
Benelli TRE 1130 K Amazonas (2008)
Litoměřice-Město, zmulinPěkná a pro mě bude asi ideální
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 1131 cm3 | |||||
Výkon | 92 kW (125.1 koní) | 108 kW (146.9 koní) | 92 kW (125.1 koní) | 91.2 kW (124 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | |||||
Točivý moment | 112 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 5000 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||
Počet válců | 3 | |||||
Rozvod | DOHC | |||||
Ventilů na válec | 4 | |||||
Vrtání | 88 mm | |||||
Zdvih | 62 mm | |||||
Kompresní poměr | 11.9 : 1 | 11.2 : 1 | 11.6 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||
Startér | - | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Typ rámu | Páteřový | - | ||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | ||||
Zdvih předního odpr. | 180 mm | 150 mm | ||||
Zdvih zadního odpr. | 180 mm | 144 mm | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | ||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 19 " | - | ||||
Zadní kolo | 17 " | - | ||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-17 | ||||
Rozměr zadní pneu | - | 180/55-17 | ||||
Rozvor | 1531 mm | 1530 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | - | 25 ° | ||||
Výška sedla | 840 mm | 860 mm | 780 mm | |||
Suchá hmotnost | - | 208 kg | 240 kg | 215 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | 208 kg | - | 440 kg | 240 kg | ||
Objem nádrže | 22 l | 21.5 l | 22 l | |||
Rezerva | - | 4 l | ||||
Maximální rychlost | - | 230 km/h | - |
Od tfiala(2015)
Od Leviathan-XRV(2008)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Duše pryč | 5 | 14.10.2014 12:30 |
Pěkná a pro mě bude asi ideální
Vynimocna, motor s charakterom. Budi zasluzenu pozornost.
Tříválec se skvělou akcelerací a jízdními vlastnostmi, vysoká mašina na velkých kolech, spíš na siln...
Tříválec se skvělou akcelerací a jízdními vlastnostmi, vysoká mašina na velkých kolech, spíš na siln...
Pěkná a pro mě bude asi ideální
Vynimocna, motor s charakterom. Budi zasluzenu pozornost.
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.5/10 |
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Vibrace | 9.0/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 9.5/10 |
Terén | 5.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 1.0/10 |
Ceny servisu | 2.0/10 |
Servisní síť | 1.0/10 |
Dostupnost dílů | 1.0/10 |
Nabídka doplňků | 1.0/10 |
Servisní intervaly | 6.0/10 |
Terén | |
Brodivost | - |
Výška | - |
Ochrana motoru | - |
Skoky | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.0/10 |