PROFIL MOTORKY

Suzuki GN 125 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MgrJoe
Vloženo 2.8.2012
Aktualizováno 27.3.2014
Zobrazeno 5 411x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.2

Popis motorky


Chopper koupený 2. srpna 2012 a je uplně suprový, nemůžu si stěžovat. Čtyřdobý vzduchem chlazený 2 ventilový motor o obsahu 125 ccm a výkonu 8kW(12Ps) s maximálkou něco málo nad 120km/h, přední jednopístkovou kotoučovou a zadní bubnovou brzdou.

Více fotografii

První dojmy - 3. srpna 2012 Koupil jsem si od kámoše takže vim na čem jsem, zatím jsem s ní moc spokojený, má najeto 37tkm a šlape jako hodinky.

Motorku bych doporučil pro - Začínajícím motorkářům (Rokerům a metalistům)! :)

Doplňky na motorce - Mini-blinkry

Recenze

5. srpna 2012
Udělal jsem si super vyjížďku přes cca 90km, na pohodlí si stěžovat nemůžu, jel jsem mimo obce 80km/h a v obcích 50km/h a sežralo mi to 2,5 litru benzínu, takže super vejlet a jinak motorka šlapala jako hodinky, jenom přední brzda by mohla být ostřejší, málem jsem to z 80km/h nedobrzdil k vlakovému přejezdu. Jinak hodnotím výlet a motorku kladně.

12. srpna 2012
Takže jak vidno v deníku tak jsem dnes absolvoval můj první pořádný výlet. Za tu chvíli co moto mám, tak musím říct, že je to suprová motorka. Jednou se mi podařilo dostat tachometr na konec - přes 120km/h a otáčky na 10,5 tisíc, motorka sice nadávala jak mohla ale aspoň jsem zjistil co v ní je, jinak přední i zadní tlumiče jsou celkem měkké, mohli by být o něco tvrdší, když projedu větší díru nebo prudce zabrzdím tak hned zazní doraz, na motor si stěžovat nemůžu, na to kolik už má zasebou tak jde moc pěkně. Brzdy by mohli být ostřejší - do zádu kotouč s jedním pístkem a do předu chlazený kotouč aspoň dvoupístek, ten jeden pístek to prostě neutáhne a občas mívám i krizovější situace jako např. zastavil jsem od auta asi 10cm atp.

19. sprna 2012
Dneska jsem moto kompletně a pečlivě umyl, rolku a sedlo sprayem na kůže s voskem, lak Tempem a chromy sprayem na chromy s impregnací. Zkusil jsem udělat co nejnižší spotřebu a podařilo se, najel jsem 85km za 2,6l to znamená, že spotřeba je 2,99l/100km a cesta za 2,6l v režimu "full gas" byla 62km tudíž 3,58l/100km.

20. října 2012
Musím říct, že motorka se chová celkem dobře, ale závady se postupně oběvují, jsou to spíš takové závady po předchozím majiteli, jako např.: zezačátku jsem koupil novou baterku, zadní gumu co mi dal jsem vyměnil, ale tím to zdaleka nekončí, ta guma co mi dal, je totálně nahovno, je z roku skoč na mě z boku a je šišatá, přední guma už má taky hovno vzorek, na řetězovou sadu je najeto snad 30 tisíc a o přednim kotouči, kterej je tak v prdeli že mi za 2 měsíce totálně sežral destičky, raději nemluvim. Takže si teď šetřím na všechno nový, přední, zadní guma, řetězová sada, kotouč a destičky, cena celkem cca 8500 a to je kurva hodně na to že motorka stála pár šušňů. Ale hlavní je, že motor jde krásně potichu, od té doby co jsem dal nový olej tak má i lepší kompresi a na to kolik má zasebou si myslim že jde pěkně. Jízda na podzim je dost špatná, přece jenom 8kW je dost málo, nejsem žádný lehký pírko a když je ten hnusnej vítr tak se přes 90km/h nedostanu ani náhodou, jezdim s ní každej den do školy a ta zadní guma jak je stará a tvrdá tak to si přijdu jak na sněhu. Zachvíli budu ukončovat sezonu a motorka pujde do kupy plus půjde novej lak ve stylu Airbrush na kterej se moc těším. Jinak moto teď jak je už dost kosa tak žere kolem 3,8l na 100km což neni zrovna málo - za 200kč tankuju a mám to na ježdění každej den do školy a ze školy + nějaký ty pojížďky po vesnici a občasná projížďka - za těch 200kč jezdím cca týden a najezdím asi 160km.

26.6.2013
Po opravení všech závad po předchozím majiteli musim říct, že je to opravdu držák, na tachometru je 43 tisíc a motor jde pořád krásně. Vozím se na ní kdykoliv to jde a ještě mě nikdy nikde nenechala. Překvapivě nato, kolik má motorka nalítáno, tak ani nežere olej (0,2l na 8000km) což je slušný číslo. Občas se objeví malé závady jako např vypadlí šroubek, praskle lanko náhonu atp. ale to jsou zanedbatelné malé a hlavně levné opravy. Byl mi doporučen jiný olej než dávám (10w40 a nově 20w50), že je hustší a pro motory s těmito kilometry teda lepší, že ještě stiší motor, takže až vyměnim tak jsem zvědav. K výkonu motorky se raději vyjadřovat nebudu, prostě 4T 125 nejede. Když fouká vítr tak se marně dostanu přes 90km/h a o kopcích ani nemluvim. Už to chce něco silnějšího, na podzim půjde do světa. Budu na ní vzpomínat jako na mou první.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JirkaMetal
JirkaMetal napsal 05.04.13 v 14:59 10b.

pěkná Suzina gratulejšn

martaass
martaass napsal 13.01.13 v 20:32

PínoHrabánek
PínoHrabánek napsal 13.01.13 v 18:59 10b.

Pěkná motka, jen ta spotřeba je nějak vysoká. Sám na ni lítám (a že jí nešetřim) a na takový číslo se nedostanu. Já mám na své najeto cca25000 a zatim je to Nezmar , kterej projede cokoli a snese v sedle i blba. Mohl bys napsat jaké tam máš pneu? Po koupi se narychlo nazul Mitas a né že bych tomu úplně věřil. Jinak máš celkem zachovalej kousek tak ať to jezdí.

Více komentářů



TOPlist