
AJP PR7 - portugalský rallyman
15.05.2017
08.12.2023
25.11.2022
01.10.2019
14.09.2018
13.11.2017
09.11.2016
05.05.2016
27.11.2015
2016 | 2017 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 600 cm3 | |
Točivý moment | 58 Nm | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Stojatý | |
Počet válců | 1 | |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 100 mm | |
Zdvih | 76.4 mm | |
Kompresní poměr | 12.4 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Materiál rámu | lehká slitina/ocel | |
Zdvih předního odpr. | 300 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 280 mm | |
Brzdy vpředu | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 300 mm | |
Přední třmen | dvoupístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 21 " | |
Zadní kolo | 18 " | |
Rozměr přední pneu | 90/90 – 21 | |
Rozměr zadní pneu | 140/80 – 18 | |
Rozvor | 1540 mm | |
Výška sedla | 920 mm | |
Suchá hmotnost | 140 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 165 kg | |
Objem nádrže | 17 l | |
První cena | 279900 Kč | |
Poznámka | 140provozních nesmysl | - |
AJP PR7 obhlídka a zvuk s decatem
Losting 2021 - AJP PR7 - časť 5 - Albáns...
Losting 2021 - AJP PR7 - časť 4 - Čierna...
Losting 2021 - AJP PR7 - časť 3 - Bosna ...
Losting 2021 - AJP PR7 - časť 2 - Chorvá...
Losting 2021 - AJP PR7 - časť 1 - Sloven...
Kolyma Trip 2019 - cast 4 - Kolyma a ces...
Kolyma Trip 2019 - čast 2 - Altaj - Tuva
KolymaTrip2019 - BAM - Mostový špeciál
AJP PR7 v inovovaném kabátě pro rok 2020
AJP předvádí svou královnu PR7
Ride 4 Fun
AJP PR7 - teaser
AJP PR7 - First TEST!
AJP PR7 - Krátký test - MX TRAŤ
AJp PR7 - první vlaštovka
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Tlak v pneu v chladném počasí | 58 | 4.11.2022 17:21 | ||
Enduro & funbike | AJP PR7 650 rally | 80 | 6.7.2020 15:29 |
Najkompletnejšia motorka na skutočné adventure cestovanie. Ľahká (relatívne-bude rozobraté nižšie), ...
Super stroj se kterym si uzijete chvile s hubou od ucha k uchu...
ALL IN ONE - rychlá, skáče, brodí, cestuje.. :-D
Po PR7 jsem pokukovala od doby co ji udělal promo video Pepa Sršeň, přišlo mi to jako lehčí alternat...
Nejvíc elektroniky na PR7 je vstřikovač a palivové čerpadlo.
Po tom co mne vloni nedali přednost v jízdě..., a 690 Rally prototip šel na totálku, potřeboval jsem...
Hubená koza na který se dá slušně popojet po silnici a zároveň krásně pojezdit v terénu
Jeden válec, jeden problém. Za mě a pro mě ideální. ZF podvozek šlape krásně.
Je to rebel! Není žádná druhá, kterou bys mohl rovnou koupit. Další možnost jsou pouze různé stavby ...
V dnešní době jediná svého druhu. Skutečný dualsport. Jednoválec bez vibrací.
Je to rebel! Není žádná druhá, kterou bys mohl rovnou koupit. Další možnost jsou pouze různé stavby ...
Po PR7 jsem pokukovala od doby co ji udělal promo video Pepa Sršeň, přišlo mi to jako lehčí alternat...
Jeden válec, jeden problém. Za mě a pro mě ideální. ZF podvozek šlape krásně.
Nejvíc elektroniky na PR7 je vstřikovač a palivové čerpadlo.
Moto se kterou si můžu naplno užívat cestou necestou
Univerzálny stroj s nízkou hmotnosťou bez potreby veľkých dodatočných investícií. Na ceste je fajn, ...
Po tom co mne vloni nedali přednost v jízdě..., a 690 Rally prototip šel na totálku, potřeboval jsem...
V dnešní době jediná svého druhu. Skutečný dualsport. Jednoválec bez vibrací.
Najkompletnejšia motorka na skutočné adventure cestovanie. Ľahká (relatívne-bude rozobraté nižšie), ...
Hubená koza na který se dá slušně popojet po silnici a zároveň krásně pojezdit v terénu
Motorka po necelých 3 rokoch a cca 63000km predaná. Snáď bude novému majiteľovi robiť radosť.
Alebo aj Balkan TET trip 2021. 1.6 - 28.7. 14500km Maďarsko, Chorvátsko, Bosna, Čierna Hora, A...
Práce na PR7 sa nejak nazbierali. Ale po návrate z Magadanu konečne v tip-top stave ready na cestu h...
Konečne som vyriešil poslednú položku z TODO listu servisných úkonov. Horné uloženie tlmiča už získa...
Tak som konečne preliezol dlho odkladaný palivový systém. Stará (moja) sériová PR7 má známy problém ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.3/10 |
Průběh výkonu | 7.7/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 8.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 8.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.7/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.7/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 7.5/10 |
Terén | 9.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.0/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 3.7/10 |
Dostupnost dílů | 8.3/10 |
Nabídka doplňků | 6.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 9.7/10 |
Výška | 9.3/10 |
Ochrana motoru | 6.7/10 |
Skoky | 7.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 1.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 690 Enduro R | Stejně jako 701, velká investice pro mé použití. |
KTM 790 Adventure R | To byl druhý favorit, ale nechala jsem si to rozmluvit na poslední chvíli z důvodů váhy a celkově to prý chce pro jízdu mimo cesty někoho zkušenějších než já. |
Aprilia Tuareg 660 | Cena, krátce na trhu, žádné zkušenosti na delší cestování. Obava o cenu a křehkost dílů při pádu. |
Husqvarna 701 Enduro | Skvělá motorka, ale na moje použití je potřeba hodně investovat |
Honda CRF 300 Rally | Nebyla vůbec skladem, problém s ne moc vhodným podvozkem na těžší jezdce s nějakou tou bagáží. Objevila se PR7 za dobrý peníz. |
Yamaha Ténéré 700 World Raid | Moc velká váha, podvozek, zpracování |
Suzuki DR-Z400S | staršie moto, problém zohnať v slušnom stave |
Husqvarna 701 Enduro | |
KTM 690 Enduro R | nutnost dalších, poměrně nákladných úprav |
KTM 690 Enduro R | Fantastická ergonómia, na cestovanie nutné veľké množstvo ešte drahších úprav, zlé skúsenosti cestovateľov ohľadne spoľahlivosti |
BMW G 650 Xchallenge | Neuveriteľne vysoká, staršia -5st.prevodovka, na cestovanie potrebuje značné a množstvo nie lacných úprav |
Husqvarna 701 Enduro |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Husqvarna 701 Enduro | Najprv som myslel že to bude tá pravá aj keď dizajn je tiež trochu kontroverzný ale z prípadným servisom na cestách na tom bude asi lepšie Husqvarna (KTM,Gasgas) |
Yamaha XT 660 R | Cena, málo kusů na inzerci, ale byl to jasný favorit |
Husqvarna 701 Enduro | vlastnil jsem ji celé 3 měsíce, stačilo |
Yamaha Tenere 700 | Skvělý podvozek a ostrý motor, na mě ale asi až moc vyhraněná, navíc ohledně dílů, příslušenství atd...jasně vede Yamaha. Prostě na AJP asi už nemám odvahu a vsadil jsem na jistotu. |
KTM 690 Enduro R | Dražší, škoda žádné ojetiny |
Yamaha Tenere 700 | Dvouválec |
Husqvarna 701 Enduro | Naskytla sa kúpa HSQ |
KTM 790 Adventure R | 1V v.s. 2V proste univerzálnejší a na silnici jede líp :) |
Husqvarna 701 Enduro | naskytla se výhodná koupě 701čky |
KTM 690 Enduro R | Fakt špičková rallye motorka, nemam co vytknout, ale vyšší cena a na to moje ježdění zbytečnej luxus. |
Yamaha TT 600 E | Relly stavbou je mi nejblíž, cenou je mimo rozpočet a "no name" s malou servisní síťí... |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | Gronk | ajp_pr7_spare_part_l.pdf | 16 MB | Rozklad dílů |
2020 | Gronk | ba027002-koso-db-01.pdf | 15 MB | Přístrojová deska KOSO |
2020 | Gronk | uzivatelsky-manua.pdf | 5.8 MB | Uživatelský manuál |
2019 | erbe | 0-ajp_pr7_spare_part.pdf | 16 MB | Zoznam dielov |
2017 | _Martin | pr7.pdf | 2.7 MB |