
Aprilia Scarabeo 200ie NET
11.04.2011
2001 | 2002 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 176.3 cm3 | 176 cm3 | 181 cm3 | |||||
Výkon | 12.5 kW (17 koní) | 12 kW (16.3 koní) | 14 kW (19 koní) | 13.9 kW (18.9 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 8200 ot/min | 8500 ot/min | 8250 ot/min | 8000 ot/min | 8250 ot/min | |||
Točivý moment | 14 Nm | - | 17 Nm | 19 Nm | 17.2 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 6800 ot/min | - | 7500 ot/min | 6750 ot/min | 7500 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Stojatý | 1 | Stojatý | |||||
Počet válců | 1 | |||||||
Rozvod | OHC | DOHC | OHC | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | - | ||||||
Vrtání | 62 mm | 63 mm | ||||||
Zdvih | 58.4 mm | 58 mm | ||||||
Kompresní poměr | 11.2 : 1 | 12 : 1 | 11.6 : 1 | 12 : 1 | ||||
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování | ||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | A | |||||||
Sekundární převod | Řemen | Přímý | Řemen | |||||
Typ rámu | Trubkový | - | Trubkový | - | ||||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | - | ||||
Zdvih předního odpr. | 110 mm | - | 110 mm | 100 mm | ||||
Zdvih zadního odpr. | 105 mm | - | 96 mm | 90 mm | ||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | 260 mm | - | 260 mm | |||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | ||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | 16 " | - | ||||||
Zadní kolo | 16 " | - | ||||||
Rozměr přední pneu | 100/80-16 | 100/80 | - | 110/90-16 | ||||
Rozměr zadní pneu | 130/80-16 | 130/80 | - | 120/80-16 | ||||
Rozvor | 1380 mm | 1391 mm | 1380 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | 27 ° | - | ||||||
Závlek předního kola | 85 mm | - | ||||||
Výška sedla | 800 mm | 810 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 140 kg | - | 154 kg | |||||
Pohotovostní hmotnost | 152 kg | 148 kg | - | |||||
Objem nádrže | 9 l | 8 l | 8.5 l | 8 l | ||||
Rezerva | 2 l | - | 1 l | |||||
Množství oleje | 1.15 l | 1.1 l | - | |||||
Spotřeba | 3.4 l/100 km | 3 l/100 km | - | |||||
Maximální rychlost | 110 km/h | - | 125 km/h | - | ||||
Poznámka | doporučení výrobce : výměna mot.oleje 1.15L /oil filtr 0.1L/, SAE 5W-40, API SG+. přev.oleje 0.11L, SAE 75W-90. Motor ROTAX. cena nového scooteru v Eur: 3.875,- |
motor: Rotax 177S | motor aprilia-jincheng | - | ||||
Výměna motorového oleje | 6000 Km | - | ||||||
Výměna olejového filtru | 6000 Km | - | ||||||
Výměna převodového oleje | 12000 Km | - | ||||||
Výměna hnacího řemene | 24000 Km | 12000 Km | - | |||||
Výměna zapalovací svíčky | 6000 Km | - | ||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 12000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | Silentbloky motoru - Aprilia Scarabeo 200 s motorem Rotax | 6 | 7.10.2022 07:11 | ||
Výběr moto | Silnější městský skútr do padesáti tisíc | 19 | 26.6.2022 10:42 | ||
Skútry & mopedy | Scarabeo 200 ie NET - RV 2012 - občas nenastartuje (nepravidelně) | 2 | 13.5.2021 15:31 | ||
Opravy a údržba | Výměna oleje - skútr Aprilia Scarabeo 200 s motorem Rotax 176ccm, ročník 2002 | 4 | 24.10.2017 16:05 | ||
Skútry & mopedy | Chcípe po ohřátí za jízdy - Scarabeo 200 Rotax | 4 | 26.3.2017 22:09 | ||
Skútry & mopedy | Řemen variátoru | 0 | 6.3.2017 14:48 | ||
Skútry & mopedy | Olejová měrka | 2 | 23.8.2015 18:27 | ||
Skútry & mopedy | Aprilia Scarabeo 200Nestartuje | 8 | 19.5.2015 23:33 | ||
Poradna | Aprilia Scarabeo 200 | 0 | 28.3.2015 23:22 | ||
Skútry & mopedy | Vymena oleje s prekvapenim? | 7 | 27.5.2014 15:20 | ||
Skútry & mopedy | Piaggio Beverly 250 vs Aprilia Scarabeo 200 | 5 | 12.1.2012 18:05 |
Na skůtru je krásně, kdo nezkusí , nepozná ...
Retro s velkýma kolama, tak trochu exotika a jede pěkně.
Retro styl skútr na šestnáctkách kolech s maximálním pohodlím, cenou a výkonem ve své kubatuře....
Ideální městské a příměstské přibližovadlo s dostatečným výkonem a nízkou spotřebou.
Svižné přibližovadlo pro lenochy.Motor karburátor,emise euro 2, ještě před výrazným omezováním dobro...
Spolehlivý přepravní prostředek k jízdám s větrem na tváři a za různého počasí bez stresu z hledání ...
No jak popsat skútra,prostě přibližovadlo pro lenochy...
Je to můj brouk na kterého sem si už zvykl.
Potřeboval jsem na něčem dojíždět do práce za každého počasí, a na středně velké rodinné nákupy....
Výstižně popište svoji motorku jednou, dvěma větami... Je to dravec :o)
Svižné přibližovadlo pro lenochy.Motor karburátor,emise euro 2, ještě před výrazným omezováním dobro...
Je to můj brouk na kterého sem si už zvykl.
Potřeboval jsem na něčem dojíždět do práce za každého počasí, a na středně velké rodinné nákupy....
Retro s velkýma kolama, tak trochu exotika a jede pěkně.
5 let stará a přitom nová - tohle je tak dobrá nabídka, až je to podezřelé
Výstižně popište svoji motorku jednou, dvěma větami... Je to dravec :o)
Na skůtru je krásně, kdo nezkusí , nepozná ...
Ideální městské a příměstské přibližovadlo s dostatečným výkonem a nízkou spotřebou.
Spolehlivý přepravní prostředek k jízdám s větrem na tváři a za různého počasí bez stresu z hledání ...
No jak popsat skútra,prostě přibližovadlo pro lenochy...
Tak po dlouhých létech jsem se odhodlal napsat o Aprilce pár vět. Stále ji mám a každý rok dám ty 3-...
Po 500 km kontrola oleje - neubývá, spotřeba průměr 3,3/100km, jezdím na aditivovaný benzín Premium ...
Tak mám problém. Olej s filtrem vyměněn, vzduchový filtr, řemen, i zadní pneu nové. Ale při zkušební...
Jako základní vstupní údržbu provedu výměnu motorového oleje s filtrem, vzduchového filtru a výměnu ...
Sice jsme nedojely až do cíle "škoda" počasí bylo proti. Tak snad příště-:))
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 7.8/10 |
Vibrace | 6.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 7.3/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Variátor | 8.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.8/10 |
Jízda | |
Sport | 5.7/10 |
Město | 8.7/10 |
Cestování | 6.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.7/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 6.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.3/10 |
Nabídka doplňků | 7.3/10 |
Servisní intervaly | 7.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.7/10 |
Světla | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda SH 300 | Vyšší cena,vzhled. |
Malaguti Madison 200 | Zvítězil starý styl Scarabea. |
Malaguti Phantom Max 200 | Zvítězil retro styl, zakoukal jsem se do Aprilky.. a taky se prý na Malaguti hůř shání díly, firma už neexistuje. |
Honda SH 150 | Vzhled Aprilie mě sedí víc, prodejce, známá historie |
Kymco People 150 | Měl jsem blíž prodejce a servis Kymco, ale nakonec zvítězil vyšší výkon Scarabea. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Piaggio Carnaby 200 | Absence prostoru pod sedačkou, cena |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2010 | Rindi | scarabeo-125-200ie-w.pdf | 18 MB | V manuálu není uveden rok výroby, vzhledem k tomu, že podle zdejšího motokatalogu se 125 i.e. vyráběla od r. 2010, uvedl jsem tento ročník. Na obrázku v manuálu má skútr starší typ mřížky chladiče a integrované blinkry (já mám r.v. 2013 a má oválnou mří |
2008 | vena307 | aprilia-scarabe...nicky-popis.pdf | 2.3 MB | |
2008 | vena307 | aprilia-scarabe...light-ang.-.pdf | 1.7 MB | |
2001 | luckywolf | scarabeo-125-150-200.pdf | 3.3 MB | Anglicky |