Husqvarna Vitpilen 701: Hodně intenzivní ristretto
15.02.2021
05.05.2021
24.06.2020
05.11.2019
06.11.2018
20.09.2018
21.03.2018
25.01.2018
07.11.2017
2018 | 2020 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 692.7 cm3 | |
Výkon | 56 kW (76.2 koní) | 55 kW (74.8 koní) |
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | |
Točivý moment | 72 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6750 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | 1 | |
Počet válců | 1 | |
Rozvod | OHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 105 mm | |
Zdvih | 80 mm | |
Kompresní poměr | 12.8 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Trubkový | |
Materiál rámu | chrommolybden | |
Zdvih předního odpr. | 135 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 135 mm | |
Brzdy vpředu | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70 R17 | |
Rozměr zadní pneu | 160/60 R17 | |
Rozvor | 1434 mm | |
Úhel hlavy řízení | 65 ° | |
Závlek předního kola | 109 mm | |
Světlá výška | - | 140 mm |
Výška sedla | 830 mm | |
Suchá hmotnost | 157 kg | 158 kg |
Objem nádrže | 12 l | 11.2 l |
Rezerva | 2 l | |
Spotřeba | 5 l/100 km | 3.5 l/100 km |
Maximální rychlost | - | 200 km/h |
První cena | 268500 Kč | 244996 Kč |
Husqvarna: Vitpilen z limitované edice R...
Husqvarna Vitpilen 701: Hodně intenzivní...
Husqvarna Vitpilen 701 vs. KTM 690 Duke:...
Husqvarna Vitpilen 701 – Nejsem městská ...
Husqvarna Vitpilen 701 – Nejsem městská ...
Husqvarna Vitpilen 701 – Nejsem městská ...
Husqvarna předvádí v Miláně nový Vitpile...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec | 196 | 4.7.2024 16:13 |
Vitpilen 701, designový porno a zároveň nejsilnější sériově vyráběnej jednoválec.
Obratná motorka se specifickým designem
Exot, kterého nepotkáte na každé pumpě, moto pro zábavu.
v roce2019 jsem se pro ni rozhodl a kopupil si ji.
Motorka je lehoučká, mrštná a obratná, točivý jednoválec a rychlořazení jsou super stejně jako štelo...
Je to kapesní raketa. Jízdní vlastnosti jsou mimořádné. V zatáčkách posere kdejaký litr.
Je to kapesní raketa. Jízdní vlastnosti jsou mimořádné. V zatáčkách posere kdejaký litr.
Obratná motorka se specifickým designem
v roce2019 jsem se pro ni rozhodl a kopupil si ji.
Exot, kterého nepotkáte na každé pumpě, moto pro zábavu.
Vitpilen 701, designový porno a zároveň nejsilnější sériově vyráběnej jednoválec.
Motorka je lehoučká, mrštná a obratná, točivý jednoválec a rychlořazení jsou super stejně jako štelo...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Brixton Crossfire 500 | minimum uživatelských informací, obava ze slabší podpory výrobce |
Kawasaki Z900RS | vyšší cena |
BMW R nineT | bylo mi jí líto na mé ježdění a asi určitě by mi neposkytla takové perfektní svezení jako huska |
KTM Duke 790 | Chladná a bez větších emocí |
Husqvarna Nuda 900 | Sehnat pěknou je problém, hlavně v ČR |
Triumph Speed Twin |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Indian Scout Bobber Sixty | Je to výborný stroj,ale je opravdu malá |
Honda CB 650R | Vitpilen má vysoké, úzké, tvrdé sedlo, jako enduro, na delší cestu rozhodně né, což je v plánu, navíc strašný traktor :-) (jednoválec) a to jsem amatér. Uvažovala jsem o něm kvůli hmotnosti, Vitpilen je o dost lehčí a vzhledově se mi líbí, CB je hezčí |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2018 | -Jury- | uzivatelsky-manual-c.pdf | 5.5 MB | Uživatelský manuál CZ |
2018 | Jarda | 22.08.2018 | Stáhnout m4a |
Staženo:48x Zvuk motoru |
|
Vložit vlastní zvuk |