
Kymco Xciting 300iR (2010)
Svätý Jur, pkleinertSuper skuter do mesta a aj na okresky. Aj ked ma 5 rokov, vyzera ako nedavno kupeny kvoli kvalitnym ...
2009 | 2010 | 2012 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 270.6 cm3 | ||
Výkon | 17.5 kW (23.8 koní) | 18 kW (24.5 koní) | |
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | ||
Točivý moment | 23.5 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | 1 | ||
Počet válců | 1 | ||
Rozvod | OHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 72.7 mm | ||
Zdvih | 65.2 mm | 65 mm | 65.2 mm |
Kompresní poměr | - | 10.7 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Počet rychlostí | A | ||
Sekundární převod | Přímý | ||
Typ rámu | Trubkový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 15 " | ||
Zadní kolo | 14 " | ||
Rozvor | - | 1570 mm | |
Výška sedla | 780 mm | ||
Suchá hmotnost | 185 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 400 kg | |
Objem nádrže | 12.8 l | ||
Maximální rychlost | 140 km/h | 130 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | co vybrat? | 10 | 3.3.2016 22:31 |
Super skuter do mesta a aj na okresky. Aj ked ma 5 rokov, vyzera ako nedavno kupeny kvoli kvalitnym ...
Nádherná strojovna se vším všudy. ABS, LED svícení včetně deního. Zásuvka na 12V Dvojitá radiální ko...
Na ceste drží, jak pribitá. Je jedno, či idem 40 alebo 130, furt sa cítim pohodlne a bezpečne.
Do města i na delší trasy ideální
Je to můj první skútr . Po mnoha letech ježdění různých velkých motorek jsem nakonec zůstal u BMW R...
Do města i na delší trasy ideální
Je to můj první skútr . Po mnoha letech ježdění různých velkých motorek jsem nakonec zůstal u BMW R...
Na ceste drží, jak pribitá. Je jedno, či idem 40 alebo 130, furt sa cítim pohodlne a bezpečne.
Nádherná strojovna se vším všudy. ABS, LED svícení včetně deního. Zásuvka na 12V Dvojitá radiální ko...
Super skuter do mesta a aj na okresky. Aj ked ma 5 rokov, vyzera ako nedavno kupeny kvoli kvalitnym ...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 5.5/10 |
Vibrace | 4.5/10 |
Mechanická hlučnost | 5.0/10 |
Zvuk | 4.0/10 |
Spolehlivost | 5.0/10 |
Variátor | 5.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.0/10 |
Jízda | |
Sport | 4.0/10 |
Město | 5.0/10 |
Cestování | 4.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.0/10 |
Ceny servisu | 7.0/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | 5.0/10 |
Nabídka doplňků | 5.0/10 |
Servisní intervaly | 7.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 5.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 9.0/10 |
Světla | 4.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Aprilia SR Max 300 | |
Aprilia SR Max 300 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha X-max 250 | nebylo moc z čeho vybírat a i přes kladné recenze na Kymco od zkušenějších jsem dal opět přednost skůtru od Yamahy |
Gilera Nexus 300 | Pan majitel nakonec cukl a nechal si ji. |
Malaguti Madison 250 | Kvalitní a vzhledově docela pěkný skútr. Bohužel ale dražší náhradní díly a malý úložný prostor pod sedlem. Taky mne nenadchly palubní budíky, které jsou dost malé a vypadají jak z čínského skútru. |