Krásná, štíhlá, divoká atletka s vysokou prdelkou. chce jezdit, moc, při každé cestě ukazuje, že umí víc, mnohem víc než já. A to je dobře, mám ji rád.
Je to můj nesněný a přesto splněný sen.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Vysoká, živá, krásný chraplák. Dá mi za uši
Motorku bych doporučil pro - Pro velký chlapi, kteří chtějí mít pocit že jsou pány umí krotit bestie. Pro řidiče, kteří chtějí 80/20 terén/silnice Pro řidiče, kteří jsou schopní, ač totálně vyčerpaní, několikrát po sobě zvedat 200 kg z bláta, v kopci ...
Doplňky na motorce - ani nevím, jak jsem ji koupil, tak je.
padáky, lepší filtr, patička na bočáku, kryt nádžky zadní brzdy,
Recenze
Po výborných zkušenostech s "cestovním" endurem (XTZ600 Ténéré) jsem se začal poohlížet po větší, silnější, rychlejší, novější a nekompromisnější strojovně.
KTM byla sice v hledáčku ale tak nějak mimo ranec peněz k dispozici. Jednou to ale přišlo, uviděl jsem ji a je mou.
Mám ji už 1,5 roku a na každou jízdu se těším jako malej Jarda.
Loňská sezona 2013 mi moc nevyšla kvůli času nebo počasí ale to si letos vynahradím.
Jízda - zážitek
Moto - zážitek a smeknutý klobouk
Brzdy - nejprve jsem byl překvapený jejich nástupem (čekal jsem víc radikalismu) ale při první jízdě v terénu mi to došlo
Podvozek - na ničem podobném jsem ještě nejel, bomba
Ovladatelnost - instruktor Enduroškoly mi říkal, že KTM neumí zatáčet, chtělo to mírně povolit dorazy na rejdech a hned jsme stíhali BMW. uvelebit se ve stupačkách, stisknout nádrž koleny, pohled do střední vzdálenosti, zatáhnout za plyn a ona to holka dá - teda pokud to psychicky vydržím já
Spolujezdec - zatím jen na silnici, ale je příjemný ten stisk koleny při náklonech , dobrý
Úložný prostor - nemá std namontované ABS a tak je tam nějaké to místo na gumu, nářadí, vestu ...Ale není to nic moc, je potřeba si pomoci přidaným zavazadlem
Spotřeba - výlet na pohodu 6 l/100, dlouhodobý průměr 7 - 7,5 l/100, terén 8,5-9 l/100
Servis byl je jeden, zatím. byl sice čas ale udělali jsme rovnou 30 tis. servis - vše ok.
Poruchy - Přestal mi fungovat rychloměr a ukazovalo to na výměnu snímače rychlosti na př. kole. Šikovný mechanik to ale prozvonil a našel přerušený vodič a ten jen vyměnil. Po Enduroškole mi začal občas vypínat, po chvilce jsem identifikoval problém při zatáčení - přerušený kabel ke spínací skříňce - opraveno.
Kde se cítí nejlépe?? Všechno chce svoje a hlavně je to o gumách. Neexistuje žádný kompromis pro jedny gumy na silnici a terén zároveň. Pokud si to někdo myslí, tak je to podle mě chyba bo si nemůže šahat na hranici schopností motorky ale jen na hranici použitých gum.
Takže, je super na silnici a cestování po ní ale hlavně je ještě lepší v terénu!
Je jako krásný, divoký černý mustang chycený do lasa, který se začíná přátelit s člověkem.
ještě nějaký otevřený trumpety a je to dokonalý.
pěkný stroj
Ať ti holka dělá jen samou radost. A někdy se ozvi
suprová strojovna
Ať slouží