
Společnost vznikla jako divize průmyslového konglomerátu
Hyosung Group, který působí nejen na poli strojírenství, ale též v oborech chemického, stavebního, textilního nebo IT průmyslu. Roku
1978 začal Hyousung Group díky licenci pro jihokorejský trh produkovat motocykly značky
Suzuki. Výroba se prováděla v jejich vlastní továrně v Changwonu. Za dalších 8 let, roku 1986, založil
Hyosung Motors, jak se divize jmenovala, vlastní vývojové centrum v japonském Hamamatsu, kdo od následujícího roku začala výroba prvních motocyklů pod samosttnou značkou. Hyosung se také stal dodavatelem motocyklů pro olympiádu v Soulu v roce 1988. Postupem času se korejští výrobci začali zaměřovat i na motocykly s motory o větším obsahu (modely Aquila a Comet 650 ccm nebo Cruiser 1000 ccm).
V roce 2003 se motocyklová výroba v rámci koncernu osamostatnila a vznikla tak společnost Hyosung Motors & Machinery. V červnu 2007 tuto společnost získala jihokorejská společnost
S&T Group („Science & Technology“) a název byl změněn na S&T Motors. Motocykly jsou přes všechny změny ale stále vyráběny pod zavedenou značkou Hyosung.
V poslední době se Hyosung rapidně rozšířil do Austrálie, Kanady, USA, Indie, Německa a dalších zemí. Škála modelů Hyosung zahrnuje nejen
skútry v objemech 50-250 ccm, silniční motocykly
Comet GT 125, 250 a 650 ccm, cruisery
Avitar a
Aquila stejných objemů, ale také lehké enduro
RX125 a čtyřkolky
WOW s motory 50, 100, 160 a 450 ccm. Stejně jako jiné společnosti nabízí i Hyosung
elektrické skútry.