
Suzuki Bandit GSF 1200S
26.06.2006
1996 | 1997 | 1998 | 1999 | 2002 | 2006 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 1157 cm3 | |||||
Výkon | 73 kW (99.3 koní) | 71.5 kW (97.2 koní) | 72 kW (97.9 koní) | 73.1 kW (99.4 koní) | - | |
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | - | ||||
Točivý moment | 90.7 Nm | 93 Nm | 91 Nm | 92 Nm | - | |
Otáčky při max toč.mom. | 4500 ot/min | - | ||||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | - | Kapalina | - | Kapalina | Vzduch a Olej | |
Uspořádání válců | Řadový | |||||
Počet válců | 4 | |||||
Rozvod | - | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | |||||
Vrtání | - | 79 mm | - | |||
Zdvih | - | 59 mm | - | |||
Kompresní poměr | - | 9.5 : 1 | - | |||
Příprava paliva | - | Karburátor | - | |||
Startér | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 5 | |||||
Sekundární převod | - | Řetěz | ||||
Typ rámu | - | Dvojitý kolébkový | - | |||
Materiál rámu | - | ocel | - | |||
Zdvih předního odpr. | - | 130 mm | - | |||
Zdvih zadního odpr. | - | 134 mm | 125 mm | - | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | - | 310 mm | ||||
Přední třmen | - | šestipístkový | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | - | 17 " | ||||
Zadní kolo | - | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70 ZR 17 | 120/70 | 120/60 17 | ||
Rozměr zadní pneu | - | 180/55 ZR 17 | 180/55 | 180/55 17 | ||
Rozvor | - | 1465 mm | 1430 mm | 1480 mm | ||
Úhel hlavy řízení | - | 64.5 ° | - | |||
Závlek předního kola | - | 107 mm | - | |||
Světlá výška | - | 130 mm | - | |||
Výška sedla | 835 mm | 840 mm | 835 mm | 820 mm | 790 mm | 805 mm |
Suchá hmotnost | 214 kg | 225 kg | 223 kg | - | 220 kg | 212 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 238 kg | 244 kg | - | ||
Objem nádrže | - | 19 l | 20 l | |||
Rezerva | - | 3 l | 4.4 l | - | ||
Množství oleje | - | 3.5 l | - | |||
Spotřeba | - | 7 l/100 km | 6.5 l/100 km | - | ||
Zrychlení | - | 3.2 0-100 km/h | 2.8 0-100 km/h | - | ||
Maximální rychlost | - | 225 km/h | 222 km/h | 230 km/h | 200 km/h | |
První cena | - | 279000 Kč | - | |||
Výměna motorového oleje | - | 6000 Km | - | |||
Výměna olejového filtru | - | 18000 Km | - | |||
Výměna zapalovací svíčky | - | 12000 Km | - | |||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 18000 Km | - | |||
Seřízení ventilové vůle | - | 12000 Km | - |
Od Václav69(2005)
Od Václav69(2003)
Od Václav69(2003)
Od kapacyta(2001)
Od kapacyta(2001)
Od kapacyta(2001)
Od kapacyta(2001)
Od hery-motors(1998)
Od NXram(1996)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Motea kufry na bandita | 15 | 24.11.2024 21:18 | ||
Silniční cestovní | Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 GSF S 2001 | 7 | 17.6.2024 22:52 | ||
Naked bike | Bandit pičo! pokec | 200 | 12.11.2023 19:19 | ||
Opravy a údržba | GSF 1250 nestartuje | 20 | 1.7.2023 22:23 | ||
Silniční cestovní | přerušovač blinkrů | 2 | 13.11.2022 18:35 | ||
125ccm | Jehlový ventily | 6 | 11.8.2022 21:46 | ||
Silniční cestovní | Porucha při startovaní bandit 1200s | 27 | 7.3.2021 20:31 | ||
Silniční cestovní | výběr konkrétního mota | 20 | 25.11.2020 18:58 | ||
Opravy a údržba | Opravy a údržba Banďoura | 19 | 10.11.2020 20:00 | ||
Silniční cestovní | Suzuki bandit S | 12 | 2.8.2019 20:20 | ||
Opravy a údržba | Budíky gsf 1200S | 10 | 31.7.2019 15:04 | ||
Silniční cestovní | Filtrace paliva Bandit 2006 | 3 | 25.7.2019 14:25 | ||
Opravy a údržba | Bandit 1200 zdecha při podřazení | 2 | 17.6.2019 08:41 | ||
Silniční cestovní | Bandit 1200 motor "škytá" | 14 | 20.5.2019 23:07 | ||
Silniční cestovní | Bandit 1200S 2000 - 2005 | 29 | 16.4.2019 13:23 | ||
Naked bike | Kryty na ruce Suzuki gsf Bandit 650 | 6 | 8.3.2019 20:03 | ||
Silniční cestovní | Šestipístky Tokico | 9 | 18.12.2018 18:33 | ||
Opravy a údržba | nesvítí palivoměr | 1 | 4.12.2018 19:15 | ||
Opravy a údržba | prodloužení radici páčky | 19 | 16.3.2018 21:33 | ||
Silniční cestovní | Kilometrový nájezd pneumatik | 14 | 16.2.2018 08:21 |
Tak jsem se po endurovější vložce vrátil zpět k silničnějšímu cestování =)
Bandaska. Tank na dvou kolech s býčí silou... Krátké projetí a začínám chápat, proč je to taková leg...
Velká pohodlná hračka na cestování
Prostě Bandit...všeobecně známá a řádně provařená strojovna. Žádný zázrak moderní techniky, ale o to...
Bandit je prostě legendární stroj se skvělým motorem, dostatkem výkonu a velmi příjemnými jízdními v...
Bandit se mi vždycky líbil ale kdykoliv sem se byl podívat byly v žalostným stavu tak jsem koupil ně...
Koupeno jako druhá motorka v životě po najetí 6.000km ihned po získání ŘP sk. A na Suze Marauder 800...
Podle mě bezkonkurenční nabídka co se týče ceny a užitné hodnoty...
Zvažoval jsem,jestli vůbec ještě nějakou motorku(se skútrem jsem byl max.spokojen-až na ty naše siln...
Vzducháč se solidním výkonem a pěkným krouťákem.
Bandit je prostě legendární stroj se skvělým motorem, dostatkem výkonu a velmi příjemnými jízdními v...
Věděl jsem do čeho jdu, první Bandit mne skoro zabil, takže jsem po letech chtěl zjistit, jestli to ...
Dobrá cestovní motorka, která umí jet i velmi svižně.
Po prvom neúspešnom pokuse, keď moj Bandit skončil KO po nehode som sa rozhodol znovu pre Bandita.
No 1200 Bandit vcelku slušná motorka. Asi bych ji sám nevybral ale náhodou už mám třetího.
Klasický nahác v S verzii. Jednoduchá,spoľahlivá a rokmi overená technika.
Super stroj, dlouho byl mým snem.
Dobrý základ na hraní... klasika. Nebudou...
Spolehlivá motorka, prodalo se xxyxyxyx kusů a to o něčem vypovídá. Pracant!
po šestce musela přijít prostě dvanáctka
Na vině byl špinavý vzduchový filtr. Nečekal jsem že to má takový vliv. V nízkých i vysokých otáčkác...
Předchozí zvýšené plexi Bullster mi trochu naprasklo u úchytu (možná jsem to moc naposledy utáhnul),...
21.8.2023 na 5 dní - Směr Itálie: přes Slovensko, Maďarsko (zastávka u Balatonu), Slovinsko (99% po ...
Už jsem to měl delší dobu. Myslel, že budu muset repasovat pumpu nebo něco, ale nakonec to byla drob...
Začala mi klouzat spojka nad 150km/h, taky občas i v nižších rychlostech, když jsem víc vzal za plyn...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.4/10 |
Průběh výkonu | 8.9/10 |
Vibrace | 7.2/10 |
Převodovka | 8.1/10 |
Mechanická hlučnost | 7.1/10 |
Zvuk | 8.4/10 |
Spolehlivost | 9.6/10 |
Brzdy | 7.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.6/10 |
Těsnost tlumičů | 9.2/10 |
Tuhost rámu | 7.0/10 |
Jízda | |
Sport | 7.0/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 9.1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.0/10 |
Ceny servisu | 6.7/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.6/10 |
Nabídka doplňků | 8.2/10 |
Servisní intervaly | 7.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.9/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.7/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.1/10 |
Světla | 7.6/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha FZS 1000 Fazer | Kvůli pohodlnějšímu cestování, dostupnosti ale taky ceně, v dané době byly k mání jen \"vraky\" |
Honda CB 650R | Detaily na moto |
Triumph Street Twin | Výroba v Thajsku - tváří se že v GB |
Triumph Street Cup | Výroba v Thajsku - tváří se že v GB |
Suzuki DL 650 V-Strom | Kvalita zpracování |
Honda F6C Valkyrie | Nenalezen ideální kus |
Buell XB12S Lightning | Kvalita zpracování |
Kawasaki ZRX 1200 | Nenalezen ideální kus |
Yamaha XJR 1300 | Nenalezen ideální kus |
Honda CB 1000F | Posez a ovladatelnost |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Cena, výkon srovnatelný (bandit je živější) a hlavně yamahy uz mam 2. |
Kawasaki Versys 1000 | Cena je několikanásobně vyšší... A na tech pár kilometrů co najedu... |
Yamaha FJ 1200 | Lepší nabídka od prověřeného známého |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Nebyla nikde poblíž |
Yamaha XJR 1300 | Bohužel byla 250 km daleko |
Suzuki AN 650 Burgman | |
Suzuki DL 1000 V-Strom | |
Honda CBR 1100XX Blackbird | Hezké kousky se mi nepodařilo zachytit |
Honda NT 700V Deauville | drahá |
Honda CBF 1000 | drahá |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 600F Hornet | Těžší než Hornet |
Honda CBF 1000 | Přišla mi težkopádnější. |
Honda XL 600V Transalp | Nebyla k mání v době koupě |
Honda CBF 1000 | |
Suzuki GSF 650S Bandit | Prišla mi na prvú motorku dosť silná. |
Yamaha FZ6 Fazer | návrat k moto po 20 rokoch trochu rešpekt. |
Honda XL 1000V Varadero | 2 válec v 90 vs řadový 4 válec |
Suzuki TL 1000S | |
Suzuki GSF 600S Bandit | |
Honda CBF 1000 | |
Yamaha FZS 1000 Fazer | |
Yamaha XJ 900 | |
Kawasaki Z 1000 | Po zkušební jízdě jsem zjistil, že by to pro mne byla nudná motorka. |
Honda CB 600F Hornet | nebyl pěkný kus |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Horší design |
Suzuki GSF 1250S Bandit | Po obhlédnutí několika ztahaných 1200 padla volba na novější model |
Yamaha TDM 850 | |
Honda CBR 1100XX Blackbird | Polokapota se mi moc nelíbí jinak parádní bike za super ceny. |
Yamaha TDM 900 | Nakonec jsem nanašel takovýho co by se mi líbil. |
Honda VT 1100 Shadow | jezdí jich plno |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2003 | nety | suzukigsf1200.pdf | 1.9 MB | Suzuki Bandit 1200 |
2001 | čábe | suzuki_gsf_1200...vice_manual.pdf | 19 MB | EN_Service Manual GSF 1200 S |
2001 | Walker | bandit1200-navo...drzbe-2002-.pdf | 5.1 MB | Suzuki Bandit 1200/S - návod k obsluze a údržbě |
2001 | Eicke | bandit_1200_2001_uzi.pdf | 1.9 MB | Uživatelský manuál pro r.v. 2001-2005 |
2001 | Eicke | suzuki-service-manua.pdf | 19 MB | Servisní manuál pro r.v. 2001-2005 |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Bridgestone T30 EVO | 17" | Zadek | 1 | Moc recenzí na T30 Evo GT jsem nenašel ale šel jsem do nich.... | 02.05.2019 v 21:14 |
Continental Road Attack | 17" | Předek | 1 | měl jsem novou sadu, byly super i na mokru, zahřívaly se ryc... | 03.12.2008 v 23:50 |
Continental Road Attack | 17" | Zadek | 1 | za sucha drží jak přibitý, ale za mokra :-( příště to vidim ... | 11.10.2008 v 19:03 |