO-CB1000R(2008)
Od BRUNO-CB1000R(2008)
Od BRUNO-CB1000R(2008)
Od BRUNO-CB1000R(2008)
Od BRUNO-CB1000R(2008)
Od BRUNO-CB1000R(2008)
Od Kuna1(2008)
Od drabekk(2008)
Od Xixak(2008)
Od MISTIGUEE(2008)
Od MISTIGUEE(2008)
Od MISTIGUEE(2008)
Od MISTIGUEE(2008)
Od marshallpepo(2008)
Honda Fest 2023 v Tatrách, to chceš zaží...
Honda Cb 1000 část2
Honda Cb 1000 část1
Honda CB1000R Black edition vs. BMW S 10...
Další upravená motorka v nabídce britské...
Představení řady Neo Sports Cafe od Hondy
Řada Honda Neo Sports Cafe
Suzuki Katana vs Honda CB1000R+: Rychlá ...
po prvý krát na slovakia ringu
první jarní 2019
Honda CB 1000R+ vs BMW S 1000R: souboj č...
Nová Honda CB1000R Neo Sports Café
Honda CB1000R
Honda představila v Tokiu naháče Neo Spo...
Honda Neo Sports Café
První výlet na novém stroji, Po pár km.
první
Honda CB1000R
servisní stojan
Jak správně zazimovat motorku
Brněnský okruh: RIP Simoncelli
cb1000r + leo vince
Honda CB1000R Promo video
Honda CB1000R Promo video 2
Honda CB1000R - video z výstavy
Honda CB1000R XESS
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Servisní manuál Honda | 11 | 30.8.2024 21:21 | ||
Opravy a údržba | hákový klíč na napnutí řetězu honda cb1000r rok 2009 | 7 | 20.7.2024 14:41 | ||
Naked bike | Quikshifter zkušenosti s řazením | 0 | 3.7.2024 14:30 | ||
Opravy a údržba | Páčky Probrake | 16 | 3.4.2024 23:11 | ||
Japonské | Houpání volnoběhu | 7 | 1.4.2024 04:43 | ||
Přestavby | Honda customs | 0 | 8.3.2024 22:47 | ||
Opravy a údržba | přešití sedla na nové motorce | 17 | 27.12.2023 13:44 | ||
Naked bike | Jakou motorku si mám vybrat Hondu CB 1000 nebo Kawasaki Z1000 | 13 | 18.12.2023 22:12 | ||
Naked bike | CB 1000R a její elektronika - zkušenosti | 15 | 27.10.2023 22:10 | ||
Opravy a údržba | Vymena retezovky | 14 | 5.8.2023 00:25 | ||
Naked bike | Honda CB1000r rv 2009 zle startovanie | 5 | 4.8.2023 12:05 | ||
Silniční cestovní | Honda CB1000R | 4 | 6.7.2023 20:10 | ||
Silniční cestovní | gripy | 3 | 17.6.2023 09:09 | ||
Opravy a údržba | Poškozený řetěz | 101 | 14.6.2023 06:32 | ||
Výběr moto | cb1000r SC60 po FZS 1000 | 0 | 24.4.2023 14:55 | ||
Naked bike | Mezikus místo katalyzátoru | 20 | 24.3.2023 10:11 | ||
Vybavení | Rychloplyn | 16 | 10.11.2022 11:36 | ||
Opravy a údržba | Tlak v pneu v chladném počasí | 58 | 4.11.2022 17:21 | ||
Silniční cestovní | odvzdušňovací ventil spojky | 13 | 27.10.2022 06:57 | ||
Silniční cestovní | Kvalitní servis Honda nebo kdo se tomu věnuje duší a srdcem | 4 | 23.10.2022 03:55 |
Moje první nová motorka :-) S věkem a zkušenostma jsem se rozhodl trochu se přibrzdit :-) No... ale...
Sportovně cestovní univerzální a spolehlivá motorka.
Stylová, elegantní, emotivní motorka se sportovním duchem na denní použití.
po predaji Shivera som fakt dlho vyberal a CB1000R dlho nebola ani v širšom výbere...proste som zabu...
Dlouhé vybírání, přemýšlení, srovnávání a další přípravné kroky vyústili v pořízení nového stroje ho...
User-Friendly, vykonny, univerzalny a zabavny bike, ktory nedesi.
Návrat legendy, která navazuje na svého předchůdce a teď navíc vypadá lépe, než kdy předtím.
jde o generační výměnu. Nová CB je ještě ovladatelnější, působí lehčím dojmem a jede. dobře....
Honda - sekačka, lodní motor, centrála, čerpadlo, skútr, auto, motorka - to vše dohromady je tenhle ...
Podvozek a motor přepracované, design ovšem úplně jinde, japonci zase ve spolupráci s Italama a o mí...
... oproti fazeru ( 2009 ) prostě o 15 let mladší - vícegenerační rozdíl ... podvozek, asistenty, ...
Japonský streetfighter, který mne rychle chytil za srdce.
Obratný, živý a nenápadný naháč
CB1000R Black Edition - Dvě krasavice
A opět u "hodné" Hondy ... Hodné? Tak to tady ani náhodou :)
Pěkný klasický naháč s velkým litrovým motorem.
Babička si u me uzije dustojne a klidne stari
Přechod ze Suzuki GS500e na Hondu CB1000R. První "litrová" motorka.
Cb-čko je proste takový univerzální naháč, na kterém si zajedete do Italie na Dolomity i do Mostu na...
Po polokapotě jsem prubnul naháče. Tzzzuuujjj zjhhbb.ghgghhh.
Vyčištění, napnutí a namazání řetězu
Výměna držáku RZ za klasický pod sedlem od Evotech Performance
Výměna originálního tlumiče za plně stavitelný Wilbers. Zase o kus lepší motorka :-DD
Dobrá sezóna - Dobré svezení
Dobrá práce- Pavel Trsek MotoBikes Bylany
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.1/10 |
Spojka | 8.9/10 |
Vibrace | 8.1/10 |
Převodovka | 8.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.7/10 |
Zvuk | 7.6/10 |
Spolehlivost | 9.6/10 |
Brzdy | 8.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.7/10 |
Těsnost tlumičů | 9.4/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 8.6/10 |
Město | 8.8/10 |
Cestování | 7.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.0/10 |
Ceny servisu | 7.0/10 |
Servisní síť | 8.4/10 |
Dostupnost dílů | 9.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.7/10 |
Servisní intervaly | 7.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.2/10 |
Světla | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 1100/EX | Nejkrásnější motorka všech dob, ale hmotnost 260 kg mě odrazovala. Za stejnou cenu byla na trhu nová a modernější, která má o 50 kg míň a o 40 kW víc. A to ani nemluvím o podvozku. To je pak těžká volba... A já chci přece jezdit, ne se na ni jen dívat. |
Triumph Speed Triple | Lepsia servisna siet Hondy oproti Triumph. |
KTM 990 SuperDuke | Dielenske spracovanie Hondy ma oproti KTM oslovilo viac. |
Honda CB 1300 | už jsem vlastnil 4 a z toho jednu ve verzi S, tak už toho bylo asi dost :) starší, těžší ale pořád krásná |
Kawasaki Z900RS | krásný vzhled, ale chyběl jí ten jízdní vau efekt, co má tento retro fireblade |
Suzuki GSX-S1000 | Trochu ufonský vzhled a LCD display vypadá jako videohra z osmdesátek. Výrobce mi tvrdil, že na něj stejně moc koukat nebudu. Což je pravda, na slunci není k přečtení... |
Kawasaki Z900RS | Až příliš velká klasika a jako nová pro mě již cenově těžko dostupná. |
Yamaha MT-09 | Model SP čtvrté generace nebyl dlouhodobě k dostání. Navíc předchozí generace byla pro spolujezdce nepohodlná a u nové se sedlo ještě zmenšilo. |
Ducati Monster 796 | Kupoval jsem za omezeny rozpocet a prislo mi ze stara Honda bude vic v klidu nez stara Ducatka |
Yamaha FZ1 N | V době koupě byly snad všechny motorky s vysokým nájezdem (45000 a více), nebo stáli oproti CB1000R o dost více |
Kawasaki Z 1000 | Horší vzhled a o něco vyšší cena |
Yamaha FZ1 N | Nebyla žádná k mání. |
Honda CB 600F Hornet | cena (mladší ročníky horneta stojí podobně jako cébéčko) |
Honda CB 650R | Byla o něco menší... |
Kawasaki Z900RS | |
Yamaha MT-09 | |
Yamaha MT-10 | Menší výběr zánovních kusů a vyšší cena, plus vzhled CBčka. Navíc jsem na ní měl již několik koupených doplňků z modelu 2019 |
Yamaha FZ6 Fazer | |
Ducati Multistrada 1200S | |
Triumph Tiger 800 XC | nebyla žádná dobrá nabídka |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Z900 | vzhled a projev |
Suzuki GSX-S1000S KATANA | Pro mě moc agresivní posez, plus na výběr byly jen modely okolo roku 2019 a já chtěl novější |
Ducati Streetfighter V4 | Malý výkon. |
Suzuki GSR 750 | |
Honda CBR 650R | na mě až příliš velký výkon |
Suzuki GSX-S1000S KATANA | Tvrdá a uskákaná motorka, necítil jsem se dobře. |
Kawasaki Z900 | Nebyl k dispozici žádný vhodný kousek a také dražší pořizovací cena. |
Suzuki GSX-S1000S KATANA | novej model byl za hrozný prachy |
BMW S 1000 R | Krásná, ale nemá tempomat a adaptivní podvozek. O trochu méně sportovní. |
Triumph Speed Twin 1200 | Na ten výkon a schopnosti už jsem starý, cena, méně vhodná na cestování, jinak ale paráda, klobouk dolů |
Ducati Hypermotard 950 | |
Honda CB 650R | Veliký cenový rozdíl a výkon, který bych už asi nedokázal využít. |
KTM 890 Duke R | |
Suzuki GSX-S1000 | Menší výkon, malá motorka a nebyl zrovna žádný pěkný kus. |
Kawasaki Z 1000 | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Znám jen z fotek. Asi to není motorka na cestování ve dvou. |
BMW S 1000 R | na první dojem až moc “motardový” posez, jinak fajn motorka, oproti S1000R hodnější |
Yamaha FZ1 N | Nepohodlně tvarovaná nádrž. |
Yamaha MT-10 | Nebyla mi tolik sympatická jako Yamaha a je užší |
Suzuki GSX-S1000F | Motorově, je GSX-S oproti nové Hondě CB1000R jasně ostřejší a surovější. Honda je pěkná, poctivě udělaná a hodně příjemná na řízení. Ale je dražší a není tak praktická a univerzální jako Suza. Naháč. Spíše stylovka. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2023 | TomasRA | man-honda-cb1000ra.pdf | 38 MB | Uživatelská příručka Honda CB 1000RA 2023 |
2021 | DavSve | 9246_man-honda-cb100.pdf | 38 MB | Uživatelský manuál Honda CB 1000R, Neo Sports |
2019 | redbill | cb1000ra.pdf | 4.6 MB | Uživatelská příručka v AJ |
2018 | rdone | cb1000r_abs_wiring.jpg | 2.5 MB | Elektrika pre CB1000R 2018 ABS |
2018 | rdone | cb1000r_wiring.jpg | 2.5 MB | Elektrika CB 1000R bez ABS |
2018 | rdone | cb1000r2018_quickshi.pdf | 616 KB | QuickShifter_Install |
2018 | rdone | cb1000r2018_visorshi.pdf | 242 KB | VisorShield_Install |
2018 | PaP57 | kroutak-vykon_otacky.jpg | 644 KB | Krouťák a výkon před a po instalaci výfuku Akrapovič |
2018 | PaP57 | nastaveni-tlumeni.pdf | 418 KB | Nastavení podvozku tovární tabulka podle váhy jezdce |
2010 | Paura19 | honcb1.pdf | 16 MB | příručka v češtině |
2008 | TriXaS | cb1000r.pdf | 2.4 MB | |
2008 | DINKO2 | manual-cb1000r.pdf | 2.4 MB | Anglicky manual pre CB1000R pre rocnik 2008 - |
2008 | piko21 | manuale-de-officina-cb1000r-ra.pdf | 5.7 MB | taliansky |
2008 | hurwik | cb1000r-dilenska-pri.rar | 84 MB | Dílenská příručka v Italštině |
2008 | Petr_CB1000R | cb1000r-manual.pdf | 2.4 MB | |
2008 | mickey2 | 5945_honcb1.pdf | 0.0 B | |
2008 | huncut | honda_cb1000r_servic.pdf | 33 MB | kompletni servisny manual v anglictine |
2012 | Milda_16 | 28.08.2022 | Stáhnout mov |
Staženo:32x Ladění výfuk mivv |
|
2012 | Milda_16 | 28.08.2022 | Stáhnout mov |
Staženo:23x Výfuk Mivv |
|
2019 | mikimi | 25.03.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:103x |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop Sportmax Qualifier | 17" | Zadek | 3 | Uchazejici, cena= vykon | 15.01.2016 v 21:45 |
Pirelli Diablo Supercorsa SP v2 | 10" | Zadek | 1 | Zatím ji mám chvili (info o výdrži doplním) Po pár jízdách ... | 28.04.2014 v 22:23 |
Pirelli Diablo Rosso Corsa | 17" | Zadek | 1 | Ze všech testů vyšla vždy jako nejrychlejší. Překvapením byl... | 28.03.2014 v 09:30 |
Bridgestone BT015 | 17" | Zadek | 3 | Seriově dodávaná BT 015 jako prvovýroba na Honda CB1000R je ... | 11.06.2013 v 21:36 |
Continental Race attack street | 17" | Zadek | 1 | 20.06.2011 v 10:32 | |
Dunlop Sportmax Sportsmart | 17" | Zadek | 1 | Druhý nej sportovní gumy | 17.08.2010 v 22:35 |
Bridgestone BT015 | 17" | Zadek | 4 | 21.04.2010 v 10:25 |