
Shineray XY125-11 Road Wind (2016)
Brno-Řečkovice, kavolČínské prdítko pro přibližování po městě a okolí.
2011 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 124 cm3 |
Výkon | 7.8 kW (10.6 koní) |
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Vzduch |
Uspořádání válců | 1 |
Počet válců | 1 |
Rozvod | OHC |
Ventilů na válec | 2 |
Příprava paliva | Karburátor |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 5 |
Sekundární převod | Řetěz |
Materiál rámu | ocel |
Brzdy vpředu | kotouč |
Přední třmen | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 3.00x17; 110/70-17 54H |
Rozměr zadní pneu | 4.00x17; 140/60-17 63H |
Rozvor | 1385 mm |
Výška sedla | 780 mm |
Suchá hmotnost | 150 kg |
Pohotovostní hmotnost | 146 kg |
Užitečná hmotnost | 150 kg |
Objem nádrže | 16 l |
Množství oleje | 1.1 l |
Spotřeba | 2.5 l/100 km |
Maximální rychlost | 110 km/h |
První cena | 50000 Kč |
Výměna motorového oleje | 4000 Km |
Výměna olejového filtru | 4000 Km |
Seřízení ventilové vůle | 10000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
125ccm | Vůle na spojkovém koši 156fmi | 0 | 6.4.2023 21:09 | ||
125ccm | Zadní rozeta (shineray xy125-11) (42z) | 3 | 5.10.2022 06:22 | ||
125ccm | Po vyčištění karburátoru nejde nastartovat a střílí do karburatoru | 17 | 26.1.2021 16:51 | ||
Opravy a údržba | skíčko na LP blinkr | 5 | 18.10.2018 18:25 |
Čínské prdítko pro přibližování po městě a okolí.
Moje Bílá Běska, svižná do 70 km/h. Na Čínu pohoda stroj, není kam spěchat. Projet se dá vždy. Nikdy...
Čína do které jsem se zamiloval. Bety
Čínská stopětadvacítka, která jako 125 rozhodně vzhledově nevypadá...
Nevim presne co napsat takze asi nic no…..
Nevim presne co napsat takze asi nic no…..
Čínská stopětadvacítka, která jako 125 rozhodně vzhledově nevypadá...
Moje Bílá Běska, svižná do 70 km/h. Na Čínu pohoda stroj, není kam spěchat. Projet se dá vždy. Nikdy...
Čína do které jsem se zamiloval. Bety
Čínské prdítko pro přibližování po městě a okolí.
Tak je to tady, nastal osudový den D, při kterém Běsku neminula dříve jmenovaná výměna spojky. Spojk...
Dne 18. července jsem měnil opět olej. V něm jemná mlhovina, ale nebylo ji moc, takže OK. Běska už n...
Dne 8. května 24, jsem dělal výmenu oleje a s tím i kontroloval spojku. Co budu povídat, držela tam ...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 7.0/10 |
Spojka | 7.3/10 |
Vibrace | 3.3/10 |
Převodovka | 7.3/10 |
Mechanická hlučnost | 3.7/10 |
Zvuk | 7.0/10 |
Spolehlivost | 8.7/10 |
Brzdy | 7.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.5/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 8.5/10 |
Jízda | |
Sport | 5.5/10 |
Město | 9.0/10 |
Cestování | 7.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 2.0/10 |
Dostupnost dílů | 4.0/10 |
Nabídka doplňků | 3.0/10 |
Servisní intervaly | 6.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.0/10 |
Světla | 7.0/10 |