
Honda NX500 vs. Voge 525 DSX Touring: Japonsko-čínské derby potřetí
19.03.2025
2023 | 2024 | 2025 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 494 cm3 | ||
Výkon | 35 kW (47.6 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | ||
Točivý moment | 50.5 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | - | 68 mm | |
Zdvih | - | 68 mm | |
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Dvojitý páteřový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 145 mm | 150 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 155 mm | 145 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | 298 mm | |
Přední třmen | dvoupístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 19 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 110/80R19 | ||
Rozměr zadní pneu | 150/70R17 | ||
Rozvor | 1456 mm | 1450 mm | |
Světlá výška | 200 mm | ||
Výška sedla | 830 mm | 840 mm | |
Suchá hmotnost | 190 kg | - | |
Pohotovostní hmotnost | - | 206 kg | |
Užitečná hmotnost | - | 183 kg | |
Objem nádrže | 18 l | ||
Množství oleje | - | 2.5 l | |
Spotřeba | - | 3.9 l/100 km | |
Maximální rychlost | 160 km/h | ||
První cena | - | 163990 Kč | 159990 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 171900 Kč | - |
Poznámka | - | verze Touring se třemi kufry a palubními kamerami: 179 990 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Voge 525 DSX nebo Benelli TRK 702 X | 34 | 4.1.2025 22:18 |
Prostě ideální poměr ceny / výkon a užitná hodnota
Odvážný design, slušná výbava v základu, výrobce který už pár motorek vyrobil, tak snad to bude přim...
solidně vybavená motorka vypadající jako malé GS
Odvážný design, slušná výbava v základu, výrobce který už pár motorek vyrobil, tak snad to bude přim...
solidně vybavená motorka vypadající jako malé GS
Prostě ideální poměr ceny / výkon a užitná hodnota
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
QJMotor SRT 550 X | Zpracování některých konstrukčních prvků, pro mne úplně neznámý výrobce |
Benelli TRK 702 X | Vyšší cena a stejný problém se zárukou jako u menšího modelu |
Benelli TRK 502 X | Kratší záruka nepřevoditelná na dalšího majitele |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
QJMotor SRT 550 X | Nakonec i díky ceně vyhrála předváděčka QJ motor |
Benelli TRK 502 X | Výška a výbava |