
Manet a další motocykly ze Slovenska
01.02.2018
1968 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 123.15 cm3 |
Výkon | 5.5 kW (7.5 koní) |
Výkon při otáčkách | 5300 ot/min |
Točivý moment | 9.8 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 4200 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 |
Chlazení | Vzduch |
Počet válců | 1 |
Rozvod | Píst |
Vrtání | 56 mm |
Zdvih | 50 mm |
Kompresní poměr | 7.2 : 1 |
Příprava paliva | Karburátor |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 4 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 100 mm |
Zdvih zadního odpr. | 90 mm |
Brzdy vpředu | buben |
Brzdy vzadu | buben |
Přední kolo | 14 " |
Zadní kolo | 14 " |
Rozměr přední pneu | 3.00 |
Rozměr zadní pneu | 3.00 |
Rozvor | 1355 mm |
Světlá výška | 130 mm |
Suchá hmotnost | 108 kg |
Pohotovostní hmotnost | 116.5 kg |
Užitečná hmotnost | 160 kg |
Objem nádrže | 8 l |
Rezerva | 1.5 l |
Množství oleje | 0.4 l |
Spotřeba | 3.2 l/100 km |
Maximální rychlost | 82 km/h |
První cena | 6500 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Veteráni | nová kniha - Motocykly v Československu na fotografiích 1 | 41 | 6.3.2025 07:37 | ||
Veteráni | Skútr Manet / Tatran - pokec s majitelem Brno a okolí | 1 | 27.1.2023 15:05 | ||
Veteráni | Skútr Manet / Tatran - pokec s majitelem Brno a okolí | 4 | 24.1.2023 02:11 | ||
Veteráni | GO motoru a renovace Tatrana | 6 | 21.2.2022 21:21 | ||
Veteráni | Zadni kyvna vidlice CZ tatran 125 | 5 | 23.5.2020 11:32 | ||
Veteráni | Díly Manet S100 01/a | 11 | 13.4.2020 21:57 | ||
České | Doklady na starú moto | 6 | 14.7.2019 21:16 | ||
Skútry & mopedy | Manuál | 1 | 27.7.2017 09:47 | ||
Veteráni | Barevné provedení Manet 125 S Tatran | 4 | 13.7.2015 11:30 | ||
125ccm | Zapojenie motoru Tatran 125 | 3 | 23.6.2015 14:23 | ||
Veteráni | Jiná barva veterána | 7 | 27.6.2014 23:55 | ||
Veteráni | Mokrá ferodová spojka | 7 | 26.12.2013 21:57 | ||
České | Muž na Jawě-výlet do Francie na starejch Javách | 163 | 16.11.2010 19:41 |
Neposlušný, ale pohledný veterán
Tento zajímavý skvost socialistického hospodářství z Povážských strojáreň, N.P. Považská Bystrica, p...
Po spackaných operacích levého ramene a pravého kolena jsem již nemohl Trampa překročit a při čekání...
Základní výbava je na tu dobu velice slušná. Dvanáctivoltový rozvod elektřiny s dynamostartérem, bli...
Tatran, nástupce Maneta. Je téměř totožný, má jen jiné kapotáže.
Lehký cestovní scooter o obsahu 125 z povážské Bystrice
tatran,no byla to koupe kvuli vzpominkam.urcite sem neudelal chybu.krasna klasika klasika
Tak toto je můj Tatran. Jednou mi zavolal děda, že našli nějakou motorku ve stodole, tak jsem přijel...
Tatran S125 Výrobce: Povážské Strojárne, Československo Rok výroby: 1967 Obsah: 125 cm3 Výkon:...
Říká se "slovenská pomsta", ale zatím mě nikde nenechal a to už jsme spolu od roku 1998.
Tatran S-125, československý skvost socialismu z Považské strojárne, který rovnou z výroby zamířil d...
Říká se "slovenská pomsta", ale zatím mě nikde nenechal a to už jsme spolu od roku 1998.
Krásný neokoukaný skůtr z 60. let.To je Manet.
Základní výbava je na tu dobu velice slušná. Dvanáctivoltový rozvod elektřiny s dynamostartérem, bli...
Manet S 125/03,Tatran. Dlho som hladal, az som nasiel stroj v stave po renovacii s platnym TP.
Tatrana si jako nového koupil v roce 67 můj táta, po pár letech vození holek po vesnici zadřel motor...
Po spackaných operacích levého ramene a pravého kolena jsem již nemohl Trampa překročit a při čekání...
Tento skúter je môj prvý veterán, ktorý som si kúpil.
Rodinný klenot po renovaci. Odvážný počin konstruktérů - skůtr bez start páky, pouze s dynamostartér...
Slovenská pomsta z Považských strojární. Ale zvykli jsme si na sebe a už to spolu táhnem 22let.
Pár fotek z renovace, která zabrala 2 roky a vyšla cca na 60 tisíc, protože hodně dílů nešlo zachrán...
Dnes motocykl prodán,putuje k novému majiteli do Roudnice nad Labem,tak atˇ mu dělá radost a najedou...
Tak jsem se nedávno pustil do pořádné údržby mého Manetka a to po sedmi letech provozu a 10.000 Km z...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 5.4/10 |
Vibrace | 4.9/10 |
Mechanická hlučnost | 4.6/10 |
Zvuk | 6.6/10 |
Spolehlivost | 6.0/10 |
Variátor | - |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 1.5/10 |
Jízda | |
Sport | 1.8/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 5.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 7.2/10 |
Servisní síť | 2.8/10 |
Dostupnost dílů | 4.0/10 |
Nabídka doplňků | 2.0/10 |
Servisní intervaly | 7.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.9/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.4/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.1/10 |
Světla | 4.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Manet Tatran S 100 | 125 má větší výkon a téměř stejnou karoserii |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Jawa 50/21 Pionýr | Nebyl k sehnání za dobrou cenu s TP |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1968 | PoldaAles | tatran-125-katalog-n.pdf | 11 MB | Tatran katalog ND |
1968 | PoldaAles | tatran-125-dilenska.pdf | 3.2 MB | Tatran dílenská příručka |
1968 | PoldaAles | tatran-125-navod-k-o.pdf | 20 MB | Tatran návod k obsluze |
1968 | PoldaAles | tatran-schema.jpg | 331 KB | Schéma el. zapojení Tatran125 |