PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1050 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Radmenza
Vloženo 7.12.2016
Aktualizováno 21.4.2017
Zobrazeno 3 976x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Pohodlná cestovní motorka s úžasným tříválcem.

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I) - Prodejce mohl být přívětivější, nicméně vše proběhlo v pořádku.

První dojmy - První dojmy byly velice pozitivní, prakticky okamžitě jsem byl z toho motoru hotový. Všem doporučuji zkusit tříválec, ten táhne prostě pořád. Navíc docela komfortní posez. Prakticky hned mi padl do ruky, při zkušební jízdě jsem najel asi 40 km, ovšem nejednalo se o kus, co jsem koupil (moc drahý).

Motorku bych doporučil pro - Vzhledem k tomu, že je docela vysoký a těžký (má výš těžiště), nedoporučil bych ho asi jako první motorku, obzvláště nižším lidem, sám mám 180 cm a oběma nohama úplně nedosáhnu, ale zase ne, že bych stál jenom na špičkách, manipulace na místě by mohla být krapet lepší. Za jízdy však super.

Doplňky na motorce - Koupeno se 3 kufry, pancéřovanými hadičkami a xenonovou potkávačkou.

Mé změny:
- jiná závažíčka (původní škrábnuté)
- padáky
- xenon vyměněn (odešla výbojka) za bílý halogen + bílé ledky do parkovaček, ať to ladí
- držák mobilu s nabíječkou

Plánuji:
- vyhřívané rukojeti (objednané)
- plexi D225ST (objednané)
- blastery
- laděný výfuk (nejspíš SC Project)
- časem možná ukazatel zařazené rychlosti

Recenze

Po vyzvednutí rozšířeného řidičáku jsem si hned zajel do bazaru obhlídnout situaci. Většina motorek, na které jsem se chtěl podívat bohužel zrovna zmizela, nějaké jsem zkusil, ale nebylo to prostě ono. Pořád jsem tak obcházel nějakého zvláštního Triumpha - značka, kterou jsem v povědomí moc neměl. Snad jen, že je britská. Ovšem všiml jsem si, že má tříválcový motor a o tom přece všichni básní. Zkusil jsem si na něj sednout a zalíbil se mi ten posez. Předtím jsem byl projet VFR800 a právě posez se mi nelíbil (jinak jede nad těch 6,5k pěkně, líp než Tiger, ale ten jede zase z ničeho), chtěl jsem něco spíš na delší trasy.
Prohlížel jsem Tigera ze všech stran a byť byl ten kus mimo moji cenovou relaci, zašel jsem za prodejcem, že bych ho chtěl projet. Donesl klíčky, zkontroloval stav benzínu (má to palivoměr, hurá, to můj starý Hornet nemá ani hladový oko), počítač psal dojezd 7 km. No říkal jsem si, že to snad bude stačit.
Vyjel jsem a okamžitě jsem měl pod helmou rohlík. Ten zátah z ničeho je prostě neskutečný. Hraju si tak s tím plynem, když asi po 2-3 ujetých km počítač hlásí dojezd 0. Dojel jsem do první vesničky, otočil se a jel zpět, díky bohu jsem dojel (mohlo to být extra 5 km) a šel jsem se dožadovat dolití benzínu, s čímž mi naštěstí vyhověli.
Jak jsem už výše psal, najel jsem ve výsledku asi 40 km, naprosto perfektní motorka. Ani jsem nemusel jezdit nějak zásadně rychle, těch cca 130 bohatě stačilo, oproti VFR, které jsem hnal rychleji (a přesto mě to nebavilo tak, jako na Tigeru).
Bylo rozhodnuto, koupím si Tigera. Ale bohužel nějakého jiného, tento byl mimo mé finanční možnosti.
Po nějakém marném hledání a jedním vyfouklým Tigerem před nosem jsem se odhodlal zajet se podívat do Chrudimi (Tass) na jednu až podezřelou nabídku. Ukázalo se, že motorka je fakt v super stavu, bohužel mi hvězdy nepřály zvládl jsem sebou při testovací jízdě fláknout (popíšu asi extra). Nic vážného, v malé rychlosti (cca 40), byla zrovna celkem zima, studená silnice, pneumatiky... Nejhorší byl plast:




Můj známý mechanik ji pak prohlédl a taky schválil, že je v super stavu (krom toho, co jsem zvládl udělat já). Snad jsem si to vybral. Už je ale opraveno a připraveno na sezónu:





Na mém Tigerovi jsem najel jen asi 100 km a to ještě drtivou většinu bohužel po tmě a v dešti (navíc po pádu), takže jsem si ho moc neužil a nyní netrpělivě vyhlížím jaro.

21.04.2017
Najeto asi 3500 km, bohužel nevyšlo přes velikonoce počasí, jinak bych podnikl i první výlet na moto za hranice (do Polska), musel jsem autem :(
Jinak spokojenost, výkonu pro mě víc než dost, i když co jsem párkrát zkoušel nad těch 160 to chce přece jen podřadit, aby to vystřelilo trochu rychleji.
Dle PP mám spotřebu 5,8l/100 a myslím, že to i sedí dle tankování. Pořídil jsem si pořádnou helmu a zjistil jsem, že to origo plexi je fakt naprd, tak vyčkávám, než mi konečně dojde lepší. Na výšku už jsem si myslím zvykl, zastavovat na jednu nohu není problém.
A přijde mi, že brzdy by mohli být krapet ostřejší, respektive, že si pamatuji z jiného kousku, co jsem projížděl úplně poprvé, že brzdil lépe.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MercedesJenz
MercedesJenz napsal 29.12.16 v 09:15 10b.

Vedle ní vypadá ten Hornet jako hračka pro děti Krásný kousek

Krakatau
Krakatau napsal 12.12.16 v 14:06 10b.

Sorry, zabudol som na body.

Krakatau
Krakatau napsal 12.12.16 v 14:05

Skvelý výber! Keby som mal v hľadáčiku cestovné "enduro", tak by som skončil tiež najskôr pri Tigrovi.

spike-cz
spike-cz napsal 10.12.16 v 10:39 10b.

StaPa
StaPa napsal 09.12.16 v 06:19

Super masina, mam ho cim dal radsi, tak at to jezdi a uz nepadej!

Více komentářů



TOPlist