PROFIL MOTORKY

Suzuki GN 125 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kuburak
Vloženo 1.4.2016
Aktualizováno 1.4.2016
Zobrazeno 1 890x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Velký držák, téměř bezúdržbová motorka. Lehoučká čtyřtaktní motorka s celkem dobrými jízdními vlastnostmi. Do začátků naprosto ideální motorka.

Více fotografii

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - Motorka byla krásně ovladatelná, na 125 měla docela i zátah. Při vyšších rychlostech se trochu třásla ale nebylo to nic zásadního. Nefungovala kontrolka neutrálu, který tam šel značně těžko. Po srovnání jazíčku kontolka začala fungovat a na vyřazování do neutrálu jsem získal grif a nebyl s ním žádný problém.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil zejména začátečníkům krásně se ovládá a nemusí se do ní sypat moc peněz. Což 16ti letí jako jsem byl i já jistě ocení.

Recenze

Vždy se mi líbily starší klasické motocykly, není proto divu že první motorky které jsem v této kubatuře hledal byli Čézetky. Bohužel žádná nesplňovala mé představy o poměru cena/výkon. ( V té době mé jediné finance byly peníze z prodeje mého Simsona a to málo co jsem si vydělal děláním blbce v Mekáči)
Navíc Čézetku mi rozmlouval téměř každý koho jsem potkal. Obrátil jsem tedy svou pozornost k Japončíkům a číhal na nějakou rujničku do 15 000kč. Číhal jsem takto od vánoc až do dubna, prohlédl jsem tisíce inzerátů až jednoho dne jsem jí našel...

Motorku jsem koupil od pána z Děčína, který motocykl dovezl z Německa. Rozhodování mi velmi ulehčila její cena (12 000kč), potom co jsem inzerát našel, ihned jsem telefonoval a domluvil si návštěvu na nejbližší víkend. Na motorce bylo roztrhlé sedlo, prasklý přední blatník a špatně se dal zařadit neutrál. Tyto zkutečnosti mne však neodradily od koupě. Než jsem se nadál už byla přikurtovaná na vozejku a vezla se domů.







Oproti Simsonovi kterého jsem měl předtím byla pro mne motorka jako rolls-royce. Dokonce i výkon mi v té době (Bylo mi 16 a měl jsem čerstvé papíry) stačil. Po delším ježdění mi začal scházet nějaký ten koník navíc, ostatně asi jako všem "dvácařům". Ale že by motorka byla slabá to se říct nedá, bez problém jsme to ve dvou vytáhli na celkem komfortních 90km/h. Tedy pokud jsme nehodlali vydat se do kopce, zde se motorka trápila.

Na motorce jsem za ty dva roky najezdil cca 12 000 km. Jediné co mi za tu dobu odešlo, byla baterka. Ovšem domů jsem vždy dojel, protože se motorka nechala po pár metrech bez potíží roztlačit, pomalu i do kopce . Na motorce jsem téměř každý den dojížděl do školy a to bez poruchy. ¨







Motorce nedělali potíže ani delší vyjížďky se silnějšími motocykly. Výlety okolo 200-500 km nebyli jak pro motorku tak i pro jejího jezdce žádný problém. Motrce nedělal problém ani lehčí terén, její odpružení je dostatečné i při svižnější jízdě po polňačkách.

Co jsem ještě nezmínil je spotřeba. Celou dobu co jsem Súzinku měl jsem si myslel že jezdí jenom na výpary. Nebyl problém ujet 600-700 km na jednu nádrž, (jedna nádrž pro mne znamenala cca 350 kč)

Závěrem bych tu napsal že na mojí "Súzinku" nikdy nezapomenu, užil jsem si s ní krásné chvíle a každému začínajícímu motorkáři jí doporučuji.

Mé jediné investice do moto: Nové pneu mitas 1600kč, nový potah sedla cca 1500 kč a nová baterie varta za 500kč.

Bohužel jsem se v prosinci 2015 s mojí Sůzinkou za 15 000kč rozloučil. Loučení bylo těžké ale usnadnil mi ho fakt, že na jaře si pojedu pro nějakou novou a silnější krasavici.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist