Chtěl jsem po CBFku něco silnějšího, vyššího a po Tigrovi jsem pokukoval už přes rok.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 900: důvod neuveden
První dojmy - Fakt silná a táhne jako jako pr... ááále za chvíli jsem si na ni zvyknul.
Recenze
Je krásně mrštná do města. Mimo město je pohodlná, vyšší a vzpřímený posez, takže nemám tak pokrčený kolena, jen na ní oproti CBFku víc fouká. Budu přemýšlet o štítku. Hlučnější převodovka, na kterou si budu muset zvyknout a hlavně se s ní naučit. Na tachometru při koupi je stav 47.762km.
28.9.2014
Mám najeto 1.157km (48.919km). Z toho více jak 800 o prodloženém víkendu po Rakouských silnicích. Motorka jede úžasně, motor táhne naprosto neuvěřitělně. Jen v prudkých zatáčkách má tendenci zavírat řídítka. Podobné to je i při otáčení na místě. Chce to cvik a obezřetnost. Posez je pohodlnej a hltání kilometrů probíhá v delších intervalech než jsem byl doteď zvyklej. Původní štítek nakonec tak nevadí, jen mám více much na helmě než dřív Ochrana nohou je skvělá a i širší sedlo je pohodlný dostatečně (jasně 500 kiláku v kusech na něm nedáte) Označení Tiger je více než výstižné. Krásně přede od 2tis. otáček, ale jak ji rozdráždíte... tak jede jak z praku. Jen do zatáček ji musím pokynout více, než jsem byl zvyklej, ale pak už je to v pohodě. Krásně drží stopu jak po rovině tak v náklonech. Další věc co mě na této mašině dostává jsou vibrace. Vlastně jaký vibrace??? Co to jsou vibrace??? Na této mašině neznáte vibrace!!! Prostě pohodlně sedíte, jedete si jak potřebujete a když se někdo přimotá do cesty, tak zaberete za plyn a jste pryč... Kdo se na této mašině nesvezl nechápe jak to myslím a kdo ano, tak ji má doma
Nejlepší na této motorce je motor. Přesně jak jsem někde četl, dva jsou málo a čtyři moc
10.5.2016
Myslím že už spolu máme něco najeto, tak doplním mé postřehy. Pokaždé když si někam vyjedu a je jedno na jak dlouho, tak se vracím s pocitem, že mám vážně super mašinu!!! Výkonu má více, než jsem schopen využít a za plynem jde tak úžasně, že mě to nepřestává bavit. "Bože a ta jízda, když to v nějakém úseku plném zatáček podkopnu na 4." Toho se nikdy nenabažím!!! Ale dá se to užít v pohodě i na 6 a silný motor to roztáhne. MOTOR, to je největší pecka této motorky!!!
Vzpřímený posed mě maximálně vyhovuje, tak jako to, že nemusím mít moc zalomený kolena. Ochrana před větrem s origo plexi je sice horší a veškerý nápor vzduchu mi jde přímo do helmy, ale nějak zásadně mě to nevadí, jen častěji čistím hledí Možná to zkusím nějak časem řešit přídavným štítkem, protože velké cestovní plégo od GIVI se mě nelíbí, ubírá této motorce podle mě na jejím sportovním vzhledu (luxusní cesťák je přece Explorer
) a MRA Vario zase o tolik lepší není, aby to stálo za ty prachy. Nechal jsem si u známého trochu naladit předek i zadek a mašina sedí jak přibitá. Před tím byla trochu měkčí a více se houpala, hlavně zadek. Teď mi to přijde lepší, hlavně co se průjezdů zatáček týče. Obul jsem Pirelli Angel GT a nemůžu si je vynachválit i když nejspíš zdaleka nedocením jejich přednosti. Jen je potřeba udržovat tvrdší přední kolo (2,3), protože jinak má motorka v prudších zatáčkách tendenci zavírat řídítka. Dělala to i stará a už sjetá guma. Řazení, to je jediná věc, na kterou jsem si nějak nezvykl. To jsou rány, že mě to děsí... Velmi dobré jsou podle mého názoru brzdy a přední v pohodě dávkuji jedním prstem jak je potřeba.
Jinak jsem s Tigrem maximálně spokojený a zatím nemám potřebu ho měnit a popravdě ani nevím za co, aby to bylo v mých finančních možnostech.
27.8.2020
Tak dneska Tiger změnil majitele(68683km). Přeji mu tímto spousty šťastných kilometrů a hafo zábavy...
Pekný tigricek
z akej cbf- ky si presedlal? Podvozkovo je ako natom oproti cbf, lepšie zehli nerovnosti ,alebo to odskakuje? Na celodenný výlet je čo pohodlnejšie ? Mam cbf a sondujem za čo to vymenim;)
Text - není co dodat, věcný, výstižný, prostě to Tvoje "kladivo na čarodějnice".
Obrázky - sakra, nádhernej kousek, prostě nádhernej!
Užijte se navzájem!!!
Pěkný kousek,dobrý vkus
Jinak s převodovkou a zavíráním řidítek mám přesně ty samé problémy,začínám věřit tomu že to bude anglický standart