PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 1000 SX (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Zazi
Vloženo 26.5.2013
Aktualizováno 15.12.2022
Zobrazeno 7 769x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Malý krůček pro Kawasaki, obrovský skok pro lidstvo. Z1000SX !!

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - (15/6/2016) Nemít za sebou přes 50 tisíc kilometrů v sedle jiných strojů, asi bych nedokázal docenit vysokou kvalitu a úroveň tohoto modelu Kawasaki. Za tri sezony uz s ni mam nejato pres 20 tisic kilometru a ani metr jsem se nenudil.

Motorku bych doporučil pro - Určitě je vhodná pro zkušenější jezdce, kteří hledají univerzálnost.

Doplňky na motorce - Padáky ze série Kawasaki accessories Z1000SX, kouřové plexi MRA, sada bočních kufrů givi 2x35l.

Recenze

Po nějakém čase v sedle motocyklu dospěje člověk ke zjištění, že by těch motorek potřeboval jaksi víc, než jednu. Do města, k moři, na okruh, do hor, na blbnutí v jednom i na seriozní výlet ve dvou. Ale přece si nebudu kupovat pět motorek! Nehledal jsem KOMPROMIS, hledal jsem dokonalou SYMBIOZU. A tu jsem našel v Kawasaki Z1000SX.
Totožný motor jako je v nahaté verzi Z1000 disponuje kroutícím momentem 110Nm a výkonem 138 koní. USD vidlice, stavitelný předek i zadek s horizontálně umístěnou tlumící jednotkou, radiální brzdy... Takže zaprvé = jasný sportovec a rebel. Přitom je maximálně pohodlná: extra polstrované sedadlo, štítek stavitelný do tří poloh, zásuvka v kokpitu na 12V, sada bočních kufrů každý o obsahu 35 litrů, bohatě vykrojená nádrž pro kolena. A propos nádrž: 19 litrů - s tím už se dá někam dojet. Takže zadruhé = jasný turista na toulky Evropou.
Toto spojení není jen o designu a číslech v technickém popisu. Nejvíce to jezdec pozná v sedle Z1000SX. Chci jet sportovně? Snížím štítek na minimum, zalehnu a točím každý kvalt k červenému poli a sázím to tam jako erteple do řádku. Tak a nyní se uklidníme, poklidná kochačka. Nechce se mi ani řadit? Tak neřadím. Ani nevím co tam je za kvalt.. trojka nebo šestka.. to je jedno, ono to furt jede. Zed si jde pořád za svým.
Přesto nemá tato motorka takové ty unylé Hondí ambice a neztrácí nic z nedostatků typických pro Kawasaki. Právě těch, pro které mám tyto motorky rád. Řadit nahoru bez spojky nejde, no a? Je to přece Kawa. Z výfuků a motoru sem tam vychází chraplavé odkašlání, no a? Je to přece Zed. A nakonec se nad sedmi tisíci otáčkami ohlásí vibrace ve stupačkách a řídítkách - konečně! Kawasaki ani tímto modelem neuhnula ze své filozofie: "Koupil sis mě, tak mě zkroť a jezdi! Já za tebe nic dělat nebudu"

***(29.10.2013; najeto 5.000)
Co se cestování týká, stále je to dokonalost sama.
V čem začínám mít malinko pochyby, tak je sportovní využití stroje. Výkon tam je, krouťák tam bezpochyby taky je... Avšak na okruhu (Brno) brzdy po zhruba osmi až devíti kolech (45km) měknou a vadnou. Na druhou stranu stroj krásně zpomaluje motorem a guma (Michelin Pilot Road 3) spolu s non-antihop spojkou poberou víc než bych čekal. Větší problém shledávám na druhé straně, a to při akceleraci: pokud mám při vjezdu na cílovku vytočenou trojku (10-11tis.) a potřebuji dát za čtyři, za pět ... jakoby nestačilo vymáčknout spojku a přeřadit rychlým ťuknutím do řadičky. Převodovka vyžaduje výrazné ubrání plynu spolu s precizním pohybem nártu pro zaklapnutí vyššího převodového stupně. Ano, pak jde vše lehčeji. Dá se to sice přežít, ale v tu chvíli ztrácím rychlost, čas, výkon, koncentraci a náladu. Stále doufám, že je to rukama, a až vše dokonale zkoordinuji, pak bude v mých končetinách a hlavě zaziQuickshifter, stejně jako už dávno namísto kontroly trakce mám v pravém zápěstí zaziControl

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MobyDick
MobyDick napsal 24.05.16 v 19:16 10b.

Supr kawa, už i já mám tu čest, ať slouží

tudydudy
tudydudy napsal 16.09.15 v 19:57 10b.

Peknej popis a peknej bike Jen by mne zajimalo jak je na tom tato Káva pri obsazeni dvema homosapiensi? Ma batuzek dostatek pohodli?

Šoty.
Šoty. napsal 03.09.15 v 22:26 10b.

Jooo to se mame

Tomidlo
Tomidlo napsal 03.09.15 v 05:49 10b.

Můj novej sen, velká gratulace a pěkný popis!

krysoid
krysoid napsal 09.01.15 v 19:45

Zajímavej popis,ještě zajímavější motorky 10b

Více komentářů



TOPlist