Triumph Sprint ST 1050
30.12.2008
2006 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 1050 cm3 | ||||
Výkon | 92 kW (125.1 koní) | 93 kW (126.5 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 9250 ot/min | ||||
Točivý moment | 104 Nm | 105 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 5000 ot/min | 7500 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||
Počet válců | 3 | ||||
Rozvod | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Vrtání | - | 79 mm | |||
Zdvih | - | 71.4 mm | |||
Kompresní poměr | - | 12 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | - | |||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | - | Páteřový | |||
Materiál rámu | - | lehká slitina | |||
Zdvih předního odpr. | - | 127 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 17 " | ||||
Zadní kolo | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | - | |||
Rozměr zadní pneu | 180/55 ZR 17 | - | |||
Rozvor | 1457 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | - | 24 ° | |||
Závlek předního kola | - | 90 mm | |||
Výška sedla | 805 mm | ||||
Suchá hmotnost | - | 213 kg | 210 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 410 kg | |||
Objem nádrže | 20 l | ||||
Rezerva | 3 l | - | |||
Maximální rychlost | 245 km/h | 240 km/h | 259 km/h | ||
První cena | 39600 Kč | - |
Od Evropan(2015)
Od Evropan(2015)
Od Evropan(2015)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Triumph od roku 1990 | 8 | 7.9.2024 13:48 | ||
Silniční cestovní | rozsvietila sa oranzova kontrolka motora | 7 | 25.4.2023 17:18 | ||
Opravy a údržba | synchonizace škrtících klapek | 0 | 27.10.2022 09:51 | ||
Pojeď taky | Konec června Itálie Chorvatsko s batuzkem | 16 | 13.6.2022 18:04 | ||
Americké, anglické | Triumph Sprint 1050 Nájezd, poruchy, problémy | 2 | 7.2.2022 18:55 | ||
Silniční cestovní | triumph st sprint 1050 sriela do vyfuku | 3 | 18.7.2021 11:01 | ||
Výběr moto | VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy | 33 | 23.11.2020 15:43 | ||
Americké, anglické | Najeto 63000 km | 66 | 30.4.2019 19:25 | ||
Silniční cestovní | Spolujízda Alpy | 3 | 11.6.2018 23:58 | ||
Tipy | Triumph Sprint ST 1050 dobrá volba? | 1 | 22.5.2017 20:59 | ||
Opravy a údržba | Full floating / špatny nýty | 6 | 9.4.2017 09:18 | ||
Americké, anglické | Triumph nebo triumph | 9 | 7.9.2016 09:03 | ||
Americké, anglické | Nástavce řidítek?? | 2 | 28.8.2016 20:47 | ||
Výběr moto | anketa díky za každý hlas a popřípadě příspěvek. | 33 | 13.8.2016 07:04 | ||
Výběr moto | Prosím o radu ve výběru motorky. Triumph sprint st 1050 vs Honda CBF 1000 | 0 | 24.6.2016 23:21 | ||
Opravy a údržba | nestartuje | 2 | 19.9.2015 22:15 | ||
Americké, anglické | Řazení triumph 1050 | 22 | 9.7.2015 12:14 | ||
Naked bike | Triumph Speed Triple 1050 - nestartuje | 5 | 6.10.2014 22:17 | ||
Americké, anglické | Triumph Sprint ST 1050 | 40 | 9.4.2014 14:17 | ||
Výběr motorky | Přesedlání z Bandita 1200S - 127 HP | 33 | 5.10.2013 20:41 |
Výborný motocykl na sportovnější cestování i nedělní vyjížďky s kamarády.
Pořídil jsem si svou první nejaponskou motorku ,tak jsem moc zvědav jak mi bude britský gentleman vy...
Po 11 letech na japonských 2V a 4V přišel čas na změnu ve prospěch tříválcového britského Triumphu a...
Ideální pro svižné cestování.. A rozhodně se nebát městského provozu..
Po 3 Suzuki GSX 600 F s obměnami po 2-3 letech první 3 válec a nelituji.
Předchozím majitelem položená na plasty. Dal tam provizorně masku z FZ6 a zapsáno v TP jako polokapo...
Velmi kvalitně zpracovaný anglický elegán.
Co jiného napsat napsat, než to co si přečtete v každé recenzi, že je to takový kompromis mezi cesťá...
Pohodlná,svižná,sportovně cestovní motorka,která zvládne všechno co po ní budete na asfaltu požadova...
Velmi příjemná motorka na svižnější cestování a i sportovnější jízdu. Velmi dobře ovladatelná....
Anglický gentleman No.1 ... Postarší ale stále silný.
Perfektní moto. Můj první tříválec a nevěděl jsem co od toho čekat a musím říct, že jede perfektně....
Prostě jsem chtěl vyzkoušet něco jiného a nezklamal jsem se. Jízda pohodlná, hlavně kompletně s orig...
Dneska už stará herka, mám jí už od roku 2015. Skvělý 3válec, trochu slabší brzdy, na cesťák se na n...
Ideální pro svižné cestování.. A rozhodně se nebát městského provozu..
Velmi příjemná motorka na svižnější cestování a i sportovnější jízdu. Velmi dobře ovladatelná....
Stará, levná motka na každodenní ježdění do práce. Výkon přiměřený, rám trochu bláto. Ale je 14 let ...
Lineární zátah tříválce, krásný zvuk a velmi sportovní jízdní vlastnosti. Motorka působí hodně těžká...
Velmi kvalitně zpracovaný anglický elegán.
Vhodná k tomu, co je teď pro mne priorita
První jízda a určitým způsobem musím říct, že jsem se cítil hrozně dobře, stabilně.
Chtěl jsem si zabezpečit svého Triumpha. Hledal jsem na netu různé možnosti. Nakonec to u mě vyhrál ...
Řešil jsem zavazadla na mého Triumpha při jízdě s moji drahou polovičkou. Original jsem hned zavrhl,...
Vyměnil jsem regl. A po třech tisících opět nedobíjel (použil jsem Čínu). Nakonec jsem zjistil že by...
Co se týče pneu, tak na motorce jsem nikdy nešetřil a dával na ní to nejlepší. Dříve to byly Metzele...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.5/10 |
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Vibrace | 8.2/10 |
Převodovka | 8.2/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 8.8/10 |
Spolehlivost | 8.8/10 |
Brzdy | 7.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.7/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 8.9/10 |
Jízda | |
Sport | 7.8/10 |
Město | 7.1/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.3/10 |
Ceny servisu | 7.4/10 |
Servisní síť | 6.1/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 9.1/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.4/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.0/10 |
Světla | 8.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha FZ8 N/S | Posez super, ale na cestování to pro 2 není.. |
Honda VFR 800 | Má horší posez a nemám váhu těla tolik na rukou |
Honda VFR 800 | Po zkušební jízdě na VFR a Triumphu se mi jevil ,,Anglán,, prostě lepší i víc se mi líbil vzhledově a ten zvuk... |
BMW F 800 GT | Drahá. |
Triumph Speed Triple | cestujeme hodne ve dvou, na Sprinta se lepe poskladame |
Honda VFR 1200F | |
Honda VFR 800 | |
Triumph Tiger 1050 | nebyla vhodná na českém trhu |
BMW K 1200 S | Poslední z výběru, bál jsem se opravy převodovky, proto jsem jí nakonec nevzal. |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Zaujala mě, ale ne natolik abych za ní dal peníze |
Honda XL 1000V Varadero | Přišlo mi že řídím kamarádovo scooter Yamaha TMax 500 :) |
Honda VFR 800 | Na mě malá |
Suzuki SV 1000S | Musel jsem se rozhodnout zda jet do Brna na Triumpha a nebo do Liberce na SVčko. Nakonec zvítězil Triumph |
Yamaha FZ1 Fazer | vrámci rozpočtu měl Triumph nejméně najeto a Fazer je sice dobrá motorka, ale hrozná tuctovka |
Honda VFR 800 | Je jich v Čechách o dost víc. |
Yamaha FZ1 Fazer | Protože jsem nenašel tu pravou. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CBR 1100XX Blackbird | Malý rozdíl oproti předchozímu stroji RS 955 |
Honda VFR 800 | design |
Honda VFR 800 | |
Honda VFR 800 | Moc anglánský :-D |
Kawasaki ZZR 1400 | Slabší výkon, celkově menší |
BMW R 1100 RT | Byla už prodána |
Honda VFR 800 | Na trhu zrovna nebyl žádný k mání v podobné výbavě a já tu VFR musím aspoň zkusit. :) |
Honda CB 1300 | Nakonec vyhrál Naked bike |
Yamaha FZ1 Fazer | V ČR nemožné pořídit v mnou požadovaném ročníku a stavu. |
Honda VFR 800 | Nakonec rozhodla cena a doplňky k VFR-ku |
Honda VFR 800 | peníze |
Suzuki GSF 1250S Bandit | Spolu s Banditem favorit ale nebyl zrovna žádný vhodný kus |
Honda VFR 800 | Slaba ponuka v case kupy. |
Honda VFR 800 | |
BMW K 1200 RS | Cena |
Kawasaki ZX-12R Ninja | zrovna nebyl žádný v dobrém stavu |
Honda VFR 800 | Po zvezení ma sklamali brzdy aj s ABS mi prišli hodne slabé! |
Kawasaki ZX-9R Ninja | Oproti ZX9R - moc cestovní, menší výkon, moc měkké odpužení, horší ovladatelnost. |
BMW R 1150 R | Jízda s BMW mi přesvědčila |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2008 | 008James | triumph-uzivatels.pdf | 23 MB | uživatelská příručka v češtině |
2007 | dernier | triumph-st-1050-serv.pdf | 178 KB | Jen poradím: co hledáte je na stránce v diskusním fóru. Vyzkoušeno :-) |
2006 | Kirja | triumph-sprint-st-10.pdf | 4.9 MB | Triumph Sprint ST 1050 uživatelský manuál v angličtině |
2006 | pajinek50 | 1.1-1.36-general_inf.pdf | 1.4 MB | |
2006 | pajinek50 | 2.1-2.4-scheduled_ma.pdf | 111 KB | |
2006 | pajinek50 | 3.1-3.22-cylinder_he.pdf | 849 KB | |
2006 | pajinek50 | 4.1-4.10-clutch.pdf | 276 KB | |
2005 | tribbe | triumph-sprint-st-10.pdf | 39 MB | Servisní manuál EN |
2004 | pRst | triumph-sprint-st-de.zip | 12 MB | Uživatelský manuál pro Triumph Sprint ST a RS v němčině (tahle motorka v DB zatím není, tak ho dávám k ST 1050) |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Metzeler roadtec 01 | 17" | Zadek | 4 | Celkově dobrá volba ale v přímém směru nad 120 nebo na horš... | 22.04.2018 v 17:02 |
Michelin Pilot Road 3 | 17" | Zadek | 1 | Při přezutí na tuhle pneu byl první pocit,že úplně filtruje ... | 30.06.2013 v 21:50 |