Cenově dostupný motard, za solidní peníze solidní svezení.
Motorka koupena od MK MOTO Bedihošť - prodejce M. Kaláb katastrofální, naštěstí už zavřel krám!
První dojmy - XT660X v podstatě splnilo to , co jsem očekával. Za přiměřenou cenu, dobré svezení, líbivý design (můj subjektivní dojem). Trochu zklamání ze zvuku, určitě by slušely laďáky, ale jsou tam dva, tak je to celkem pálka v porovnání k ceně motorky.
Doplňky na motorce - Plotna pod motor pro zvedání na nášlapu, jinak by se to muselo zvedat za svody což je prasárna.
Recenze
Pěkný, cenově dostupný motard. Dobrý podvozek, co rád a ochotně jde do zatáček. Je třeba si zvyknout na velké zvihy vidlic a to jak v zadu tak hlavně na předu, což poznáte citelným zanořením zejména při intenzivnějším brždění do zatáček. Není to na závadu, moto drží v zatáčkách dobře stopu i na brzdě, ale je třeba si na to zvyknout. Za to vás odmění pohodovou jízdou po rozbitých cestách. Tam kde pilotům jiných strojů cvakají zuby na hrbech, XTX jede s noblesou! Široké, velmi pohodlné řídítka, pohodový posez.
XTX má samořejmě i své mouchy, tak jako každá motorka, např. vibrace jednoválce jsou docela citelné, takže na žádné dlouhé cestování to není (ale ten, kdo kupuje motarda nejspíš neuvažuje o nějakých dálničních přesunech). Jízda se polujezdcem je trápení neviňátek a každý km navíc je jen prodlužování agónie z krátkého sedla. Při jízdě v tandemu si buď řidič drtí koule o nádrž (pokud to neřídí nějaké slečna) nebo spolujezdec sedí z části na přechodu konce sedla a zadního plastu. Což je ovšem zážitek nezapomenutelný.
Měřím 180 cm a musel jsem si ho trošku snížit, napředu i vzadu o 25mm, abych v pohodě dosáhl na zem, postavy od 185 cm budou v pohodě.
Motoru by neškodilo o pár koníků navíc. Dokud se jezdí po městě nebo v nějakých serpentýnách, je to v pohodě, při jízdě ve dvou, nebo při výjezdech z rychlých zatáček mu občas dojde dech. Nejsu žádný závodník (bláznění mám za dávno za sebou) ale najdou se situace, kdy se opravdu výkonu nedostává. Za to vás však odmění velmi příjemnou spotřebou. Dlouhé trasy 4,4L, bláznění po městě 5L, průměr v pohodě 4,7L. Když se bavím o motoru, vzpomenu převodovku...té by 6. kvalt opravdu slušel. Na jedničku jde ale ochotně na zadní i bez spojky jen přidáním plynu.
Na moto najeto zatím 8t. km, bez závad, olej nebere. Z pneu co jsem tam měl zatím pro me nej DUNLOP SPORTMAX MUTANT. Výdrž pneu při normálním ježdění P - 10 t. km, Z - 7 t. km.
9/2014 prodáno
Pořád je to pěkný stroj Doporučuji progresy dopředu ( nebo alespoň podložky do vidlí a hustší olej) no a samo že laďáky... Měl jsem je a je to SUPER A´t slouží
Pěkný měl jsem R ale od 17tis to už nebylo ono takže bych to rozhodně netunil !!
krásný laďky si kup , pak dynojet a KN budeš nad míru spokojen i s výkonem a hlavně to umocní ten hlubokej zvuk ale spotřeba i 8 litrů na 100 na motokárovym okruhu .. a podvozkově jsou xtéčka kroutí se jak tlustá cikánka ale na hoby polet a zkoušim teď pneu michelin pilot pro 2 mají tvrdší směs v prostředku pneu a měkkou na bocích , píšou výdrž 7500 na zadku tak jsem zvědav zatim drží , oproti dunlop sportmax ta vydržela 3000 km
To je hezkej funbike, měl sem 06tku...Škoda že to nemá větší výkon ale kolem komína super stroj