Skvělý univerzál jak na cestování, tak blbnutí kolem komína ... ☺️ S motorkou se dá lítat na motokrosové trati, stejně tak na silnici v zatáčkách stačí o dost silnějším motorkám díky slušnému krouťáku a skvělému podvozku WP
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1190 Adventure R: Vysoká poruchovost ...
Honda CRF1000L Africa Twin: Nevidím jediné plus oproti ktm 990 adventure r ... Méně výkonu o 15KW a 2NM, menší zdvihy pérování o 35mm předek a 45mm zadek, světlá výška o 66mm menší, těžší, zbytečné elektronické nesmysly, možná trošku menší spotřeba
První dojmy - Hodně vysoká a mohutná, dříve jsem měl před Advíkem dvě Husqvarny - Wr 250 a Te 510,ale ty byly proti Kátě velikostně jako dětské hračky ... 😀😂 Na dvouválec ani nebrzdí extrémně motorem ☺️
Motorku bych doporučil pro - Všem co mají rádi jízdu v terénu i na silnici a měří víc než 183cm ... ☺️
Doplňky na motorce - Boční padáky, taštičky do bočních padáků, plechový šusplech pod motorem, plechový kryt chladiče,Xkroužkový řetěz Čz, širší rally stupačky, nosiče kufrů, boční kufry 2x49litrů s vnitřnímy taškami Big Husky, kryty rámu, vysoký přední blatník, odvzdušňovací ventilky předních tlumičů, polepy předních tlumičů, zvýšená řidítka, přemístěný boční stojánek, kryt zadní brzdové pumpy, kratší spojková páčka, sklopná zrcátka, držák mobilu,držák navigace touratech, odstraněné lambda sondy, odsranění elekroniky epc (omezení výkonu na druhý a třetí převodový stupeň kvůli hlukovým limitům), odstraněno SAS, vyhřívané hefty oxford adventure, molitanový předfiltr vzduchového filtru, laděné výfuky Leo Vince s homologací
Recenze
Nejlepší motorka co jsem zatím měl. Motorku jsem koupil pouze s 10000km a jasnou servisní historií podloženou servisní knížkou. Motorka původem postavená z Dakarského speciálu kde byla řádně prověřená -
Fabrizio Meoni na podobné zvítězil v Dakaru 2002. Nemá žádné elektronické nesmysly navíc takže menší riziko poruchy, vysoké zdvihy tlumičů 265mm předek i zadek, vysoká světlá výška, velká brodivost, relativně nízká hmotnost oproti ostatním velkým endurům ve stejné kategorii. S motorkou jsem naprosto spokojený, nechám si ji dokud to půjde, takovéto velké ostré enduro už dnes nikdo nevyrábí ani vyrábět už bohužel nikdy nebude ... Posaz je skvělý, člověk by na ni vydržel jet celý den a necítí se vůbec rozlámaný ... Jediné sedlo by chtělo trošku vylepšit, možná by to spravilo to gelové, které se dá dokoupit jako doplněk - (po delší době jízdy mě z něj pobolívá sedací část), ale stačí zastavit na 10 minut na benzínce a zase se může pokračovat dál.Motorově je výkon dostačující - v terénu ho je až přebytek, na silnici od 150km/h bych ještě nějaký výkon využil ... Ale zas na druhou stranu je to enduro, které umí upalovat přes 200 km/h a ne nějaký supersport ... ☺️ Ovladatelnost je vynikající má skvělý podvozek jak na silnici tak v terénu. Motorka v pohodě stačí i daleko výkonnějším strojům na silnicích,dokonce když je někde horší silnice či utáhlejší zatáčky má i navrch ... ☺️ Není problém škrtnout si i nohou na stupačce v zatáčce o silnici a to i s kufry ... ☺️ Cestování ve dvou je v pohodě a člověk se nemusí nijak mačkat a tísnit. Největší problém je pro mě nasednutí na moto když má boční kufry. Je dost vysoká (sedlo 915mm) i když já mám 183cm ... ☺️ Spotřeba se pohybuje v průměru okolo 7litrů na 100km,což mě nepřijde vůbec hodně ostřejším stylem jízdy ... Servis si poctivě dělám sám
Je to super motorka. Užívej
Akrap nebo nějaký jiný homologovaný laďák plánuju do budoucna taky, nejlépe se svodem 2-1 kvůli ještě lepšímu krouťáku a snížení hmotnosti ... ☺️
vyzera naozaj super!
naprostá pecka,mám S s akrapama,tím pádem mapou R,takže přesně jak píšeš,dělo,kdo zná tak ví...
Pecka