
Malé adventury: BMW G 310 GS vs. Suzuki V-Strom 250
11.02.2019
2018 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 248 cm3 |
Výkon | 18.4 kW (25 koní) |
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min |
Točivý moment | 23.4 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | OHC |
Ventilů na válec | 2 |
Vrtání | 53.5 mm |
Zdvih | 55.2 mm |
Kompresní poměr | 11.5 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 115 mm |
Zdvih zadního odpr. | 125 mm |
Brzdy vpředu | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 290 mm |
Přední třmen | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 110/80 |
Rozměr zadní pneu | 140/70 |
Rozvor | 1425 mm |
Úhel hlavy řízení | 36 ° |
Světlá výška | 160 mm |
Výška sedla | 800 mm |
Suchá hmotnost | 168.5 kg |
Pohotovostní hmotnost | 188 kg |
Užitečná hmotnost | 187 kg |
Objem nádrže | 17.3 l |
Množství oleje | 2.2 l |
Spotřeba | 3.2 l/100 km |
Zrychlení | 9.2 0-100 km/h |
Maximální rychlost | 138 km/h |
První cena | 139900 Kč |
Poznámka | světlá výška 160 mm |
Výměna motorového oleje | 5000 Km |
Výměna olejového filtru | 10000 Km |
Výměna zapalovací svíčky | 10000 Km |
Výměna vložky vzduchového filtru | 15000 Km |
Seřízení ventilové vůle | 5000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Japonské | 333333 km za 24 let | 29 | 9.10.2024 15:09 | ||
Výběr moto | Co pořídit | 92 | 11.9.2023 18:47 | ||
Silniční cestovní | Suzuki DL250 V-Strom | 6 | 14.1.2021 10:53 | ||
Výběr moto | 250 nova, lahka, univerzalna | 93 | 21.5.2020 20:06 | ||
Výběr moto | Cestovné enduro 2018 | 18 | 9.3.2019 12:05 | ||
Opravy a údržba | Kleště na brzdové třmeny | 60 | 12.2.2019 20:59 |
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.5/10 |
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 9.5/10 |
Převodovka | 10.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 6.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.5/10 |
Těsnost tlumičů | 8.5/10 |
Tuhost rámu | 8.5/10 |
Jízda | |
Sport | 5.5/10 |
Město | 9.0/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Terén | 6.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.5/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 10.0/10 |
Dostupnost dílů | 9.5/10 |
Nabídka doplňků | 9.5/10 |
Servisní intervaly | 6.5/10 |
Terén | |
Brodivost | 7.0/10 |
Výška | 8.0/10 |
Ochrana motoru | 10.0/10 |
Skoky | 4.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Versys-X 300 | |
Royal Enfield Himalayan | Suzuki má větší servisní zastoupení než Royal. |
Benelli TRK 251 | Dal jsem přednost kvalitě Suzuki. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Benelli TRK 251 | vypadla mi z oka |
Honda CB 500X | |
Honda CB 500X | Malý výkon 18 kW, 23,4 Nm vhodná spíš do města. |