Jak je u mě tradicí, další Italskej exot si mi usídlil v garáži...
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster S4R S Testastretta: Monster je dívčí motorka, Corsaro je pro chlapy ;-)
První dojmy - Ta pravá Itálie. Tentokrát z Bologne a není to Ducati. Silně krátkozdvihovej velkoobjemovej dvojbuch s frajerským jménem Bialbero CorsaCorta 87°, stabilní podvozek, trubkovej rám, krásnej design, smysl pro detail ale taky je to pěkně zlobivej a poruchovej parchant.
Motorku bych doporučil pro - Jako vždycky jenom pro mě...
Doplňky na motorce - Výfuky Termignoni + racing jednotka
Doplňky Baracuda
Recenze
Po Corsaru jsem koukal už před nějakou dobou ale nakonec jsem tehdy koupil Benelli.
Ta bohužel umřela a v garáži mi přistálo RSV.
Corsaro mi ale nedalo spát. No a jelikož jsem věděl o jednom hezkém kousku o který se jeho majitel celkem pěkně staral, nebo se o to alespoň snažil, zabydlelo se Corsaro nakonec u mě.
Krásnej zvuk, docela hrubiánská povaha, kdy první dva kvalty fungují zejména v režimu on/off. Relativně krátká stavba a tuny krouťáku umí vykouzlit nenadálá wheeelie a spolu s absencí tlumiče řízení občas i hnědý proužek na trenkách..
Motor naprostý kladivo a nádherný zvuk.
Podvozek tuhej a pevnej, na svou velikost a váhu super ovladatelnost, až překvapivý grip.
Brzdy klasika, dobře dávkovatelná a spolehlivá Bremba.
Hodně zábavná a hravá motorka, která každýho adrenalinovýho feťáka bude rozhodně bavit.
Ve městě je potřeba být jemnej na plynu a i tak je to ucukaný, umět zacházet s velkým dvoubuchem je samozřejmost a neřešit spotřebu okolo 12L/100 km taktéž. Ale odměnou je člověku veliká porce zábavy a jedinečného charakteru.
Nic pro rejžožrouty.
No tak už máme za sebou výměnu těsnění pod hlavou, rovnání hlav, servis a ventily, vyhořelou elektriku dobíjení a potkávacího světla ale jinak Corsaro pořád frčí :D
Frčí teda na asi 3 měsíce, během kterých z něj začíná tect všude olej. Poté následuje zima, tří měsíční servis, dva měsíce ježdění a opět problém s těsněním hlav.
Následně servis, nová motorka, nehoda a Corsaro se už přes 3/4 roku válí v servisu.
Pomalu ale jistě se z toho ale snad už buduje spolehliváa funkční motorka.
Uvidíme.
Nakonec se naše cesty rozešli a Corsaro už trápí novou majitelku. Tudíž jsem se spletl, je to motorka pro holky :D
Když tak čtu tvoje recenze, nabývám dojmu, že jsi světec. Tedy aspoň co se trpělivosti týče.
móóóc pěkné!
Už som si myslel, že kombinácia RSV4 a MG 1200 Sport je najhoršia, ale to som nemal Benelli alebo Moto Morini.
Top popis na konci
Z Corsara jde strach, ale je nádherný, jenže nikdy jsem neměl odvahu ho pořídit..