
Dněpr MT-16 (1986)
Pelhřimov, IvanBuckerMoto s jednoduchou, ale nedoloženou historií. Požkrábaná, ale naprosto kompletní a nepoškozená.
1986 | 1987 | 1988 | 1989 | 1990 | 1991 | 1992 | 1999 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 650 cm3 | 797 cm3 | ||||||
Výkon | 27.7 kW (37.7 koní) | 24 kW (32.6 koní) | ||||||
Výkon při otáčkách | 5900 ot/min | - | ||||||
Točivý moment | - | 47 Nm | ||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 4800 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 2 | 4 | |||||
Chlazení | Vzduch | - | ||||||
Uspořádání válců | Boxer | |||||||
Počet válců | 2 | |||||||
Rozvod | OHV | |||||||
Ventilů na válec | 2 | |||||||
Vrtání | 78 mm | |||||||
Zdvih | 68 mm | |||||||
Kompresní poměr | 8.5 : 1 | |||||||
Počet rychlostí | 4/Z | - | 4/Z | |||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||||||
Typ rámu | - | Dvojitý kolébkový | ||||||
Materiál rámu | - | ocel | ||||||
Zdvih předního odpr. | - | 140 mm | ||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 103 mm | ||||||
Brzdy vpředu | buben | |||||||
Brzdy vzadu | buben | buben/buben | ||||||
Přední kolo | - | 19 " | ||||||
Zadní kolo | - | 19 " | ||||||
Rozměr přední pneu | 3.75-19 | - | ||||||
Rozměr zadní pneu | 3.75-19 | - | ||||||
Rozvor | - | 1520 mm | ||||||
Výška sedla | - | 830 mm | ||||||
Suchá hmotnost | - | 340 kg | ||||||
Pohotovostní hmotnost | 365 kg | 600 kg | ||||||
Objem nádrže | 19 l | |||||||
Spotřeba | - | 8 l/100 km | ||||||
Maximální rychlost | 125 km/h | 105 km/h | ||||||
Poznámka | - | Hmotnost bez sajdy: Pohotovostní: 200 kg a celková: 450 kg |
Moto s jednoduchou, ale nedoloženou historií. Požkrábaná, ale naprosto kompletní a nepoškozená.
Moje první velká motorka a hned boxer, hnaná sajda a z Ruska. No prostě ideální kombinace si na to v...
Je to takový tank na třech kolech.
Moto s jednoduchou, ale nedoloženou historií. Požkrábaná, ale naprosto kompletní a nepoškozená.
Je to takový tank na třech kolech.
Moje první velká motorka a hned boxer, hnaná sajda a z Ruska. No prostě ideální kombinace si na to v...