Design, výkon, pocity, krása. To je vše co mi tahle motorka nabízí
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono 1000R: cena byla nad moje síly
Yamaha FZ1 N: to samé
První dojmy - Pro moto jsem jel za chlapíkem k Slavonicím. Na první pohled bylo vidět, že je to závodník (gsx-r ve sklepe, lamináty, atd.). Motorka dle toho také vypadla. Vzhledově nic moc. Půlka věcí otřískaných. Z venčí údržba žádná. Blatník prasknutý od uklepání... No prostě nic moc, tak jsem složil zálohu a jel se projet. Po prvním kilometru mi bylo jasné, že jedeme domů spolu. Řekl jsem si, že estetické věci dodělám přes zimu a tak jsme vyrazili dom.
Doplňky na motorce - Zatím jen řídítka+špunty, nějakej ten karbonovej polep.
Recenze
Toužil jsem po dvouválci hodně dlouho, avšak zatím mi finance nedovolili si koupit nic lepšího než SV 1000. Po prázdninách už bylo něco našetřeno a čistě náhodou jsem narazil na inzerát s corsarem. O týden později byla doma. Bohužel jsem nejezdil, protože započala 2-týdení oprava snad všech komponentů na motorce. Nový lak předního štítku (na levé straně byl škrábanec), zavaření předního blatníku a též nový lak ( byl uklepaný u obou stran, nepadený). Kritka primárního kolečka nalomená. atd. Bylo vidět, že s moto někdo upadl, ale jako bouračku bych to neklasifikoval. Byla odřená páčka a vyměněné zrcátko, ale lak na nádrži a podsedlovce je originál. Na kyvce je rýha od držáku zadní stupačky, ale s tím nic neudělám... Držák jsem narovnal, dal nové kuličky s pružinkami aby držely, tam kde mají. No za ty dva týdny se konečně mohu jít projet, aniž bych se musel stydět za to, jak motorka vypadá :D , takže oblíkám kombu, nasedám a jedu směr oblíbených zatáček Kamenice Třebíč. Dávám ji trochu podusit a musím konstatovat, že jede asi 2x lépe, než předešlé Z1000. Sice žere i malé děti okolo silnice, ale s tím sem počítal, že italský dvouvál bude papat. Pocity jsou vynikající jak z podvozku, tak i výkonu. Brzdy jsou neskutečný. Zedko brzdilo, jak chcíplej pes .
Máme najeto 2 a půl tisíce a je čas vyrazit na okruh. V podstatě celou jízdu jsem v pásmu od 7 do 9 tisíc, kde jede jednoznačně nejvíc. Brzdy jsou famózní, jak už bylo zmíněno. Trochu jsem se bál, že mi nevystačí benzín na 25 min. jízdy, ale k mému překvapení neubyla ani půlka nádrže .
Po designové stránce se z dálky zdá velmi hezká, takřka bez chyby, ovšem když se člověk podívá pod pokličku, tak by musel zaplakat. Zde se mají Italové hodně co učit od země vycházejícího slunce.. Na co člověk koukne, to je odfláknutý. Asi jedou taktiku, co není vidět, neublíží...
Věřím, že když ji člověk dá péči kterou vyžaduje, tak mu vydrží dlouho. Přes všechny ty neřesti co v sobě má jsem se do ní zamiloval a asi bude u mě v garáži ještě dlouhou dobu.
22.2.2015
Máme spolu najeto něco kolem 5000 km. Motorka funguje skvěle. Motor je úžasnej, ale dvouvál prostě není můj šálek. Zničeho nic začal kapat olejovej chladič, ale nedařilo se najít odkud. Až po pár týdnech to jeden šikovný člověk dokázal opravit a myslím, že oprava se velmi povedla. Takřka není vidět. Když už jsem byl v tom, tak motorka dostala nový olej Agip 10w60 a olejový filtr. Tzn. už je připravena na jaro a nemůže se dočkat .
Krásná moto a důvod prodeje ? Na co si dát pozor? Jinak dávám 10 b i když je neaktivní
Zdar kluci taky me ta italska frajerka dostala svym sarmem , uz sem toho oni procetl dost skoro sama chvala , az teda na tebe kolik mas najeto, ze ten olej vsude a dvakrat tesneni pod hlavou? Jedu pro ni tedka do nemecka ale co me.trochu zarazi na videich je kovovej zvuk od rozvodu jestli napinak? Slysel sem to uz u nekolika pripadu tak me jen zajima jestli to tak konstrukteri sprasili nebo je ko diky za info
Fakt krásnej stroj! Gratulace...
díky chlapi
nádherná mašina