
Ducati Scrambler Icon vs. CFMoto 700CL-X Heritage: Dr. Jekyll a pan Hyde
07.12.2023
07.12.2023
17.04.2023
21.11.2019
26.06.2017
19.06.2017
08.06.2015
07.04.2015
17.10.2024
07.10.2024
28.05.2024
31.03.2023
07.11.2022
02.10.2022
11.11.2020
29.05.2020
18.02.2020
23.10.2019
11.04.2019
02.10.2018
10.09.2018
14.02.2018
08.02.2018
25.01.2017
30.03.2016
26.01.2016
19.01.2016
16.11.2015
14.07.2015
13.05.2015
23.04.2015
07.02.2015
05.02.2015
24.01.2015
30.12.2014
30.09.2014
14.08.2014
02.07.2014
19.06.2014
26.03.2014
30.10.2013
1969 | 2015 | 2017 | 2018 | 2019 | 2021 | 2023 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 436 cm3 | 803 cm3 | |||||
Výkon | 19.7 kW (26.8 koní) | 55 kW (74.8 koní) | 53.3 kW (72.5 koní) | 54 kW (73.4 koní) | 53.6 kW (72.9 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 6500 ot/min | 8250 ot/min | |||||
Točivý moment | - | 68 Nm | 67 Nm | 66.2 Nm | 65.2 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | - | 5750 ot/min | 7000 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Vzduch | Vzduch a Olej | Vzduch | Vzduch a Olej | |||
Uspořádání válců | Stojatý | Vidlicový | |||||
Počet válců | 1 | 2 | |||||
Rozvod | - | desmo | - | desmo | OHC/desmo | ||
Ventilů na válec | - | 2 | - | 2 | |||
Vrtání | 87 mm | 88 mm | |||||
Zdvih | 75 mm | 66 mm | |||||
Kompresní poměr | 9.3 : 1 | 11 : 1 | |||||
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování | |||||
Startér | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | - | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||
Typ rámu | - | Příhradový | - | Trubkový | |||
Materiál rámu | - | ocel | - | chrmmolybden | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | - | 150 mm | - | 150 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | - | 150 mm | - | 150 mm | |||
Brzdy vpředu | buben | kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | - | 330 mm | |||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | buben | kotouč | |||||
Přední kolo | - | 18 " | - | 18 " | |||
Zadní kolo | - | 17 " | - | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 3.50-19 | 110/80 - 18 | 110/80-18 | ||||
Rozměr zadní pneu | 4.00-18 | 180/55 - 17 | 180/55-17 | ||||
Rozvor | 1380 mm | 1445 mm | 1449 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | - | 24 ° | |||||
Závlek předního kola | - | 112 mm | - | 112 mm | 108 mm | ||
Výška sedla | 770 mm | 790 mm | 798 mm | 795 mm | |||
Suchá hmotnost | 150 kg | 176.5 kg | 170 kg | 176.5 kg | 175 kg | 173 kg | 170 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 186 kg | - | 192.5 kg | 192 kg | 189 kg | 185 kg |
Užitečná hmotnost | - | 173 kg | - | ||||
Objem nádrže | 11.4 l | 13.5 l | |||||
Rezerva | - | 4 l | - | ||||
Množství oleje | - | 3 l | - | ||||
Spotřeba | - | 4.2 l/100 km | 5 l/100 km | 5.1 l/100 km | 5.2 l/100 km | ||
Zrychlení | - | 3.8 0-100 km/h | - | ||||
Maximální rychlost | 130 km/h | - | 195 km/h | - | |||
První cena | - | 225000 Kč | 229000 Kč | - | 246482 Kč | ||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 246482 Kč | |||||
Poznámka | - | 8.200 EUR včetně DPH model ICON 9.490 EUR včetně DPH modely CLASSIC, FULL THROTTLE a URBAN ENDURO |
- | Full Throttle: 290 704,- Nightshift: 290 704,- |
|||
Výměna motorového oleje | - | 12000 Km | |||||
Výměna olejového filtru | - | 12000 Km | |||||
Výměna zapalovací svíčky | - | 24000 Km | - | ||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 12000 Km | - | ||||
Seřízení ventilové vůle | - | 12000 Km |
Ducati Scrambler 10° Anniversario Rizoma...
Ducati Scrambler Icon vs. CFMoto 700CL-X...
První test Ducati Scrambler Icon z Valen...
Ducati Diavel V4 a nový Scrambler na EIC...
Nový Ducati Scrambler 2023 ve třech verz...
Ducati představuje další dva Scramblery
Ducati má nové XDiavely a rodinu Scrambl...
Ducati Scrambler Icon: S duchem originálu
Evoluce radosti pokračuje třemi modely D...
Ducati plánuje #Joyvolution. První je Sc...
Jak se jezdí na Ducati Scrambleru Icon?
Motosalon 2017
Holky a mašiny na výstavě eicma 2016
Ducati Scrambler Café Racer už brzy
Ducati chystá Scrambler Desert Sled
Ducati Scrambler Icon - Nejsem žádná iko...
Ducati Scrambler: alter ego na dvou kolech
World Ducati Week 2014
Ducati Scrambler
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Kolik se prodalo motorek v Itálii v roce 2019 | 56 | 29.6.2020 09:45 | ||
Výběr moto | Poprosim o nazor | 28 | 23.1.2020 08:38 | ||
Italské | ducati scrambler desmo servis na 12000 | 3 | 5.4.2019 16:48 | ||
Výběr moto | Wanted: Scrambler | 62 | 10.7.2018 15:37 | ||
Italské | Ducati Scrambler | 199 | 16.6.2017 19:06 | ||
Italské | Uz i Ducati hloupne | 28 | 7.4.2015 14:43 | ||
Enduro & funbike | Cestovní enduro či "off-road" naked bike | 18 | 12.7.2014 21:45 |
Radost na ni pohledět a ještě větší radost na ní jezdit. Prostě rozdavač radosti.
Dost možná má nejzábavnější motorka. Díky své nízké váze neuvěřitelně snadná ovladatelnost a obrovsk...
Zábavná, mladá, krásná, neokoukaná s velkým charisma a slavným rodokmenem - co víc po ní chtít? ... ...
Motorka je velmi lehká, svižná, obratná . Sedi v ruce a táhne hezky od spodu.
Předchozí majitel zvolil dobrou cestu, kdy pořídil Scramblera v základní verzi Icon, kterýho pak vku...
Moderní motocykl s klasickou vizáží. Rád bych si představil, že ji za 20 let stále mám garáži. Tak j...
Klasika, která se líbí každému, malá, jednoduchá a skvěle fungující. Návyková záležitost.
Chtěl jsem motorku vyráběnou v Evropě, která se mi bude líbit.
Klasika Scrambler Icon. Dotažená z Rakouska. Slušně udržovaná. Najeto 17600km.
Chtel jsem skutr do mesta jako doplnek ke Sportce...a mam presne co jsem chtel.
Radost na ni pohledět a ještě větší radost na ní jezdit. Prostě rozdavač radosti.
Chtěl jsem motorku vyráběnou v Evropě, která se mi bude líbit.
Dost možná má nejzábavnější motorka. Díky své nízké váze neuvěřitelně snadná ovladatelnost a obrovsk...
Nová Simpsonovsky žlutá Italka
Ducati Scrambler - je potřeba víc?
Srdcervoucí charakteristika italského dvouválcového stroje a naprosto úžasná ovladatelnost za jakých...
Klasika Scrambler Icon. Dotažená z Rakouska. Slušně udržovaná. Najeto 17600km.
Ducati Scrambler Icon 803.Nový model z roku 2019.
Italský původ se nezapře, je prostě hezká.
Motorka je velmi lehká, svižná, obratná . Sedi v ruce a táhne hezky od spodu.
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Street Scrambler | Slabší, nakonec se mi více líbila Ducati Scrambler. |
Yamaha XSR 700 | |
Kawasaki Z900RS | váha a taky vysoká pořizovací cena |
Triumph Street Scrambler | |
Harley Davidson XL 883N Iron | Přišel jsem si na HD ještě moc mladý :) |
Vespa GTS Super 300 | Duc je Duc |
Triumph Street Twin | Duc je Duc |
Ducati Hypermotard 800 | nějak se mně ten novej úplně nelíbí |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Eliminator 500 | |
CFMOTO 700CL-X Heritage | cena |
Cagiva Gran Canyon 900 | cena |
Yamaha XSR 700 | Spolehlivost japonců, je to má první motorka a Ducati je o poznání živější |
Yamaha XSR 700 | Nízká výška sedla, drahý servis |
Husqvarna Svartpilen 701 | Kvůli ceny. |
Fantic Caballero Scrambler 500 | tak to bylo přesně naopak na fot nic moc, ale jak jsem ji uviděl ... jenže posléze jsem viděl Fantica |
KTM 390 Adventure (Adventure X) | Icon. Na pohled krásná motorka, ale na mě zbytečné silná a nesedla mi ergonomie. |
Husqvarna Svartpilen 701 | Trošku tvrdší řazení jinak parádní ve stopě |
Moto Guzzi V7 Rough | Po usednutí mi to přišlo jako úzká, nejistá koza. Vysoký řídítka a hadičky od přední brzdy mi fakt nesedly. Jistě to pojede, ale nečiší z toho ta historická pohoda a umírněnost. Své kouzlo to ale má také. |
Honda CB 650F | k mým účelům byla Cb vhodnější ... |
Yamaha XSR 700 | vyssi naklady desmo servisu a nizsi posed |
Moto Guzzi V7 Carbon | úplně mě nevzala u srdíčka |
Yamaha XSR 700 | Dražší a složitý servis. |
Triumph Street Scrambler | Nakonec se mi nelíbil motor...ale spíš vzhledově |
Yamaha XSR 700 | cena, Yamaha je Japonec |
Moto Guzzi V7 Racer | Vzhledově vyhrál Racer na plné čáře.. |
Moto Guzzi V7 Stone | Nesedl mi posed a celkově se mi zdála taková malá, na druhou stranu měla větší výkon. |
Yamaha XSR 700 | |
Triumph Bonneville Bobber | Bobber je víc bobber |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2022 | sipetr | om_-_scrambler_800_i.pdf | 7.7 MB | Originální manuál v angličtině |
2015 | pete | ducati-2015-ducati-s.pdf | 31 MB | DUCATI SCRAMBLER 800 Workshop Manual 2015 |