
Dněpr MT-11 (1992)
Chodov, CaemillDněpr MT 11 - motorka pro chlapy co se nebojí umazat. Vždycky s úsměvem tvrdím, že je to přímoůměrná...
1986 | 1987 | 1988 | 1989 | 1990 | 1991 | 1992 | 1999 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 650 cm3 | 797 cm3 | ||||||
Výkon | 27.7 kW (37.7 koní) | 23.4 kW (31.8 koní) | 27.7 kW (37.7 koní) | 24 kW (32.6 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 5900 ot/min | - | ||||||
Točivý moment | - | 47 Nm | ||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 4800 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Vzduch | - | ||||||
Uspořádání válců | Boxer | Řadový | Boxer | |||||
Počet válců | 2 | |||||||
Rozvod | OHV | |||||||
Ventilů na válec | 2 | |||||||
Vrtání | 78 mm | |||||||
Zdvih | 68 mm | |||||||
Kompresní poměr | 8.5 : 1 | |||||||
Příprava paliva | - | Karburátor | - | |||||
Startér | - | Nožní | - | |||||
Počet rychlostí | 4/Z | 4 | - | 4/Z | ||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||||||
Typ rámu | - | Dvojitý kolébkový | ||||||
Materiál rámu | - | ocel | ||||||
Zdvih předního odpr. | - | 140 mm | ||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 103 mm | ||||||
Brzdy vpředu | buben | |||||||
Brzdy vzadu | buben | buben/buben | ||||||
Přední kolo | - | 19 " | ||||||
Zadní kolo | - | 19 " | ||||||
Rozměr přední pneu | 3.75-19 | - | ||||||
Rozměr zadní pneu | 3.75-19 | - | ||||||
Rozvor | - | 1520 mm | ||||||
Výška sedla | - | 830 mm | ||||||
Suchá hmotnost | - | 340 kg | ||||||
Pohotovostní hmotnost | 350 kg | 600 kg | ||||||
Objem nádrže | 19 l | |||||||
Spotřeba | - | 8 l/100 km | ||||||
Maximální rychlost | 125 km/h | 105 km/h | ||||||
Poznámka | - | Váha bez sajdy: Pohotovostní :200, celková :450 |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Dněpr informace atd | 17 | 20.4.2014 15:10 |
Dněpr MT 11 - motorka pro chlapy co se nebojí umazat. Vždycky s úsměvem tvrdím, že je to přímoůměrná...
Je to sice rusák,ale i s ním se dat dělat velká paráda.
Po dlouhé době co jsem neměl na motorky chuť a čas ( zaměstnání, stavba domu) ve mě bouchly saze a d...
Díky sovětské "kvalitě" nemá cenu ani utírat ponk.Jste doslova vděčni za každý ujetý kilometr....
Chtěl jsem něco netradičního a přitom více se uklidnit: Asi to není ta njlepší volba, ale mě se naví...
Člověk se musí obrnit véélkou trpělivostí a hlavně-musí tento stroj milovat!!
je to Ruský stroj který budí pozornost všude kde se objeví a to jak vzledem tak i zvukem
hnusná, BLBÁ,vorezlá, milion najetá, K nepotřebě A přesto funkční
Chtěl jsem dněpra, mám dněpra, ted sice trávím většinu času v garáži, ale je to pekelnej stroj a pří...
ruský mazel,NEŽ jsem HO rozebral BYL plně funkční
Člověk se musí obrnit véélkou trpělivostí a hlavně-musí tento stroj milovat!!
Chtěl jsem něco netradičního a přitom více se uklidnit: Asi to není ta njlepší volba, ale mě se naví...
Dněpr MT 11 - motorka pro chlapy co se nebojí umazat. Vždycky s úsměvem tvrdím, že je to přímoůměrná...
je to Ruský stroj který budí pozornost všude kde se objeví a to jak vzledem tak i zvukem
hnusná, BLBÁ,vorezlá, milion najetá, K nepotřebě A přesto funkční
Bude se v zimě renovovat...snad mi bude stačit větší kladivo a metrový trubka... :-D :-D :-
Po dlouhé době co jsem neměl na motorky chuť a čas ( zaměstnání, stavba domu) ve mě bouchly saze a d...
Chtěl jsem dněpra, mám dněpra, ted sice trávím většinu času v garáži, ale je to pekelnej stroj a pří...
Motorka je v oroginál stavu a snažím se o to aby taková byla i nadále.zatím probíhají základní drobn...
Jedná se o motocikl ukrajinské výroby se sajdou .
Po čase se můžu ukázat zase nějaký posun. Motor i převodovku jsem rozhodil do šroubku a začal s umýv...
Tak jsem se do toho pustil z gruntu. Rám musí byt na hotovo. Takže opískovat, převařit ty sovětské s...
Dnes jsme po dlouhé námaze konečně uvedl do provozu zadní brzdu a dokonce i ruční brzdu. Když už jse...
Motor | |
---|---|
Spojka | 6.4/10 |
Průběh výkonu | 6.3/10 |
Vibrace | 5.0/10 |
Převodovka | 5.8/10 |
Mechanická hlučnost | 5.3/10 |
Zvuk | 9.6/10 |
Spolehlivost | 6.0/10 |
Jízda | |
Sport | 3.0/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Terén | 8.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.7/10 |
Ceny servisu | 2.0/10 |
Dostupnost dílů | 6.3/10 |
Servisní intervaly | 6.0/10 |
1992 | cobra99 | 12.02.2021 | Stáhnout m4a |
Staženo:51x První start po go |
|
Vložit vlastní zvuk |