
Kymco den v Rabí
02.07.2007
2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 124.6 cm3 | 125 cm3 | |||
Výkon | 8.7 kW (11.8 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | 9000 ot/min | 8000 ot/min | ||
Točivý moment | 10.9 Nm | - | 10.9 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6700 ot/min | - | 6700 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | Vzduch | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Stojatý | - | 1 | Stojatý | |
Počet válců | 1 | - | 1 | ||
Rozvod | OHC | - | OHC | ||
Ventilů na válec | 2 | - | |||
Vrtání | 52.4 mm | - | |||
Zdvih | 57.8 mm | - | |||
Kompresní poměr | 10 : 1 | - | |||
Příprava paliva | Karburátor | ||||
Startér | Elektrický a nožní | - | Elektrický a nožní | ||
Počet rychlostí | A | ||||
Sekundární převod | Řemen | Přímý | Řemen | ||
Typ rámu | Trubkový | ||||
Materiál rámu | ocel | ||||
Zdvih předního odpr. | 80 mm | - | |||
Zdvih zadního odpr. | 70 mm | - | |||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 240 mm | - | 240 mm | ||
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 13 " | ||||
Zadní kolo | 12 " | ||||
Rozměr přední pneu | 120/70-13 | - | |||
Rozměr zadní pneu | 130/70-12 | - | |||
Rozvor | 1390 mm | - | |||
Výška sedla | 730 mm | - | |||
Suchá hmotnost | 138 kg | 153 kg | 145 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | 152 kg | - | |||
Užitečná hmotnost | 110 kg | - | |||
Objem nádrže | 11 l | ||||
Rezerva | 2 l | - | |||
Množství oleje | 0.9 l | - | 1 l | - | |
Maximální rychlost | 108 km/h | ||||
Poznámka | DOPORUČENÍ VÝROBCE: výměna mot.oleje: 0,9L, 10W-40/ API-SG+ /oil.filtr: 0.1L/, přev.oleje: 0,20L- SAE 90. CENA: 2700,- Eur | - | |||
Výměna motorového oleje | 2000 Km | - | 5000 Km | - | |
Výměna olejového filtru | 5000 Km | - | 5000 Km | - | |
Výměna převodového oleje | 4000 Km | - | 5000 Km | - | |
Výměna zapalovací svíčky | 5000 Km | - | 5000 Km | - | |
Výměna vložky vzduchového filtru | 4000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | Skůtr startuje, ale nechytne | 0 | 20.5.2019 21:46 | ||
Výběr motorky | Kymco Yager GT-125 versus GT-200 | 6 | 17.11.2016 07:02 | ||
125ccm | Nerozhodnost při výběru nového skútru na sezonu 14 | 25 | 4.12.2013 22:48 |
Kymco Yager GT 125,vodou chlazený 4T motor, jednoválec 8.7kW, 10.9Nm, maximální rychlost dle TP 108k...
Můj první skútr. Kupoval jsem ho nový, už jsem nechtěl nic ojetého. Ze začátku jsem měl strach, že ...
Již nějakou dobu jsem přemýšlel nad alternativním řešením přesunu po městě, kdy každá jízda autem by...
Skútr pro pohodovou jízdu, který používám primárně pro cesty do práce a z práce (celkem 50km cesta)....
Kymco Yager 125 GT - skútr určenej pro město i nějakej ten vejlet
Zlaty stred mezi myškou do mesta a pohodlným cestakem. Dobrý desing a nizka cena.
Docela pohodlný a hbitý skůtr.
Již nějakou dobu jsem přemýšlel nad alternativním řešením přesunu po městě, kdy každá jízda autem by...
Docela pohodlný a hbitý skůtr.
Můj první skútr. Kupoval jsem ho nový, už jsem nechtěl nic ojetého. Ze začátku jsem měl strach, že ...
Skútr pro pohodovou jízdu, který používám primárně pro cesty do práce a z práce (celkem 50km cesta)....
Zlaty stred mezi myškou do mesta a pohodlným cestakem. Dobrý desing a nizka cena.
Kymco Yager 125 GT - skútr určenej pro město i nějakej ten vejlet
Kymco Yager GT 125,vodou chlazený 4T motor, jednoválec 8.7kW, 10.9Nm, maximální rychlost dle TP 108k...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.5/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Variátor | 8.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 10.0/10 |
Cestování | 5.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.5/10 |
Ceny servisu | 6.0/10 |
Servisní síť | 1.0/10 |
Dostupnost dílů | 9.0/10 |
Nabídka doplňků | 3.0/10 |
Servisní intervaly | 6.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.0/10 |
Světla | 9.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda NHX 110 LEAD | radši novější ročník, menší nájezd a jasnou historii za velmi podobnou cenu, kde nemusím řešit kraviny a prostě jezdím |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kymco Dink 200 | Malý výběr, nebyl k mání a když tak překvapivě dražší. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2007 | Kulasec | dink_125.pdf | 19 MB | Service manual Eng. |