Známé i méně známé motocykly Suzuki - část první
11.05.2017
1993 | 1994 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 937 cm3 | 938 cm3 | 937 cm3 | ||||
Výkon | 98.4 kW | 91.2 kW | 92 kW | 98.5 kW | |||
Výkon při otáčkách | 10000 ot/min | - | 10000 ot/min | ||||
Točivý moment | 100.2 Nm | 95.13 Nm | 95.1 Nm | 100.2 Nm | 102 Nm | 100 Nm | - |
Otáčky při max toč.mom. | 9000 ot/min | - | |||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Kapalina | - | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||
Počet válců | 4 | ||||||
Rozvod | DOHC | - | |||||
Ventilů na válec | 4 | - | |||||
Vrtání | 73 mm | - | |||||
Zdvih | 56 mm | - | |||||
Kompresní poměr | 11.3 : 1 | - | |||||
Příprava paliva | Karburátor | - | |||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | - | |||
Počet rychlostí | 5 | ||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||
Typ rámu | Trubkový | - | |||||
Materiál rámu | ocel | - | |||||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | - | |||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | - | |||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | - | |||||
Zadní kolo | 17 " | - | |||||
Rozměr přední pneu | 120/70-17 | 120/70 ZR17 | - | ||||
Rozměr zadní pneu | 170/60-17 | 170/60 ZR17 | - | ||||
Rozvor | 1440 mm | - | 1440 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | 30 ° | - | |||||
Závlek předního kola | 102 mm | - | |||||
Světlá výška | 115 mm | - | |||||
Výška sedla | 780 mm | 805 mm | - | ||||
Suchá hmotnost | 203 kg | 205 kg | 206 kg | 203 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | 230 kg | - | |||||
Objem nádrže | 21 l | - | 21 l | ||||
Rezerva | 5 l | 5.5 l | - | ||||
Množství oleje | 3.3 l | - | |||||
Spotřeba | 6.4 l/100 km | - | |||||
Maximální rychlost | 256 km/h | - | 265 km/h | 260 km/h | |||
Poznámka | DOPORUČENÍ VÝROBCE: výměna mot.oleje: 3,3L, 10W-40, API-SG+, /oil. filtr 0,3L/ MODELOVÝ ROK 1994 cena nové motorky v Eur: 9840,- |
- | |||||
Výměna motorového oleje | 6000 Km | - | |||||
Výměna olejového filtru | 6000 Km | - | |||||
Výměna zapalovací svíčky | 12000 Km | - | |||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 18000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Pokec o motorkách | Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r | 4567 | 20.9.2023 07:21 | ||
Silniční cestovní | Suzuki RF900 cena | 6 | 21.10.2020 12:29 | ||
Japonské | Vibrace pri brzdeni predni brzdou | 44 | 1.7.2019 06:47 | ||
Silniční cestovní | Problém s propadem výkonu | 1 | 16.4.2018 12:23 | ||
Silniční cestovní | oprava spojkove pumpy | 2 | 14.9.2013 16:25 | ||
Silniční cestovní | Display na tachometru | 10 | 10.9.2013 01:03 | ||
Japonské | palivove cerpadlo rf 900 | 2 | 21.4.2013 20:04 | ||
Silniční cestovní | stojan rf900 | 1 | 12.2.2013 00:58 | ||
Silniční sportovní | Suzuki RF900-600-400, sraz 2011 | 66 | 6.10.2012 20:22 | ||
Silniční sportovní | klepou se ridítka | 2 | 20.6.2012 17:31 | ||
Silniční sportovní | Jakou barvu? aneb lakujeme po nehodě. | 40 | 3.6.2012 22:20 | ||
Opravy a údržba | Suzuki RF900R přestala dobíjet | 3 | 15.4.2012 15:50 | ||
Opravy a údržba | Garáž alarm Xena XA801 | 6 | 3.6.2011 00:39 | ||
Opravy a údržba | seřizování ventilů svépomocí | 5 | 24.12.2010 01:36 | ||
Opravy a údržba | RF900 - chcípla a už nenastartuje | 34 | 21.8.2010 16:19 | ||
Japonské | Suzuki RF900 topcase | 14 | 11.6.2010 15:11 | ||
Japonské | Co se sere na rfku???? | 24 | 2.5.2010 16:26 | ||
Opravy a údržba | RF900 vynechává otáčkoměr a zároveň elektrika | 13 | 21.9.2009 13:59 | ||
Opravy a údržba | Castrol Power 1 GPS vs addinol biker¨S touring 4T | 7 | 14.8.2009 10:47 | ||
Opravy a údržba | Suzuki RF900-motor | 6 | 8.5.2009 00:54 |
Vlk ve slušívém rouše sportovně turistickém s impozatním pozadím...
Návrat královny.. ;) Druhá RF9 v nic moc stavu, ale když to pude, nechám si ji dýl. Přidal sem nějak...
Všechno podstatné už o ní bylo řečeno .
rafan - těžká, těžká, silná, levná, hezká... pohoda :-)
Okouzlila na první pohled, po jízdě bylo jasno.
Koupena 4.8.2008 den potom co jsem se na ní poprvé svezl. Dostala mě a musel jsem do ní jít. Chtěl j...
RF900R dovoz z USA, po prvním majiteli v ČR..předchozí majitel se o ní moc nestaral, podle toho taky...
KN filtr, koncovka Laser,přetryskováno. Plynulej tah už od nízkejch otáček, na svoje léta jezdí pořá...
Starší mašina, která stále dýchá novým motorkám na paty. Vhodná pro zkušené jezdce.
Nesmrtelný motor a na svou dobu nádherný vzhled.
Okouzlila na první pohled, po jízdě bylo jasno.
rafan - těžká, těžká, silná, levná, hezká... pohoda :-)
eFka (GSX750f) mi po nejake dobe prisla slaba...
Suzuki Rf900, jediná tuším říci v ČR v takovém stavu.
Nasraná babička s tváří anděla😎☠️
Soukromej tryskáč. Oproti xj 900 s je na tom radost jezdit. Lehký mrštný
Při koupi to byl šrot,tak ji pomalu dávám dohromady.měl ji něaky tydýt
Vlk ve slušívém rouše sportovně turistickém s impozatním pozadím...
Skvely supersport za fajn cenu s fajnym dizajnom. Skratka dobra potvora na vyblaznenie.
Byla těžká a poměrně spolehlivá. Na rozdíl od dnešních motorek hodně pohodlná a silná motorka....
zkompletování karburátoru + 6 sigma
Karburátory, zapalování
Karburátory, zapalování
Tak si včera RF odvezl kamarád. Doufám,že bude spokojený stejně jako já a užijí si spolu pořádný por...
Sešlo se nás celkem sedum a krásně si to užili :-DD fantastické cesty plné zatáček,trošku poznání...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.0/10 |
Průběh výkonu | 8.1/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 6.8/10 |
Mechanická hlučnost | 6.7/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 9.1/10 |
Brzdy | 7.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.7/10 |
Těsnost tlumičů | 7.7/10 |
Tuhost rámu | 8.3/10 |
Jízda | |
Sport | 7.5/10 |
Město | 5.7/10 |
Cestování | 8.2/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 5.6/10 |
Servisní síť | 5.2/10 |
Dostupnost dílů | 5.9/10 |
Nabídka doplňků | 4.1/10 |
Servisní intervaly | 7.6/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.9/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.6/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.9/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.1/10 |
Světla | 6.6/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda VFR 800 | |
Honda VFR 750 | Všechny měly hodně najeto. |
Suzuki GSX 750 F | starej šunt všechny byly těžce zhuntovaný |
Suzuki RF 600 | málo kw malej obsah |
Honda CBR 600F | Utekla a ještě že tak RF je úplně jiná kniha :) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda VFR 750 | |
Suzuki GSX-R 750 | Pro mě hodně zajímavý stroj, který není příliš okoukaný a líbí se mi. Taky se dají sehnat za rozumnou cenu. Ale chtěl jsem prostě něco lehčího a sportovnějšího. |
Suzuki GSX-R 750 | Po dobré zkušenosti s RF600, jsem chtěl její silnější dvojče. Ale nakonec jsem se rozhodl pro modernější techniku. |
Yamaha XJR 1200 | Protože prodejce byl silně nespolehlivý. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1996 | GreenRF | rf-manual.rar | 85 MB | Servisní manuál na všechny ročníky. 100% kvalita, není to scan!!!! |
1995 | Harry.m | rf900r_serviceen.pdf | 24 MB | |
1995 | Sith | 1823_rf900r_serviceen.pdf | 24 MB | 94-99 |
1994 | Jakub | rf900r_serviceen.pdf | 24 MB |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop Roadsmart | 17" | Zadek | 1 | Po Conti (n) (klouzala), na RF ideální pneu!! Jezdím jí pře... | 12.10.2011 v 18:29 |
Bridgestone BT010 | 17" | Zadek | 2 | Rychle prohrati pneu, jista jak na vode tak na suchu.Prumern... | 08.11.2008 v 19:46 |
Bridgestone BT010 | 17" | Předek | 2 | Na suchu vyborna a necha si dosti libit.Na vode hure citelna... | 08.11.2008 v 19:39 |
Metzeler Roadtec Z6 | 17" | Zadek | 2 | Na 150PS motorce jsem byl prekvapen vydrzi.Za sucha bez zjev... | 08.11.2008 v 19:30 |
Continental ContiForce | 17" | Zadek | 3 | Na zadek po zahřátí celkem jde, rychle se sjíždí. | 31.08.2008 v 18:28 |