Tuhle motorku, myslím 929, jsem vlastně nikdy ani nějak nechtěl a říkal jsem si co má každej pořád s tím fárošem. Díky mé blbosti, finační situaci a dalším věcem jsem si řekl, že toho nemastnýho, neslanýho blada zkusím...
Výška jezdce: 189 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZS 1000 Fazer: Finance, bál jsem se větší hmotnosti a chtěl jsem po V2 zkusit 4V supersport
První dojmy - Líbí se mi technika(vstřikování, auto sytič, podvozek), celkově provedení motorky a dílenská kvalita zpracování. Prostě Honda:-)
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kteří hledají sporta s náznakem cestáka, byť se na to motorka na první pohled netváří.
Doplňky na motorce - Laděný výfuk, K&N filtr, komplet pancéřové hadice, LED blinkry, double plexi, padací protektory, CNC páčky v barvě, LED žárovky v zadním světle, zásuvka 12V
Recenze
Zkoumal jsem forum tady na motorkářích, zkušenosti od lidí atd. Chtěl jsem po V2 zkusit 4V, nejprve ZX9R nebo FZS1000, jenže žádný pěkný ZXRo v okolí v mojí ceně nebylo a na FZS nezbyly peníze a narazil jsem na tenhle kousek, jel ho omrknout a pak už jsem neváhal...
Jel jsem párkrát na 954, celkem mi to sedlo - přesný podvozek, sportovnější posez, průběh točivého momentu bez kopanců...Zjistil jsem si něco málo o technice a takový ty věci a pak v podstatě hledal nabídky kdo co prodává
Zkušenosti přidám v průběhu sezony . V plánu je olepit podsedlák čirou folií, ať se zbytečně nepoškrábe, jelikož jsem zvyklý vozit vzadu tankvak a pak už asi fároše nechám být, víc věcí tam zatím není třeba.
19.5.2013 - Najeto 1200km. Dojmy pozitivní.Super ovladatelnost, podvozek akorát.Na pomalý ježdění to ale rozhodně není, hodně to topí, stači chvilka v koloně a hned je na teplotě 100 stupňů.Ale u kterýho sportu ne, že jo?
Další věc jsou vibrace - nemůžu si pomoct, ale občas, nebo resp.v určitým pásmu otáček(kolem 5000rpm???) celkem nepříjemný vibrace, až na těch 5000rpm v celý spektru otáček jsou vibrace naprosto v "normě"
Na nádrž najedu tak 200-220km než se rozsvítí rezerva. Proti VTR příjemná změna
Spotřeba - ježdění v rámci předpisů, dálnice do 150km/h si blade vezme 5,8l.Super
Až se s motorkou ještě víc sžiju, tak to určitě půjde stlačit ještě níž, každopádně i rychlejší ježdění tak do 7l/100km.
Brzdy - zadní brzda na ozdobu, asi jen kvůli STK. Předek - pecka!Pancéřovky a sinter desky SBS734HS tanhle parník zastaví s jistotou
Suma sumárům tahle motorka je univerzální bojovník z dob, kdy se na sportu dalo i cestovat. Nejspíš nikoho extra nenadchne, ale rozhodně taky neurazí. Taková sázka na jistotu pokud chceš ověřenou techniku, solidní zpracování a vyjet na trip s klukama a třeba pak zablbnout...umí všechno
Tak update - 31.8.2013 prodáno. Sloužil dobře, doufám že tak bude sloužit i novému majiteli
Pěkná motorka
.
Nejsem na SS ale tahle "Ohnivá čepel" je nádherná
přijmi 10b s přáním krátké zimy a super kilometrů do sezóny 2013
Zima bude dlouhá jiří...na jaře servis, a pome hop!
No jeto mazel davam jasnych 10. Uz se tesim az uslysim to duo Zeda a tvyho farose
Březneeee, kde siiii