Laděna koncovka + pár drobnosti
Recenze
Vždy jsem sedlal motocykly značky honda. Asi na tom něco bude protože na kterou koliv jsem sednul, měl jsem pocit dokonalé souhry a jistoty v řízení.
Začátky probíhaly na bráchove VFR 750 r.v. 94. Samozdřejmě, že to byly projížďky kolem komína a s velkým respektem k motorce. V té době jsem si říkal že mi to snad utrhne ruce když trochu víc pootočím plynem. Z kraťoučkých projížděk se časem stávaly půl denní výlety a postupem času jsem musel začít hledat něco cvého pod zadek.
V tý době mě strašně zajímaly dvouválce do V a jak jinak od hondy. Taky díky tomu jsem se rozhodl pro VTR 1000 F Firestone r.v. 1997. byl to nádherný pocit, když mi ji známi dovezli z Itálie před barák. Celá černá, v originálnim stavu a ještě k tomu s novými pneu Pirelii diablo.
Posezení bylo oproti VFR-ka trochu víc sportovní, brzdy byly taky o třídu lepší. První začátky seznamování byly trochu nervozní. Hlavně popojíždění mezi 1 a 2 rychl. stupněm. Netrvalo to dlouho a dalo by se říct, že proces seznamování "byl u konce" a začalo se jezdit s kamarády. Nejvíc km jsem najel s Majkem( v tý době ZX9R ). Na okrskach to celkem šlo a rychle mi došlo, že namá smysl VTR-ku honit do omezovače. Díky uzke konstrukci byla ovladatlnost perfektní a výjezdy ze zatáček neměly chybu. Pokud jsme se dostali na trochu rovnější cestu, výkon oproti ZX9R byl , no jako že nebyl Na motocykl se naskytl kupec a ja v tý době neměl v plánu měnit. VTR-ka se nakonec prodala, ale obratem jsem koupil VTR-ku r.v.1999
V podstatě se v ničem neměnil z vyjímkou laděných koncovek scorpion a tlumiče řízeni.
Ten zvuk motoru byl užasny a zustal mi v hlavě do dnešního dne.
Jak šel čas, ina druhé VTR-ko se našel kupec a já jsem byl 3 měsíce bez kola.
Pak se ozvali kluci ze slovenska, zda bych neměl zájem o CBR 900 RR, r.v. 2001
Jedna návštěva mi stačila a Farošek se vezl domů.
První svezení mi připomnělo první zážitky z VFR 750, ale cela konstrukce, výkon a ergonomije byla úpně někde jinde.
Jízda na něm bylaskvělá, akorát jsem si musel zvyknout na jiný styl jízdy a hlavně projevu plynové rukojeti. V časopisech jsem si přečetl udavaný výkon 150 koní a s tím respektem jsme se seznamovali.
Otázka několika průjezdu zatáček a celodenních výletů me zaučovaní na tomto perfektním stroji stačila a konečně se začalo jezdit.
Byl tady ale jedem problém. Díky seriové koncovce jsem byl tak trocho nervozní z toho, že neslyším motorku. Není se ani čemu divit. Oproti VTR-ka s laďakáma to byl prostě vysavač.
Do týdne jsem měl namontovanou koncovku a bylo po problému.
S faroškem se seznamila i má žena jako spolujezdkyně a obyvy z toho, že tam neusedí se zapomněly. Nebyl problém si ve dvou užívat celodenní vyjížťky a už vůbec ne se nahánět s kámošema.
Již dlouho jsem si říkal, že by nebylo špatné ba naopak perfektní, zajet si projet Brněnský okruh. Tak se i stalo a boužel jenom s Majkem ( v tý době už Kawa ZX6R r.v. 04 ) jsme si udělali výlet na jízdy pro veřejnost.
Po dvou jízdach jsme zjistili, že jsme jezdili stejné časy. Výlet skončil bez pádu a bez jakých koliv problémů. Farošek mě nesklamal. brzdy, výkon ( hlavně ty výjezdy ) ovladatelnos jednoznačně jsem byl spokojený a na CBR-ko jsem neměl ani jednu výtku.
Letos ( 2008 ) jsme tento výlet zopakovali. Už to bylo jiné ježdění. I díky novému koberci, který je fakt úžasny. Farošek byl bez broblému pohybovat se v oblasti červeného pole. Jednou jsem se podíval na tachometr kolik že vůbec mám na cílové rovince poblíž cedule 200m - ukazoval 243 km/h. Brzda, dlouhá pravá a zase po plynu . Paráda.
Po dvou jízdach jsme si to nějak probíráli ( první dojmy ). Oproti minula, jsem zaznamenal mírny pokles kousavosti přední brzdy a taky jsem říkal, že by mohl být o něco lehčí. Kolega z tribuny ( měřil časy kol ) mi naměřil nejlepší čas 2:32:87 což mě nesmirně potěšilo, protože to bylo zlepšení oproti minula o cca 18 sekund. No na to, že jsme s Faroškem absolvovali teprve druhou návštěvu Brněnského Automotodromu do není zas tak špatné.
Abych to nějak ukončil.
honda CBR 900 RR ( 929 ) r.v. 2001 je perfektní motorka. Je jak sportovní tak i vhodná na "cestovaní" Odpouští drobné chyby jezdce a ráda povozi i spolujezdkyni. S dnešníma sportovníma motorkama ( co se výkonu tyče ) se rovnat nemůže ale na zadním kole 133 koní není k zahození a určitě při předjížděni, svého majitele ve sračkach nenechá.
Dokonce je suchá hmotnost nižší než CBR 1000 RR ( 04).
Je to má současná motorka a v případě prodeje, budu nejspíš dlouho uvažovat zda ji vůbec pustím z baráku. Nikdy mě nesklamala a kdo ví jestli takovej krásnej a bezproblemovej kousek ještě někdy koupím
Dne 20.03.2009 jsem ji nakonec prodal.
Další stroj : CBR 1000 RR r.v.: 07 nebo 08
Vypada paradne at slouzi
Nejhezci barevna kombinace
At to lítá hochu,pěkná holka