BMW R 11
Informace k modelu
První opravdu velkosériově vyráběný motocykl BMW, který měl motor s rozvodem SV a lisovaný ocelový rám
Články
Technické údaje BMW R 11
1929
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 745 cm3
Výkon 13.4 kW (18.2 koní)
Výkon při otáčkách 3400 ot/min
Druh motoru Spalovací 
Dvoudobý/čtyřdobý
Chlazení Vzduch 
Uspořádání válců Boxer 
Počet válců
Rozvod SV 
Ventilů na válec
Vrtání 78 mm
Zdvih 78 mm
Kompresní poměr 5.5 : 1
Příprava paliva Karburátor 
Startér Nožní 
Počet rychlostí
Sekundární převod Kloubový hřídel 
Typ rámu Dvojitý kolébkový 
Materiál rámu ocel 
Brzdy vpředu buben 
Rozměr předního kotouče 200 mm
Brzdy vzadu buben 
Přední kolo 19 "
Zadní kolo 19 "
Rozměr přední pneu 3,50-19 
Rozměr zadní pneu 3,50-19 
Rozvor 1330 mm
Výška sedla 720 mm
Suchá hmotnost 183 kg
Objem nádrže 14 l
Množství oleje 2.5 l
Maximální rychlost 100 km/h
Skupiny

TOPlist