
Tohle jsou exkluzivní Thruxton R TFC a Rocket TFC od Triumphu
22.01.2019
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||
Objem | 2294 cm3 | ||||||||
Výkon | 79 kW (107.4 koní) | 108 kW (146.9 koní) | 78 kW (106.1 koní) | ||||||
Výkon při otáčkách | 5400 ot/min | 6000 ot/min | 5400 ot/min | 5750 ot/min | 6000 ot/min | ||||
Točivý moment | 209 Nm | 203 Nm | 209 Nm | 221 Nm | 203 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 2000 ot/min | 2500 ot/min | 2000 ot/min | 2750 ot/min | 2500 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||||
Počet válců | 3 | ||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | ||||||
Vrtání | 131.6 mm | 101.6 mm | - | 101.6 mm | |||||
Zdvih | 94.3 mm | 94.5 mm | 94.3 mm | - | 94.3 mm | 101.6 mm | 94.3 mm | ||
Kompresní poměr | 8.7 : 1 | ||||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||||
Startér | - | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | 5 | ||||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||||||
Typ rámu | Páteřový | - | |||||||
Materiál rámu | ocel | - | |||||||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | |||||||
Zdvih zadního odpr. | 105 mm | - | 105 mm | ||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | |||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||
Přední kolo | 16 " | - | 16 " | ||||||
Zadní kolo | 16 " | - | 16 " | ||||||
Rozměr přední pneu | - | 150/80-R17 | 150/80-R16 | ||||||
Rozměr zadní pneu | - | 240/50-R16 | 180/70-R16 | ||||||
Rozvor | 1708 mm | 1705 mm | 1695 mm | 1705 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | 58 ° | 32 ° | |||||||
Závlek předního kola | 185 mm | 184 mm | - | ||||||
Výška sedla | 736 mm | 730 mm | 750 mm | 730 mm | |||||
Suchá hmotnost | 358 kg | 395 kg | 358 kg | - | 358 kg | ||||
Pohotovostní hmotnost | - | 395 kg | |||||||
Objem nádrže | 22.3 l | 24 l | 22.3 l | ||||||
Množství oleje | - | 5.9 l | |||||||
Spotřeba | - | 8.11 l/100 km | |||||||
Maximální rychlost | 210 km/h | 230 km/h | 185 km/h | 215 km/h | - |
Od Mašer.(2017)
Od Mašer.(2017)
Od Koprda(2013)
Od Tatrák(2010)
Od jiri.nikl(2010)
Od kamishe(2009)
Od kamishe(2009)
Od rocket3touring(2009)
Od kamishe(2009)
Od rocket3touring(2009)
Od kamishe(2009)
Od kamishe(2009)
Od kamishe(2009)
Od kamishe(2009)
Od kamishe(2009)
Od kamishe(2009)
Od kamishe(2009)
Od kamishe(2009)
Od kamishe(2009)
Od kamishe(2009)
Od kamishe(2009)
Od Saxxus(2008)
Od Saxxus(2008)
Od Saxxus(2008)
Od Saxxus(2008)
Od Saxxus(2008)
Od Saxxus(2008)
Od Saxxus(2008)
Od PetrIII(2008)
Od Saxxus(2008)
Od Saxxus(2008)
Od Saxxus(2008)
Od Saxxus(2008)
Od Saxxus(2008)
Od Saxxus(2008)
Od Saxxus(2008)
Od Saxxus(2008)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Zapojení klaksonu | 14 | 9.1.2025 17:38 | ||
Opravy a údržba | Elektrikář z Ostravy | 2 | 9.1.2025 16:58 | ||
Chopper & Cruiser | Kalinski - koncovky | 0 | 9.11.2021 20:31 | ||
Chopper & Cruiser | Triumph Rocket manuál v češtině | 3 | 15.4.2021 17:44 | ||
Americké, anglické | Pro majitele triumph rocket | 4 | 1.4.2021 19:47 | ||
Chopper & Cruiser | Pomoc - Voda v oleji | 75 | 16.9.2016 15:40 | ||
Motovybavení | Scorpio SR-i900 & indikační dioda | 3 | 16.8.2013 18:51 | ||
Chopper & Cruiser | rocket III touring, nebo HD road king nebo?? | 11 | 3.7.2013 21:06 | ||
Americké, anglické | Problém s přihlášením motorky z USA/Polska | 9 | 26.4.2013 19:29 | ||
Chopper & Cruiser | Dovolená 2011 | 10 | 7.3.2011 05:38 |
Vzhledem k rozměrům a pohotovostní hmotnosti je to mastodont. Táhne jako lokomotiva. Mezi cruisery j...
Konečně došlo na stroj, po kterém jsem pokukoval léta letoucí, tajně slintal nad obrázky a o videích...
Po Yamaze Wild Star 1600 a Yamaze Midnight Star 1900 jsem se dostal do ošemetné situace co dál.Jasné...
Velký nomad se vším co k tomu patří.
Motocykl určen zejména pro dlouhé a pohodlné cestování.
cruiser, ktorý má všetko, čo si predstavujem - sila, objem, váha, veľkosť, farba
Velká,těžká suveréní a klasická.
108kw, velkej krouťák, zrychlení i při předjíždění v pohodě, velikost a prujezdy zatackama uplně v s...
Silná bestie plná dobrodružství a pohodlí.
Velké moto, na dlohé bestarostné cesty.
Nádherná! Už se těším až vyrazím s manželkou na delší jízdu.
108kw, velkej krouťák, zrychlení i při předjíždění v pohodě, velikost a prujezdy zatackama uplně v s...
Vzhledem k rozměrům a pohotovostní hmotnosti je to mastodont. Táhne jako lokomotiva. Mezi cruisery j...
Motocykl určen zejména pro dlouhé a pohodlné cestování.
Triumoh Rocket III touring r.v. 2012, najeto 3000km
Velký nomad se vším co k tomu patří.
Tento stroj přece nepotřebuje žádný komentář.
Láska na první pohled, která se potvrdila tím, když jsem na ní po vlastní ose ujel domů 150 km.
Velké moto, na dlohé bestarostné cesty.
cruiser, ktorý má všetko, čo si predstavujem - sila, objem, váha, veľkosť, farba
Dneska me podusili na STK za predni svetla, povolena pro motocykl jsou max. dve. Na zadni lampe ji...
A ještě další fotečky,těch není nikdy dost.
Přidávám další fotečky.
Pro lepší představu o stavu motocyklu pridavam spoustu fotek,at se vyvarujem nedorozumění a zbytečně...
Skoropodzimní sklouznutí se po Rakouských silničkách, kafe ve Vranově nad Dyjí a muzeum motocyklů v ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.1/10 |
Průběh výkonu | 9.4/10 |
Vibrace | 8.9/10 |
Převodovka | 7.4/10 |
Mechanická hlučnost | 8.4/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 9.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.1/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 9.4/10 |
Jízda | |
Sport | 5.7/10 |
Město | 5.0/10 |
Cestování | 9.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.1/10 |
Ceny servisu | 6.0/10 |
Servisní síť | 5.3/10 |
Dostupnost dílů | 7.1/10 |
Nabídka doplňků | 7.3/10 |
Servisní intervaly | 9.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.4/10 |
Světla | 8.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda VTX 1800 | Triumph je výjimečný |
Suzuki M1800 IntruderR | rychlá domluva s prodávajícím |
Honda GL1800 GoldWing | |
BMW R 1200 C | Vedle stál Rocket |
Kawasaki VN 1700 Classic | Už jsem nechtěl řemen & pocitově krapet lenivá :-) . |
Yamaha XV 1900 Midnight Star | Na obrázcích nádherná, v reálu pocitově taková celá...ehm...malá :-) . |
Suzuki M1800 IntruderR | Druhá volba po C1800, ale nakonec jsem uznal, že jako primární motorka pro mě není moc vhodná :-D . Nechávám v záloze do budoucna jako moto na vyblbnutí :-) . |
Suzuki C1800 Intruder | Jelikož jsem chtěl pořídit něco trvalého, co prodávat už nebudu, preferoval jsem novou a C1800 už se bohužel nějaký ten pátek nevyrábí. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Harley Davidson VRSCAW V-Rod | Moje vysněná - pevně doufám, že na ní časem přesedlám. Nenašel jsem na trhu zatím žádnou, která by se mi líbila po všech stránkách (doplňky, barevné provedení, dostupná cena). |
Honda VTX 1800 | velký váhový skok |
Harley Davidson FLHTCU Electra Glide Ultra Classic | Měla problémy se startem v chladnu a je to už opravdu těžká a zvuk i s laďáky je jak z Wartburgu s děravým tlumičem je to 3 hrnek a to mě nesedí |
Suzuki C1800 Intruder | Nádherná mašina, takovej bizon na kolech, úplně láká k tomu potahat čerta za ocas. 2,3 litru obsahu ... necejtím se zatím na ní bejt dost dospělej. Možná bude nástupce? |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2017 | Mašer. | service_manual_r3s_c.pdf | 23 MB | Servisní manuál pro Classic a Touring |
2010 | jiri.nikl | rocket-iii-touring.rar | 2.9 MB | |
2009 | rocket3touring | 6164_rocket_iii_serv.pdf | 15 MB | |
2009 | rocket3touring | 3458_rocket-iii-manu.pdf | 1.3 MB | |
2008 | Dvdmann | rocket-iii-touring.pdf | 4.2 MB | Manuál k obsluze |