Konečně mám motorku pro velký kluky!
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - velky, rychly, silny, tezky :-) strasnej respekt, nadhernej zvuk, sametovy chod, strasna spotřeba, velky problém dodrzet jakykoliv rychlostni limit - proste to jede, jak splaseny
Recenze
Tuto, dnes už klasiku, jsem přikoupil z důvodu známé výdrže motoru, jeho výkonu a v této barevné kombinaci je prostě sexy. Je to dovoz z USA, najeto skoro 50 tisic mil, uz nás od roku 1997 a poslední majitel se o ni vzorně staral, takže motoricky více než dobrý stav. Samozřejmě nějaká kosmetika tam je, ale vzhledem k věku, je celková kondice více než dobrá. Známá fakta jsou, že motor je původem z GSXRa 1100, vrtaný na 900, takže značně předimenzovaný, 5 kvaltů, 4 karbce, prostě klasika. Musím taky souhlasit s tím, že dopředu by to chtělo trošku lepší brzdy.
Zatím jsem ve fázi kochací a zvykání si na nový stroj a výkon Motorku jsem vezl domů přes půl republiky po ose, takže hned na začátek to bylo príma svezení a otestování.
update 12.6.2013
po roce ježdění a nějakých investicích, mě pořád baví. Po seštelování karbců se spotřeba dostala na přijatelných 7 litrů, což jsem prostě musel akceptovat. Vzhledem k věku a najetým kilometrům všechno funguje, jak má, což mě pořád udivuje. Nejsou ani žádné stařecké vrtochy. Jen to prostě není na denní ježdění do práce, což jsem původně trochu chtěl. Váha je znát, a posez je na mě už moc sportovní
Hodně pěkná barva byl jsem majitelem RF 900 výborná mašina a jela super kamaráda na Fireblade 97r.v. jsem na dálnici předjel a to jel 287km seřid si jí mně brala 5,5l v průměru at slouží 10b
Super přeji hodně pohodových km
parádní kousek tak ať ještě dlouho slouží 10B