Tovární závodní motocykl Moto Guzzi s dvouválcovým motorem, jehož válce svírají úhel 120 stupňů. Závodil od roku 1933 do 1951, kdy ještě dokázal vyhrát poslední Grand Prix.

Informace k modelu
Články
Technické údaje Moto Guzzi 500 Bicilindrica
1951 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 494 cm3 |
Výkon | 35 kW (47.6 koní) |
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Vzduch |
Uspořádání válců | Vidlicový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | OHC |
Ventilů na válec | 2 |
Vrtání | 68 mm |
Zdvih | 68 mm |
Kompresní poměr | 9.5 : 1 |
Příprava paliva | Karburátor |
Počet rychlostí | 4 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Páteřový |
Materiál rámu | ocel |
Brzdy vpředu | 2 buben |
Rozměr předního kotouče | 220 mm |
Brzdy vzadu | buben |
Přední kolo | 19 " |
Zadní kolo | 19 " |
Rozměr přední pneu | 3,25-19 |
Rozměr zadní pneu | 3,50-19 |
Rozvor | 1390 mm |
Suchá hmotnost | 145 kg |
Objem nádrže | 20 l |
Maximální rychlost | 210 km/h |
Témata ve fóru o Moto Guzzi 500 Bicilindrica
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | xx | 2 | 27.9.2013 19:22 |
Skupiny