
Moto Guzzi Norge GT 8V
05.12.2011
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 1151 cm3 | |||||||||
Výkon | 72 kW (97.9 koní) | 66 kW (89.8 koní) | 75 kW (102 koní) | 74.5 kW (101.3 koní) | 75 kW (102 koní) | 74.5 kW (101.3 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | - | 7500 ot/min | 7000 ot/min | |||||||
Točivý moment | 100 Nm | 104 Nm | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 5800 ot/min | 5500 ot/min | 5800 ot/min | 5500 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Vzduch | |||||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||
Rozvod | OHV | OHC | OHV | - | ||||||
Ventilů na válec | 2 | 4 | ||||||||
Vrtání | 92 mm | 95 mm | ||||||||
Zdvih | 80 mm | 81.2 mm | ||||||||
Kompresní poměr | 9.8 : 1 | 11 : 1 | 9.8 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||||
Startér | - | Elektrický | ||||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||||||||
Typ rámu | Páteřový | - | ||||||||
Materiál rámu | ocel | - | ||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 170 mm | - | 120 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | 140 mm | 150 mm | 140 mm | - | ||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | - | 320 mm | ||||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | |||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | - | ||||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | ||||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70 | - | 120/70-ZR17 | ||||||
Rozměr zadní pneu | - | 180/55 | - | 180/55-ZR17 | ||||||
Rozvor | 1500 mm | 1495 mm | 1500 mm | 1495 mm | ||||||
Úhel hlavy řízení | 25.5 ° | - | 2530 ° | - | ||||||
Závlek předního kola | 120 mm | - | 120 mm | - | ||||||
Světlá výška | - | 185 mm | - | |||||||
Výška sedla | - | 810 mm | 800 mm | 810 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 245 kg | 246 kg | 257 kg | 274 kg | 257 kg | |||||
Pohotovostní hmotnost | - | 274 kg | - | |||||||
Objem nádrže | 24 l | 23 l | ||||||||
Rezerva | - | 3.79 l | ||||||||
Spotřeba | - | 6 l/100 km | - | |||||||
Maximální rychlost | 220 km/h | 230 km/h | 220 km/h | - | 220 km/h | - | ||||
První cena | - | 344900 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Železné zvuky z kardanu | 6 | 20.4.2025 10:10 | ||
Opravy a údržba | Servis Guzzi přes ECU zástrčku - GuzziDiag | 9 | 25.10.2023 14:39 | ||
Italské | Demontáž hlaního světlometu | 3 | 18.9.2023 13:35 | ||
Silniční cestovní | Ochrana Norge | 3 | 18.9.2023 13:14 | ||
Silniční cestovní | Co je to za držáky | 0 | 25.4.2023 09:17 | ||
Italské | Moto Guzzi Norge 1200 Sport 8v - boční stojan | 2 | 22.8.2020 18:49 | ||
Silniční cestovní | Chiptuning pro Moto Guzzi 1200 Norge (2012) | 17 | 5.1.2019 21:18 | ||
Silniční cestovní | Seřizování vůle ventilů při každých 10000 kmproč tak často | 21 | 24.10.2018 10:44 | ||
Silniční cestovní | stojan | 4 | 24.5.2016 16:55 | ||
Výběr moto | Moto Guzzi Norge | 4 | 9.3.2016 10:44 | ||
Papírování a nehody | Měření rámu | 3 | 21.9.2015 06:11 | ||
Italské | uživatelský návod - Moto Guzzi Norge 1200 GT | 2 | 19.5.2015 09:00 | ||
Silniční cestovní | Databáze odcizených motorek v Itálii a Německu | 2 | 11.5.2015 06:55 | ||
Opravy a údržba | Napájecí kabel k vyhřívaným gripům | 43 | 12.12.2013 17:15 | ||
Silniční cestovní | Gripy na vyhřívané hefty | 5 | 16.11.2013 17:37 | ||
Opravy a údržba | Brzdové destičky Brembo - Vyřešeno! | 9 | 30.10.2013 08:08 | ||
Italské | Norge - policejní uloženky? | 25 | 3.4.2013 20:53 | ||
Italské | dvě svíce na válec | 8 | 23.1.2011 20:12 | ||
Italské | Gumy-nemužu se rozhodnout | 15 | 29.11.2010 21:51 |
Myslel jsem si, že Norge je nejlepší cesťák na světě, ale spletl jsem se. GT8V je ještě lepší!...
Nepřehlédnutelná motorka s charakterem a ryzím motorem.
Vlk v rouše beránka, lokomotiva k neutahání. Stroj co má styl, charisma a ta barva je luxusní ...
Norge ve stříbrné metalíze se třemi kufry. Topcase od givi v barvě moto.
Splnil jsem si sen a pořídil tuhle Guzzinu, starý dobrý dvouventil, verze GTL :-)
Tak jsem se postupně dopracoval až k vysněnému Norge 8V GT. Motorka byla kupovaná nová V ČR, první m...
Moje první Italka. Odlišná od ostatních co potkávám.
Moto Guzzi Norge 1200 GT, italka do které jsem se zamiloval.
Tak tuhle radost jsem si udělal před měsícem. Jako nová, najeto pár kilometrů. Už aby bylo jaro :-) ...
Krasavice s cestovatelským potenciálem
Moje první Italka. Odlišná od ostatních co potkávám.
Nový přírůstek do garáže, k menší sestřičce Suzuki AN Burgman 400.
Zatím ta nejhezčí cestovní motorka co jsem viděl. Prostě Italové
Moto guzzi Norge 8V - zase něco co trochu vybočuje z běžného "průměru".
Myslel jsem si, že Norge je nejlepší cesťák na světě, ale spletl jsem se. GT8V je ještě lepší!...
Vlk v rouše beránka, lokomotiva k neutahání. Stroj co má styl, charisma a ta barva je luxusní ...
Krasavice s cestovatelským potenciálem
Fajn stroj s úžasným designem, zrychlení není úplně největší,ale je pohodlná.
Nepřehlédnutelná motorka s charakterem a ryzím motorem.
Tak jsem se postupně dopracoval až k vysněnému Norge 8V GT. Motorka byla kupovaná nová V ČR, první m...
Tak dnes po 4 letech výměna svíček. Vracím se zpět k NGK CR8EKB - dvě elektrody a doporučené výrobce...
Tak namontován laďák G.P.R. Satinox od "Výfuky na moto". Spokojenost, montáž v pohodě.
Na novou sezónu výměna oleje v předních vidlích a ložisek v krku řízení. Nová ložiska kuželíková - v...
Vůle ventilů udělány nově na 0,10 a 0,15 mm. Synchro klapek a doladěno by-passy. Samozřejmě reset TP...
Tak už na něj došlo... Zadní "vnitřní blatníček" koupený tady od Reviti Guzziny. Ochrana kyvky a tl...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.8/10 |
Průběh výkonu | 9.2/10 |
Vibrace | 7.6/10 |
Převodovka | 9.4/10 |
Mechanická hlučnost | 8.2/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 9.8/10 |
Brzdy | 9.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.8/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 7.2/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 9.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 6.0/10 |
Servisní síť | 5.8/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.5/10 |
Servisní intervaly | 9.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.4/10 |
Ochrana spolujezdce | 9.2/10 |
Světla | 9.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi Norge 1200 | Novější 8V GT. |
BMW R 1200 RT | tuctovka |
BMW R 1200 GS | Sice technicky super, ale profláklý typ bez charakteru. Cena neodpovídá! |
Moto Guzzi Stelvio 1200 | Stejný charakter motoru, ale menší kapotáž na silnici a hlavně dostal jsem nabídku na Norge, která se neodmítá! |
Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | Chtěl jsem nový model ale momentálně nebyl žádný na prodej. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia Mana 850 GT | cena |
BMW R 1200 RT | Poloha válců u V motoru se mi zdála hodně vysoko vzhledem k tomu že mám delší nohy |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2011 | Píny | norge1200gt8v_2011atelier-gb-.pdf | 13 MB | Manuál Moto Guzzi Norge GT 8V |
2008 | Bond0007 | navod-moto-breva.pdf | 48 MB | Je na Brévu, ale je to stejné i na Norge 1200 GT |