
Značka ČZ slavila 95 let
24.09.2014
1968 | 1969 | 1970 | 1971 | 1972 | 1973 | 1974 | 1975 | 1976 | 1977 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 123 cm3 | |||||||||
Výkon | 6.6 kW (9 koní) | |||||||||
Výkon při otáčkách | 5850 ot/min | |||||||||
Točivý moment | 11 Nm | |||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 5200 ot/min | |||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | |||||||||
Chlazení | Vzduch | |||||||||
Uspořádání válců | Stojatý | |||||||||
Počet válců | 1 | |||||||||
Rozvod | Píst | |||||||||
Vrtání | 52 mm | |||||||||
Zdvih | 58 mm | |||||||||
Kompresní poměr | 8.6 : 1 | |||||||||
Příprava paliva | Karburátor | |||||||||
Startér | Nožní | |||||||||
Počet rychlostí | 4 | |||||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||||
Typ rámu | Trubkový | |||||||||
Materiál rámu | ocel | |||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 130 mm | - | |||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 100 mm | - | |||||||
Brzdy vpředu | buben | |||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 160 mm | - | |||||||
Brzdy vzadu | buben | |||||||||
Přední kolo | 18 " | |||||||||
Zadní kolo | 18 " | |||||||||
Rozměr přední pneu | 2.75 x 18 | 2.75 x 18 | 2.75 x 18 | |||||||
Rozměr zadní pneu | 3.00 x 18 | 3.00 x 18 | 3.00 x 18 | |||||||
Rozvor | - | 1295 mm | - | |||||||
Závlek předního kola | - | 84 mm | - | |||||||
Světlá výška | - | 120 mm | - | |||||||
Výška sedla | - | 810 mm | - | |||||||
Suchá hmotnost | 112 kg | |||||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 121 kg | - | |||||||
Užitečná hmotnost | - | 160 kg | - | |||||||
Objem nádrže | 11 l | |||||||||
Rezerva | - | 2 l | - | |||||||
Spotřeba | 3 l/100 km | 3.2 l/100 km | 3 l/100 km | |||||||
Maximální rychlost | 92 km/h | |||||||||
Poznámka | - | Typ 476.1 | Typ 476.0, Typ 476.1 DeLuxe | Typ 476.0, Typ 476.1 DeLuxe, Typ 476.2, Typ 476.3, Typ 476.4 |
Typ 476.0, Typ 476.1 DeLuxe, Typ 476.3, Typ 476.4, Typ 476.5, Typ 476.6, Typ 476.7 | Typ 476.0, Typ 476.1 DeLuxe, Typ 476.5, Typ 476.6, Typ 476.7 | Typ 476.0, Typ 476.1 DeLuxe | |||
Výměna převodového oleje | - | 10000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Veteráni | Baterie | 25 | 5.9.2023 08:47 | ||
125ccm | Čz 125/476 Elektrika | 3 | 8.4.2023 18:38 | ||
Tipy | ČZ Posilube 125 vs 175 | 11 | 21.9.2022 17:47 | ||
Veteráni | Jawa ČZ Liberec a okolí | 12 | 8.1.2022 17:43 | ||
Veteráni | Prezývky | 56 | 28.12.2021 11:53 | ||
Veteráni | Koupím olejovou trysku k ČZ 476 | 1 | 17.11.2021 07:29 | ||
Veteráni | Seřízení karburátoru 2 | 22 | 6.5.2021 10:41 | ||
125ccm | Jaká je přibližná cena ČZ 125/476 | 18 | 22.1.2021 13:22 | ||
Papírování a nehody | Koupě staré motorky ze zahraničí | 5 | 5.11.2020 10:19 | ||
Veteráni | ČZ 125/476 - blikače | 10 | 28.9.2020 23:12 | ||
České | Nosič ČZ 477,487 apod. | 12 | 3.7.2020 12:10 | ||
125ccm | Logo kastlíku 125 | 1 | 26.5.2020 19:07 | ||
Opravy a údržba | Pridretý motor - Zlý piest | 40 | 9.4.2020 19:11 | ||
Veteráni | výrobní číslo rámu čz 125 476 | 1 | 20.1.2020 20:03 | ||
Veteráni | 2 dílečky | 6 | 12.1.2020 12:41 | ||
České | Spínač brzdového světla ČZ 125/476, 175/477 | 6 | 18.11.2019 21:33 | ||
České | rozdilne vykony 476/477 | 10 | 28.10.2019 11:05 | ||
České | Prototyp 476? - co na to říkáte?? | 65 | 30.9.2019 22:26 | ||
Veteráni | Skákání ručičky tachometru | 3 | 17.4.2019 05:53 | ||
Veteráni | Mesiac výroby | 5 | 3.2.2019 11:30 |
ČZ 125/476.5 exportní typ v původním stavu
ČZ 125/476-01 rok výroby 1970 - Tak jsem koupil Zetku
Výlet do roku 1974?? Není problém. úplně nová CZ 125-476.
Jedna z tisíců motorek hranaté serie v mých službách
ČZ 476.3 Export do Francie. Třetí serie - údajně pouhých 12 kusů.
Její jméno je Terezka. :-) A kamarádíme spolu od mých sedmnácti let...
Cezet 125/476-1 číza jak ji každy zna
mám ji 8 let, je na ní vál i klika ze 175, model sport ( jednička nahoru), zapalko origo
Je to mašina u které pouze čekám, než mě zase někde nechá. Vzhledově je velmi ošklivá, celé se to tř...
Pěkně upravená.A origo díly k tomu jsou(do budoucna,až nebudu mít do čeho píchnout nebo s tím seknu(...
Takovej jednoduchoučkej strojek ale spolehlivej.
Čezeta nebo také Strakonická pomsta. Spolehlivá, Hbitá zvesela natrhne ledaskteré nové 125 triko...
Nezničitelný vibrátor ze Strakonic..
1974 CZ model 476 pro trh v USA. Koupeno v Minnesote kde byla registrovana jen do roku 1977.
Starší Dáma v letech. Motorka na které se dá opravit svépomocí snad téměř vše
První papírová motorka co jsem kdy měl.
Moje první motorka. Po deseti letech ji vracím znovu k životu.
Vývozní kráska ze Spojených Států Amerických ? Chtěl jsem si vyzkoušet z tepla vyhřáté dilny s píve...
Jedná se o ČZ 125/476; vývozní typ do USA; najeto nebo natlačeno(?) originál 7mil; nyní zrepasováno ...
Krásná Čezeta s motorem 175/477, ale papíry na 125/476
Jelikož byli ulámané výstupky na spínači kontaktů, žárovka se buď nerozsvítila, a nebo svítila nepra...
Výroba kufrů zabrala pár dní, nejsou to žádné fajnovky, ale k účelu a duši motocyklu naprosto vyhovu...
Pár foto zo zrazu PAV Slovensko 2017 18.8.-20.8.2017 v Lozorne.
Hotovka, ľudia vyhodia kdečo... stav a postup renovácie viď foto. Blatník bohužiaľ v replike, pôvodn...
Stav nového motocyklu, v replike len zadná odrazka a ráfiky, viď foto... Prvých 479km v zábehu bez z...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 6.9/10 |
Spojka | 7.3/10 |
Vibrace | 4.8/10 |
Převodovka | 6.9/10 |
Mechanická hlučnost | 5.6/10 |
Zvuk | 8.5/10 |
Spolehlivost | 8.0/10 |
Brzdy | 6.1/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.8/10 |
Těsnost tlumičů | 5.8/10 |
Tuhost rámu | 7.4/10 |
Jízda | |
Sport | 6.2/10 |
Město | 7.3/10 |
Cestování | 7.1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.9/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 7.1/10 |
Dostupnost dílů | 8.3/10 |
Nabídka doplňků | 6.8/10 |
Servisní intervaly | 8.9/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.1/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.1/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.2/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.1/10 |
Světla | 6.2/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
ČZ 175/477 | |
ČZ 175/477 | Zrovna nebyla žádná slušná na prodej |
ČZ 125/488 | Zrovna nebyla k mání :-) Navíc 488 už vypadají až moc moderně na můj vkus :-D |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
ČZ 125/488 | Chtěl jsem blinkry - nějakou tu elektronickou výzbroj. Navíc kontrolky a hlavně byla první co mi přišla pod ruku. |
ČZ 175/477 | slabý výkon a vysoké ceny |
ČZ 175/477 | nebyla k sehnání za normální cenu |
Jawa 350/638 | |
ČZ 180/487 | Tady už byla situace lepší, co se týče ceny, ale výběr nic moc, a hlavně většinou hodně zanedbaný stav, krosové úpravy a podobné prasečiny... |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1978 | xhuty | 476-477_dilenska_prirucka.rar | 5.8 MB | dílenská příručka |
1978 | xhuty | 476-477_oilmaster.rar | 497 KB | olejové čerpadlo posilube |
1978 | Kuba02 | manual.rar | 5.7 MB | |
1976 | xhuty | 476-477_manual.rar | 12 MB | manuál |
1975 | xhuty | 476-477_katalog_nd.rar | 10 MB | katalog náhradních dílů |
1972 | Ravex | servisni-knizka.rar | 5.2 MB | |
1972 | Ravex | schema3_476-7.jpg | 174 KB | |
1971 | xhuty | 476-477_montazni_naradi.rar | 6.5 MB | montážní nářadí |
1971 | xhuty | 476-477_regulacni_rele.rar | 1.5 MB | |
1971 | xhuty | uprava_jednoklicove_brzdy.rar | 72 KB | |
1971 | xhuty | bezkontaktni_za...ape_sz13_14.rar | 304 KB | |
1970 | Ravex | schema1.gif | 22 KB |