První opravdu velkosériově vyráběný motocykl BMW, který měl motor s rozvodem SV a lisovaný ocelový rám
BMW R 11
Informace k modelu
Články
Technické údaje BMW R 11
1929 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 745 cm3 |
Výkon | 13.4 kW (18.2 koní) |
Výkon při otáčkách | 3400 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Vzduch |
Uspořádání válců | Boxer |
Počet válců | 2 |
Rozvod | SV |
Ventilů na válec | 2 |
Vrtání | 78 mm |
Zdvih | 78 mm |
Kompresní poměr | 5.5 : 1 |
Příprava paliva | Karburátor |
Startér | Nožní |
Počet rychlostí | 3 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel |
Brzdy vpředu | buben |
Rozměr předního kotouče | 200 mm |
Brzdy vzadu | buben |
Přední kolo | 19 " |
Zadní kolo | 19 " |
Rozměr přední pneu | 3,50-19 |
Rozměr zadní pneu | 3,50-19 |
Rozvor | 1330 mm |
Výška sedla | 720 mm |
Suchá hmotnost | 183 kg |
Objem nádrže | 14 l |
Množství oleje | 2.5 l |
Maximální rychlost | 100 km/h |
Skupiny