
Pro Ural za Ural - epilog
11.06.2014
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 745 cm3 | |||||
Výkon | 30 kW (40.8 koní) | |||||
Výkon při otáčkách | 5600 ot/min | |||||
Točivý moment | 52 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 4000 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | - | 4 | |||
Chlazení | Vzduch | - | Vzduch | |||
Uspořádání válců | Boxer | |||||
Počet válců | 2 | |||||
Rozvod | OHV | |||||
Ventilů na válec | 2 | |||||
Vrtání | 78 mm | - | 78 mm | |||
Zdvih | 78 mm | - | 78 mm | |||
Kompresní poměr | 8.6 : 1 | - | 8.6 : 1 | |||
Příprava paliva | Karburátor | |||||
Počet rychlostí | 4/Z | |||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||||
Typ rámu | Trubkový | |||||
Materiál rámu | ocel | |||||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||
Brzdy vzadu | buben/buben | |||||
Přední kolo | 19 " | |||||
Zadní kolo | 19 " | |||||
Rozvor | - | 1500 mm | ||||
Výška sedla | 840 mm | 790 mm | ||||
Suchá hmotnost | 334 kg | 350 kg | ||||
Pohotovostní hmotnost | 610 kg | |||||
Objem nádrže | 19 l | |||||
Spotřeba | 7.5 l/100 km | |||||
Maximální rychlost | 105 km/h | 100 km/h |
Ruský tank na cesty i do terénu.
Více než třista kilo ruské oceli, připojitelný náhon na postranní vozík a klasický zvuk boxeru s ty...
Tak se to konečně podařilo a je v garáž. Musí se poděli o místo z Béďou - snad se nepoperou :-) Po r...
Je to prostě pořádnej kus ruskýho železa se kterým je velká zábava.
Ruský kus železa na cesty nejen po silnici. Miláček celé rodiny.
Stroj z kvalitní oceli, rýsovaný ručně, při špatném osvětlení a parametry počítanými na logaritmické...
Tovární standard, jenom nová kožená sedla místo gumy a v procesu namontování je větrný štít u řidič...
Motocykel na pohodovú jazdu, relax, turistiku.
Je to prostě pořádnej kus ruskýho železa se kterým je velká zábava.
Více než třista kilo ruské oceli, připojitelný náhon na postranní vozík a klasický zvuk boxeru s ty...
Motocykel na pohodovú jazdu, relax, turistiku.
Ruský tank na cesty i do terénu.
Stroj z kvalitní oceli, rýsovaný ručně, při špatném osvětlení a parametry počítanými na logaritmické...
Tak se to konečně podařilo a je v garáž. Musí se poděli o místo z Béďou - snad se nepoperou :-) Po r...
Ruský kus železa na cesty nejen po silnici. Miláček celé rodiny.
Tovární standard, jenom nová kožená sedla místo gumy a v procesu namontování je větrný štít u řidič...
Rozhraní je za humny a jedu tam rád. Bude vyjížďka. Vyjížďka začíná brodem. Ačkoliv nemám sání "zesp...
Zúčastnil jsem se Roadbook rallye. Po příjezdu z východu jsem stihnul provést TO 1 ( technické ošetř...
Strávil jsem s přáteli a našimi motocykly příjemnou dovolenou kdesi na východě. Tam, kde projede tan...
Tak se nám společně s Ivanem Varcholem podařilo uspořádat setkání URAL DNĚPR ČECHY 2010. Přijelo 28 ...
Extrémní zimní podmínky jsou pro Burana tou pravou doménou. 24 strojů na Krušnejch Horách uprostřed ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.0/10 |
Průběh výkonu | 8.7/10 |
Vibrace | 7.7/10 |
Převodovka | 7.3/10 |
Mechanická hlučnost | 7.7/10 |
Zvuk | 8.7/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.7/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 6.0/10 |
Město | 8.3/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Terén | 9.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.3/10 |
Ceny servisu | 9.0/10 |
Servisní síť | 7.5/10 |
Dostupnost dílů | 9.8/10 |
Nabídka doplňků | 8.3/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 9.3/10 |
Světla | 9.3/10 |