ČZ-Cagiva Roadster 2T a 4T: historie a retro test
08.01.2020
1993 | 1995 | 1996 | 1997 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 176 cm3 | |||
Výkon | 9.5 kW (12.9 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 6500 ot/min | 5500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | |||
Chlazení | - | Vzduch | ||
Uspořádání válců | Stojatý | |||
Počet válců | 1 | |||
Startér | - | Nožní | - | |
Počet rychlostí | 4 | |||
Sekundární převod | - | Řetěz | ||
Brzdy vpředu | kotouč | |||
Brzdy vzadu | buben | - | ||
Výška sedla | - | 780 mm | ||
Suchá hmotnost | 128 kg | |||
Objem nádrže | 12.5 l | - | ||
Rezerva | 2.5 l | - | ||
Maximální rychlost | - | 110 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
České | Prodej CZ 180 | 17 | 19.10.2023 16:47 | ||
České | renovuji 4874 | 33 | 28.1.2020 09:22 | ||
Opravy a údržba | olej PRO přímaz mikuni | 14 | 3.6.2018 22:14 | ||
Hledám, potřebuji | zámek sedla pro ČZ180 | 9 | 7.4.2016 20:09 | ||
České | Blinkry čz 180/487.3-sháním | 5 | 18.1.2016 18:21 | ||
České | Blinkry | 36 | 12.5.2015 20:55 | ||
České | ČZ 180 Bagpiper - kde je k vidění? | 7 | 7.2.2014 01:15 | ||
České | cena/vykon | 19 | 30.8.2013 14:52 | ||
Opravy a údržba | baterie ČZ 180 | 7 | 19.5.2013 19:54 | ||
České | výfuk 487 ETZ | 19 | 11.4.2013 20:59 | ||
České | Kroužky | 18 | 9.4.2013 14:47 | ||
České | Odkaď to je? Díky! | 3 | 27.3.2013 10:57 | ||
České | Vyvažování+rámy | 16 | 26.3.2013 09:35 | ||
České | Problém, elektrika | 10 | 10.1.2013 14:50 | ||
České | Blinkry + pružina stojanu !! | 5 | 20.12.2012 14:15 | ||
České | Je to normální? | 10 | 14.4.2012 01:44 | ||
České | Držáky uhlíku dynama. | 2 | 7.4.2012 21:10 | ||
Tříkolky | Bovden přední brzda | 7 | 9.8.2011 21:51 | ||
Opravy a údržba | Seřízení přední kotoučové brzdy jawa | 7 | 10.7.2010 12:25 | ||
Výběr motorky | A je to!!! | 32 | 10.5.2009 16:57 |
Číza 175 přestavba na 180, koupena pro můj zápal pro české stroje. Pro jednoduchost, a levný provoz ...
Počin od sousedů ze Slovenska. Snaha se v 90tkách přiblížit západu.
Čízka naprosto nepojízdná ,po výměně půlky obsahu motoru se mi jí podařilo oživit.No vlastně to byla...
Za ukradenou fotku se moc omlouvám, žádnou svojí holt nemám. První motyka, první zkušenosti, prvn...
Tak todle bylo moje hlavní přemisťovadlo než jsem si koupil Tenerko. Je perfektně zachovalá, proto s...
Moje současná mašina. Není to ještě nic moc velkého a silného, ale pro získávání zkušeností je ideál...
Mam Cagivu - CZ - Jawu (proste splet vsetkych tychto troch znaciek ) pod nazvom Roland 180 ... kupi...
Tahle čz byla naprostá přestavba,. původně to byla hranatá 125, ale na papírech kulatá,. časem se př...
po deseti letech vytažena z kůlny :-)lehce zanedbaná.chystám renovaci.už se těším:-)
Klasika v novym hávu, trochu uškrcenej motor oproti staršímu modelu, mnohem tišší.
Počin od sousedů ze Slovenska. Snaha se v 90tkách přiblížit západu.
Včera pořízená, 3 majitelé, najeto neuvěřitelných 8506km! Jako nová, perfektně zachovalá.
Klasika v novym hávu, trochu uškrcenej motor oproti staršímu modelu, mnohem tišší.
Jeden z posledních typů co vyjel z fabriky ve Strakonicích.
po deseti letech vytažena z kůlny :-)lehce zanedbaná.chystám renovaci.už se těším:-)
Čízka naprosto nepojízdná ,po výměně půlky obsahu motoru se mi jí podařilo oživit.No vlastně to byla...
CZ 180 byla moje jakoby první luxusní motorka u nás na vsi
Tahle čz byla naprostá přestavba,. původně to byla hranatá 125, ale na papírech kulatá,. časem se př...
Číza 175 přestavba na 180, koupena pro můj zápal pro české stroje. Pro jednoduchost, a levný provoz ...
Je to spolehlivý stroj, sice starší, ale je to prostě ČZ..:-)
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.8/10 |
Průběh výkonu | 7.2/10 |
Vibrace | 3.4/10 |
Převodovka | 7.2/10 |
Mechanická hlučnost | 5.2/10 |
Zvuk | 6.8/10 |
Spolehlivost | 9.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.5/10 |
Těsnost tlumičů | 6.0/10 |
Tuhost rámu | 5.3/10 |
Jízda | |
Sport | 5.0/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 7.0/10 |
Terén | 6.2/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 9.5/10 |
Ceny servisu | 9.3/10 |
Servisní síť | 6.7/10 |
Dostupnost dílů | 7.8/10 |
Nabídka doplňků | 6.0/10 |
Servisní intervaly | 7.5/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.5/10 |
Výška | 7.5/10 |
Ochrana motoru | 3.0/10 |
Skoky | 4.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Jawa 350/362 Californian | |
Jawa 350/639 | To stejné až na to, že se mi začali líbit starší \"plechové\" klasiky |
Jawa 350/640 | Chtěl sem menší, obratnější, do města zejména kvůli váze i spotřebě |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
ČZ 175/487 | |
MZ ETZ 150 |