
Honda CB1000R Black edition vs. BMW S 1000 R: Pořád o kus jinde
21.07.2022
21.07.2022
23.03.2020
27.02.2020
01.01.2019
27.08.2018
14.11.2011
26.01.2010
10.08.2008
12.08.2021
05.05.2021
10.11.2020
19.06.2019
03.04.2019
07.09.2018
11.03.2018
13.02.2018
06.11.2017
27.10.2017
07.09.2009
01.08.2008
17.01.2008
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||||
Objem | 998 cm3 | ||||||||||||
Výkon | 92 kW (125.1 koní) | - | 90.1 kW (122.5 koní) | 107 kW (145.5 koní) | |||||||||
Výkon při otáčkách | 10000 ot/min | - | 10000 ot/min | - | 10000 ot/min | 10500 ot/min | |||||||
Točivý moment | 100 Nm | 99 Nm | - | 99 Nm | 104 Nm | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 8000 ot/min | 7750 ot/min | - | 7500 ot/min | 8250 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||||||||
Počet válců | 4 | ||||||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||||||||
Vrtání | 75 mm | ||||||||||||
Zdvih | 56.5 mm | ||||||||||||
Kompresní poměr | 11.2 : 1 | 11.6 : 1 | |||||||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||||||||
Startér | - | Elektrický | |||||||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | ||||||||||
Typ rámu | Páteřový | - | Páteřový | ||||||||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | ocel | ||||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 109 mm | - | ||||||||||
Zdvih zadního odpr. | 128 mm | 127 mm | - | 131 mm | |||||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||||||||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | - | 310 mm | ||||||||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | ||||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | ||||||||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||||||||||
Rozměr přední pneu | 120/70 | - | 120/70-ZR17 | 120/70 ZR17 | 120/70ZR17 | ||||||||
Rozměr zadní pneu | 180/55 | - | 180/55-ZR17 | 190/55 ZR17 | 190/55ZR17 | ||||||||
Rozvor | 1445 mm | 1455 mm | |||||||||||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | ||||||||||||
Závlek předního kola | 99 mm | - | 100 mm | ||||||||||
Výška sedla | 825 mm | 828 mm | 825 mm | 815 mm | 828 mm | 830 mm | |||||||
Suchá hmotnost | 197 kg | 217 kg | 197 kg | 217 kg | - | ||||||||
Pohotovostní hmotnost | 217 kg | - | 217 kg | - | 220 kg | 212 kg | |||||||
Objem nádrže | 17 l | 17.03 l | 16.2 l | ||||||||||
Rezerva | 4 l | - | |||||||||||
Množství oleje | 3.6 l | - | |||||||||||
Spotřeba | 5.7 l/100 km | - | 6.36 l/100 km | 5.8 l/100 km | |||||||||
Zrychlení | 3.5 0-100 km/h | - | |||||||||||
Maximální rychlost | 228 km/h | 245 km/h | 230 km/h | - | 230 km/h | - | |||||||
První cena | - | 279000 Kč | - | 319900 Kč | 334900 Kč | 339900 Kč | |||||||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 364900 Kč | 369900 Kč | ||||||||||
Poznámka | - | Akční cena: CB1000R 299.990 Kč CB1000R+ 329.000 Kč. |
Akční cena model 2019 - 299.990 Kč | - |
Od Robert-chooper(2014)
Od Robert-chooper(2014)
Od Robert-chooper(2014)
Od DINKO2(2011)
Od LAVERDA1200(2010)
Od motojanie(2009)
Od motojanie(2009)
Od motojanie(2009)
Od motojanie(2009)
Od motojanie(2009)
Od motojanie(2009)
Od motojanie(2009)
Od motojanie(2009)
Od bulldozzer(2009)
Od MISTIGUEE(2008)
Od Kuna1(2008)
Od MISTIGUEE(2008)
Od BRUNO-CB1000R(2008)
Od BRUNO-CB1000R(2008)
Od BRUNO-CB1000R(2008)
Od BRUNO-CB1000R(2008)
Od BRUNO-CB1000R(2008)
Od BRUNO-CB1000R(2008)
Od Kuna1(2008)
Od drabekk(2008)
Od Xixak(2008)
Od MISTIGUEE(2008)
Od MISTIGUEE(2008)
Od MISTIGUEE(2008)
Od MISTIGUEE(2008)
Od marshallpepo(2008)
Honda Fest 2023 v Tatrách, to chceš zaží...
Honda Cb 1000 část2
Honda Cb 1000 část1
Honda CB1000R Black edition vs. BMW S 10...
Další upravená motorka v nabídce britské...
Představení řady Neo Sports Cafe od Hondy
Řada Honda Neo Sports Cafe
Suzuki Katana vs Honda CB1000R+: Rychlá ...
po prvý krát na slovakia ringu
první jarní 2019
Honda CB 1000R+ vs BMW S 1000R: souboj č...
Nová Honda CB1000R Neo Sports Café
Honda CB1000R
Honda představila v Tokiu naháče Neo Spo...
Honda Neo Sports Café
První výlet na novém stroji, Po pár km.
první
Honda CB1000R
servisní stojan
Jak správně zazimovat motorku
Brněnský okruh: RIP Simoncelli
cb1000r + leo vince
Honda CB1000R Promo video
Honda CB1000R Promo video 2
Honda CB1000R - video z výstavy
Honda CB1000R XESS
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Výběr motorky 1000 - názor na Hondu CB1000r | 29 | 24.10.2024 13:35 | ||
Naked bike | Honda CB1000r rv 2009 zle startovanie | 6 | 20.10.2024 19:30 | ||
Opravy a údržba | Servisní manuál Honda | 11 | 30.8.2024 21:21 | ||
Opravy a údržba | hákový klíč na napnutí řetězu honda cb1000r rok 2009 | 7 | 20.7.2024 14:41 | ||
Naked bike | Quikshifter zkušenosti s řazením | 0 | 3.7.2024 14:30 | ||
Opravy a údržba | Páčky Probrake | 16 | 3.4.2024 23:11 | ||
Japonské | Houpání volnoběhu | 7 | 1.4.2024 04:43 | ||
Přestavby | Honda customs | 0 | 8.3.2024 22:47 | ||
Opravy a údržba | přešití sedla na nové motorce | 17 | 27.12.2023 13:44 | ||
Naked bike | Jakou motorku si mám vybrat Hondu CB 1000 nebo Kawasaki Z1000 | 13 | 18.12.2023 22:12 | ||
Naked bike | CB 1000R a její elektronika - zkušenosti | 15 | 27.10.2023 22:10 | ||
Opravy a údržba | Vymena retezovky | 14 | 5.8.2023 00:25 | ||
Silniční cestovní | Honda CB1000R | 4 | 6.7.2023 20:10 | ||
Silniční cestovní | gripy | 3 | 17.6.2023 09:09 | ||
Opravy a údržba | Poškozený řetěz | 101 | 14.6.2023 06:32 | ||
Výběr moto | cb1000r SC60 po FZS 1000 | 0 | 24.4.2023 14:55 | ||
Naked bike | Mezikus místo katalyzátoru | 20 | 24.3.2023 10:11 | ||
Vybavení | Rychloplyn | 16 | 10.11.2022 11:36 | ||
Opravy a údržba | Tlak v pneu v chladném počasí | 58 | 4.11.2022 17:21 | ||
Silniční cestovní | odvzdušňovací ventil spojky | 13 | 27.10.2022 06:57 |
Moje první nová motorka :-) S věkem a zkušenostma jsem se rozhodl trochu se přibrzdit :-) No... ale...
Sportovně cestovní univerzální a spolehlivá motorka.
Stylová, elegantní, emotivní motorka se sportovním duchem na denní použití.
po predaji Shivera som fakt dlho vyberal a CB1000R dlho nebola ani v širšom výbere...proste som zabu...
Dlouhé vybírání, přemýšlení, srovnávání a další přípravné kroky vyústili v pořízení nového stroje ho...
User-Friendly, vykonny, univerzalny a zabavny bike, ktory nedesi.
Návrat legendy, která navazuje na svého předchůdce a teď navíc vypadá lépe, než kdy předtím.
jde o generační výměnu. Nová CB je ještě ovladatelnější, působí lehčím dojmem a jede. dobře....
Honda - sekačka, lodní motor, centrála, čerpadlo, skútr, auto, motorka - to vše dohromady je tenhle ...
Podvozek a motor přepracované, design ovšem úplně jinde, japonci zase ve spolupráci s Italama a o mí...
Honda CB 1000 R, najeto 14000 km, výborný stav, nové pneu, připraveno na sezonu.
Honda nezklame ale ani nenadchne, tato motorka ovšem nemá chybu
Mladší sestra mé staré CBF 600 N. Velký skok kupředu ve všem.
... oproti fazeru ( 2009 ) prostě o 15 let mladší - vícegenerační rozdíl ... podvozek, asistenty, ...
Japonský streetfighter, který mne rychle chytil za srdce.
Obratný, živý a nenápadný naháč
CB1000R Black Edition - Dvě krasavice
A opět u "hodné" Hondy ... Hodné? Tak to tady ani náhodou :)
Pěkný klasický naháč s velkým litrovým motorem.
Babička si u me uzije dustojne a klidne stari
Pěkných 8 tis km.. |-)
4 tis km.. B-)
Pěkných 5 tis km.. (y)
Vyčištění, napnutí a namazání řetězu
Výměna držáku RZ za klasický pod sedlem od Evotech Performance
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.1/10 |
Spojka | 8.9/10 |
Vibrace | 8.2/10 |
Převodovka | 8.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.7/10 |
Zvuk | 7.6/10 |
Spolehlivost | 9.6/10 |
Brzdy | 8.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.7/10 |
Těsnost tlumičů | 9.4/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 8.6/10 |
Město | 8.7/10 |
Cestování | 7.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.0/10 |
Ceny servisu | 7.0/10 |
Servisní síť | 8.4/10 |
Dostupnost dílů | 9.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.8/10 |
Servisní intervaly | 7.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.6/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.3/10 |
Světla | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Thruxton | 1200 ccm furt za palici |
Kawasaki Z900RS | Možná až moc retro a navíc bylo poskromnu inzerátů. |
Honda CB 1100/EX | Nejkrásnější motorka všech dob, ale hmotnost 260 kg mě odrazovala. Za stejnou cenu byla na trhu nová a modernější, která má o 50 kg míň a o 40 kW víc. A to ani nemluvím o podvozku. To je pak těžká volba... A já chci přece jezdit, ne se na ni jen dívat. |
Triumph Speed Triple | Lepsia servisna siet Hondy oproti Triumph. |
KTM 990 SuperDuke | Dielenske spracovanie Hondy ma oproti KTM oslovilo viac. |
Honda CB 1300 | už jsem vlastnil 4 a z toho jednu ve verzi S, tak už toho bylo asi dost :) starší, těžší ale pořád krásná |
Kawasaki Z900RS | krásný vzhled, ale chyběl jí ten jízdní vau efekt, co má tento retro fireblade |
Suzuki GSX-S1000 | Trochu ufonský vzhled a LCD display vypadá jako videohra z osmdesátek. Výrobce mi tvrdil, že na něj stejně moc koukat nebudu. Což je pravda, na slunci není k přečtení... |
Kawasaki Z900RS | Až příliš velká klasika a jako nová pro mě již cenově těžko dostupná. |
Yamaha MT-09 | Model SP čtvrté generace nebyl dlouhodobě k dostání. Navíc předchozí generace byla pro spolujezdce nepohodlná a u nové se sedlo ještě zmenšilo. |
Ducati Monster 796 | Kupoval jsem za omezeny rozpocet a prislo mi ze stara Honda bude vic v klidu nez stara Ducatka |
Yamaha FZ1 N | V době koupě byly snad všechny motorky s vysokým nájezdem (45000 a více), nebo stáli oproti CB1000R o dost více |
Kawasaki Z 1000 | Horší vzhled a o něco vyšší cena |
Yamaha FZ1 N | Nebyla žádná k mání. |
Honda CB 600F Hornet | cena (mladší ročníky horneta stojí podobně jako cébéčko) |
Honda CB 650R | Byla o něco menší... |
Kawasaki Z900RS | |
Yamaha MT-09 | |
Yamaha MT-10 | Menší výběr zánovních kusů a vyšší cena, plus vzhled CBčka. Navíc jsem na ní měl již několik koupených doplňků z modelu 2019 |
Yamaha FZ6 Fazer |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XSR 900 | |
Honda CB1000 Hornet | kvůli vhledu |
Kawasaki Z 1000 | Kawasaki vzhledově vyhrávala |
Kawasaki Z900 | vzhled a projev |
Suzuki GSX-S1000S KATANA | Pro mě moc agresivní posez, plus na výběr byly jen modely okolo roku 2019 a já chtěl novější |
Ducati Streetfighter V4 | Malý výkon. |
Suzuki GSR 750 | |
Honda CBR 650R | na mě až příliš velký výkon |
Suzuki GSX-S1000S KATANA | Tvrdá a uskákaná motorka, necítil jsem se dobře. |
Kawasaki Z900 | Nebyl k dispozici žádný vhodný kousek a také dražší pořizovací cena. |
Suzuki GSX-S1000S KATANA | novej model byl za hrozný prachy |
BMW S 1000 R | Krásná, ale nemá tempomat a adaptivní podvozek. O trochu méně sportovní. |
Triumph Speed Twin 1200 | Na ten výkon a schopnosti už jsem starý, cena, méně vhodná na cestování, jinak ale paráda, klobouk dolů |
Ducati Hypermotard 950 | |
Honda CB 650R | Veliký cenový rozdíl a výkon, který bych už asi nedokázal využít. |
KTM 890 Duke R | |
Suzuki GSX-S1000 | Menší výkon, malá motorka a nebyl zrovna žádný pěkný kus. |
Kawasaki Z 1000 | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Znám jen z fotek. Asi to není motorka na cestování ve dvou. |
BMW S 1000 R | na první dojem až moc “motardový” posez, jinak fajn motorka, oproti S1000R hodnější |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2023 | TomasRA | man-honda-cb1000ra.pdf | 38 MB | Uživatelská příručka Honda CB 1000RA 2023 |
2021 | DavSve | 9246_man-honda-cb100.pdf | 38 MB | Uživatelský manuál Honda CB 1000R, Neo Sports |
2019 | redbill | cb1000ra.pdf | 4.6 MB | Uživatelská příručka v AJ |
2018 | rdone | cb1000r_abs_wiring.jpg | 2.5 MB | Elektrika pre CB1000R 2018 ABS |
2018 | rdone | cb1000r_wiring.jpg | 2.5 MB | Elektrika CB 1000R bez ABS |
2018 | rdone | cb1000r2018_quickshi.pdf | 616 KB | QuickShifter_Install |
2018 | rdone | cb1000r2018_visorshi.pdf | 242 KB | VisorShield_Install |
2018 | PaP57 | kroutak-vykon_otacky.jpg | 644 KB | Krouťák a výkon před a po instalaci výfuku Akrapovič |
2018 | PaP57 | nastaveni-tlumeni.pdf | 418 KB | Nastavení podvozku tovární tabulka podle váhy jezdce |
2010 | Paura19 | honcb1.pdf | 16 MB | příručka v češtině |
2008 | TriXaS | cb1000r.pdf | 2.4 MB | |
2008 | DINKO2 | manual-cb1000r.pdf | 2.4 MB | Anglicky manual pre CB1000R pre rocnik 2008 - |
2008 | piko21 | manuale-de-officina-cb1000r-ra.pdf | 5.7 MB | taliansky |
2008 | hurwik | cb1000r-dilenska-pri.rar | 84 MB | Dílenská příručka v Italštině |
2008 | Petr_CB1000R | cb1000r-manual.pdf | 2.4 MB | |
2008 | mickey2 | 5945_honcb1.pdf | 0.0 B | |
2008 | huncut | honda_cb1000r_servic.pdf | 33 MB | kompletni servisny manual v anglictine |
2012 | Milda_16 | 28.08.2022 | Stáhnout mov |
Staženo:37x Ladění výfuk mivv |
|
2012 | Milda_16 | 28.08.2022 | Stáhnout mov |
Staženo:25x Výfuk Mivv |
|
2019 | mikimi | 25.03.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:104x |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop Sportmax Qualifier | 17" | Zadek | 3 | Uchazejici, cena= vykon | 15.01.2016 v 21:45 |
Pirelli Diablo Supercorsa SP v2 | 10" | Zadek | 1 | Zatím ji mám chvili (info o výdrži doplním) Po pár jízdách ... | 28.04.2014 v 22:23 |
Pirelli Diablo Rosso Corsa | 17" | Zadek | 1 | Ze všech testů vyšla vždy jako nejrychlejší. Překvapením byl... | 28.03.2014 v 09:30 |
Bridgestone BT015 | 17" | Zadek | 3 | Seriově dodávaná BT 015 jako prvovýroba na Honda CB1000R je ... | 11.06.2013 v 21:36 |
Continental Race attack street | 17" | Zadek | 1 | 20.06.2011 v 10:32 | |
Dunlop Sportmax Sportsmart | 17" | Zadek | 1 | Druhý nej sportovní gumy | 17.08.2010 v 22:35 |
Bridgestone BT015 | 17" | Zadek | 4 | 21.04.2010 v 10:25 |