
Suzuki GS 850 (1979)
Vysoká Pec, spécaNevděčná krasavice. Spostu práce, která snad přinese spoustu najetých kilometrů
1979 | 1980 | 1981 | 1983 | 1984 | 1985 | 1986 | 1987 | 1988 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||
Objem | 843 cm3 | 844 cm3 | 843 cm3 | ||||||
Výkon | 56.9 kW (77.4 koní) | 57.8 kW (78.6 koní) | 58.4 kW (79.4 koní) | ||||||
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | 7000 ot/min | 8500 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 2 | 4 | ||||||
Chlazení | Vzduch | ||||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||||
Počet válců | 4 | ||||||||
Rozvod | DOHC | - | DOHC | ||||||
Ventilů na válec | 2 | - | 2 | ||||||
Vrtání | 69 mm | - | 69 mm | ||||||
Zdvih | 56.4 mm | - | 56.4 mm | ||||||
Kompresní poměr | 8.8 : 1 | - | 8.8 : 1 | ||||||
Příprava paliva | - | Karburátor | - | ||||||
Startér | - | Elektrický | - | ||||||
Počet rychlostí | 5 | - | 5 | ||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||
Rozměr přední pneu | 3.50-19 | - | 3.50-19 | ||||||
Rozměr zadní pneu | 4.50-17 | - | 4.50-17 | 4.50-11 | |||||
Pohotovostní hmotnost | 273 kg | - | 273 kg | ||||||
Objem nádrže | 22.5 l | - | 23 l | ||||||
Maximální rychlost | 198 km/h | - | 203 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Suzuki GS 850 nestartuje | 4 | 20.4.2021 19:30 | ||
Opravy a údržba | napnutí rozvodového řetězu | 1 | 16.6.2016 16:03 | ||
Japonské | Starý japonec | 105 | 17.6.2012 21:22 |
Nevděčná krasavice. Spostu práce, která snad přinese spoustu najetých kilometrů
Krásná klasika.Poctivý kus železa.
Poctivá klasika.Americká verze,koupeno v Polsku,dovoz z NL,původní stav.
Poctivý kus železa, stará japonská klasika
Skvělý dárek, který mi zpříjemnil zimní podvečery. Po první sezóně jsem vychytal mouchy, jako výměna...
Poctivý kus železa, stará japonská klasika
Nevděčná krasavice. Spostu práce, která snad přinese spoustu najetých kilometrů
Skvělý dárek, který mi zpříjemnil zimní podvečery. Po první sezóně jsem vychytal mouchy, jako výměna...
Krásná klasika.Poctivý kus železa.
Poctivá klasika.Americká verze,koupeno v Polsku,dovoz z NL,původní stav.
Nekoupili | Z důvodu |
---|
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSX 1100 G | Stihl ji koupit někdo jiný. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1983 | NXram | nastaveni-karburator.docx | 0.0 B | Docela dobrý návod jak nastvit jednotlivé karburátory na všechny modeli Suzuki GS a GSX |
1983 | NXram | nastaveni-karburator.docx | 101 KB | Nastavení karburátorů |